Γνωρίζουμε όμως, αν είναι έτσι, τί θ' απογίνουν τα games που έχω αγοράσει από το PSN;
Αν και επισήμως δεν έχει δεσμευτεί ακόμη σε κάτι η Sony, o πρόεδρος των Worldwide Studios της εταιρείας έχει υπογραμμίσει πως "μέσα από το λογαριασμό PSN του κάθε καταναλωτή γνωρίζουμε ποιά games και άλλο περιεχόμενο έχει αγοράσει με την πάροδο των ετών. Όλη η σχετική πληροφορία μάς είναι διαθέσιμη". Με άλλα λόγια, δεν μπορούμε να φανταστούμε τη Sony π.χ. να έχει καταγράψει ότι ένας παίκτης έχει αγοράσει το Wipeout HD από το PSN και να τον χρεώσει εκ νέου αν αυτός ζητήσει να παίξει τον τίτλο μέσα από τη λειτουργία "μετάδοσης" της Gaikai. Είναι προσωπική μας γνώμη, βέβαια, αλλά οι αντιδράσεις που θα δημιουργούνταν σε αντίθετη περίπτωση είναι τόσες, που το πιθανότερο είναι κάτι τέτοιο θα προσφερθεί κάποια στιγμή στους κατόχους PS4.
Γνωρίζουμε πώς ακριβώς αξιοποιείται η επιφάνεια αφής στο χειριστήριο DualShock4;
Όχι. Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα και αυτό ήταν πιθανώς ένα από τα μικρά "στραβοπατήματα" στην παρουσίαση της Sony. Κατόπιν αυτής, ερωτηθέντα, διάφορα στελέχη της απάντησαν γενικόλογα με δηλώσεις τύπου "η επιφάνεια αφής επιτρέπει τη γρήγορη αναδρομή σε λίστες και μενού, την επιλογή στοιχείων στην οθόνη κλπ.", οι οποίες προφανώς... δεν διαφωτίζουν ακριβώς. Το να φανταστούμε πώς θα "κάναμε slide" όπως στα smartphones για να μεταβούμε από τη μία άκρη μιας σειράς εικονιδίων στην άλλη, δεν είναι δύσκολο. Το να κάνουμε το ίδιο σε games, δεν είναι το ίδιο εύκολο. Περιμένουμε ακόμη από τη Sony συγκεκριμένα, "απτά" παραδείγματα στην έκθεση της E3 τον Ιούνη.
Γνωρίζουμε ποιά περιφερειακά του PS3 θα συνεργάζονται με το PS4;
Η εικόνα είναι για την ώρα ασαφής. Το χειριστήριο του PlayStation Move, για παράδειγμα, θα υποστηρίζεται, ενώ τα DualShock 2/3 όχι. Για το PlayStation Eye δεν θα... βάζαμε και στοίχημα πως θα υποστηριχθεί, αφού μαζί με το PS4 θα κυκλοφορήσει και ο βελτιωμένος του διάδοχος. Δεν έχουμε ιδέα για το τί θα συμβεί σε περιφερειακά όπως π.χ. αυτά του Buzz, αν και για τέτοια "απλά" πράγματα που συνδέονται στη θύρα USB του PS3 υποθέτουμε πως δεν θα ήταν δύσκολο να αναπτυχθούν "drivers" για το PS4 - αν μη τί άλλο ώστε τα Buzz να παραμείνουν στη λίστα των συμβατών games του PS3.
Γνωρίζουμε αν και πώς υποστηρίζει το PS4 την εικόνα 3D και την υπερυψηλή ευκρίνεια;
Ναι, σε γενικές γραμμές γνωρίζουμε. Αναλυτικά έχουμε κάνει λόγο για την εικόνα 3D στο PS4 εδώ και για την υπερυψηλή ευκρίνεια στο ίδιο σύστημα εδώ, εν συντομία όμως: η εικόνα 3D υποστηρίζεται αλλά δεν θα δοθεί έμφαση σε αυτήν στους τίτλους του PS4, ενώ η υπερυψηλή ευκρίνεια υποστηρίζεται σίγουρα σε ταινίες, video του χρήστη και φωτογραφίες, αλλά όχι αυτούσια σε games... αρχικά τουλάχιστον.