Σχετική με αυτές λειτουργία, άλλωστε, είναι και αυτή της "ζωντανής μετάδοσης" παιχνιδιού στο Internet: ο παίκτης μπορεί να έχει στην οθόνη του ένα μικρότερο σε μέγεθος "παράθυρο" του video game που παίζει εκείνη τη στιγμή, δίπλα ένα ακόμη για σχολιασμό μέσω chat, και ό,τι κάνει να μεταδίδεται στο Δίκτυο με τη βοήθεια της υπηρεσίας Twitch TV. Από εκεί άλλοι παίκτες μπορούν να παρακολουθούν τα τεκταινόμενα σε πραγματικό χρόνο και να σχολιάζουν με τη σειρά τους. Η υλοποίηση της δυνατότητας αυτής στο PS4 έχει αυτή τη στιγμή πολλά περιθώρια βελτίωσης, καθώς και η ποιότητα της εικόνας θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη, και η ποιότητα του ήχου - ειδικά ο δεύτερος χρειάζεται αρκετά υψηλή ταχύτητα αποστολής δεδομένων (κοντά στο 1 Mbps ή ακόμη καλύτερα υψηλότερη) για να μην πάσχει από "διακοπές". Και εδώ προσβλέπουμε σε αναβαθμίσεις και βελτιώσεις, αφού και πάλι θέμα software είναι.
Και οι δύο πραναφερθείσες λειτουργίες δεν ενδιαφέρουν πιθανώς τους gamers που δεν έχουν τάσεις κοινωνικής δικτύωσης, μεν, η επόμενη ωστόσο σίγουρα ενδιαφέρει τους κατόχους ενός PS Vita: η λειτουργία Remote Play επιτρέπει σε games του PS4 να παίζονται "live" στο Vita, αρκεί ανάμεσα στα δύο συστήματα να υπάρχει επαρκώς γρήγορη διασύνδεση μέσω Wi-Fi. Είναι μία εξαιρετικά χρήσιμη κι ενδιαφέρουσα δυνατότητα... που ελπίζουμε στο μέλλον επίσης να βελτιστοποιηθεί, καθώς στις δοκιμές μας άλλοτε ήταν αυτό που υποσχέθηκε η Sony, άλλοτε όχι. Δοκιμάσαμε διάφορες παραμέτρους σύνδεσης ανάμεσα στα δύο συστήματα και το γενικό συμπέρασμα είναι πως... "εξαρτάται".
Συγκεκριμένα: υπάρχει, όπως περιμέναμε, μία χρονική καθυστέρηση "μετάδοσης" ανάμεσα στο PS4 και στο PS Vita, η οποία διαφορετικά games τα επηρεάζει διαφορετικά. Σε κάποια games, όπως στο Assassin's Creed IV και το Need For Speed Rivals, η καθυστέρηση δεν ήταν τέτοια που να μην επιτρέπει άνετο παιχνίδι - ήταν αρκετά μικρή δηλαδή ώστε να μην αλλοιώνει με καθυστερήσεις το χειρισμό. Σε άλλα games, ωστόσο, όπως το Resogun και το Killzone Shadowfall, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό. Δεν καταφέραμε, δε, να το πετύχουμε όσα πράγματα κι αν αλλάξαμε στην όλη "εξίσωση", από τις θέσεις των συστημάτων, μέχρι την ύπαρξη άλλων συσκευών στον ίδιο χώρο, ακόμη και άλλο... router. Και πάλι είναι πιθανότατα θέμα software, γι' αυτό και προσβλέπουμε σε βελτιώσεις.