Το γεγονός ότι η Sony επενδύει στις εσωτερικές της ομάδες ανάπτυξης και ότι επιδιώκει αυτές να ξεκινούν σειρές από games που παραμένουν αποκλειστικά στο PS3, είναι γνωστό σε όλους. Έτσι άλλωστε ξεκίνησαν ολόκληρα franchises-θρύλοι, όπως τα Gran Turismo και God of War. Σε όλα, πάντως, χρειάστηκε το... δεύτερο μέλος της οικογένειας για να τραβήξει την προσοχή του ευρύτερου κοινού και όχι μόνο των αφοσιωμένων gamers - και η Sony Computer Entertainment "ποντάρει" στο Ιnfamous 2 για κάτι τέτοιο, καθώς το πρώτο ήταν μεν αξιόλογο, αλλά όχι megahit. Στο πλαίσιο της πρόσφατης PlayStation Experience μάς δόθηκε η ευκαιρία να παίξουμε ένα ολοκληρωμένο επίπεδο από τον νέο τίτλο του PS3 και οι εντυπώσεις μας ακολουθούν στις επόμενες παραγράφους.
Πρωταγωνιστής στο Infamous 2 είναι και πάλι ο Cole, o αντι-ήρωας με τις υπερδυνάμεις που σχετίζονται με τον ηλεκτρισμό, αυτή τη φορά ωστόσο είναι περισσότερο... street ύφους και απειλητικός - το χαρακτηριστικό κίτρινο τζάκετ απουσιάζει πλέον και την προσοχή τραβούν τα πολλαπλά τατουάζ στα χέρια του. Η δημιουργός εταιρεία, η Sucker Punch, έχει εισάγει αυτή τη φορά ένα μηχανισμό που δίνει την ψευδαίσθηση της ηθικής επιλογής, τρόπον τινά, αφού οι δύο συνεργάτες του Cole προτείνουν μια "καλή" και μία "κακή" (με την έννοια της περισσότερο αιματοβαμμένης) προσέγγιση στην ίδια αποστολή. Όποια και να διαλέξουμε, φυσικά, τα θύματα... ουκ ολίγα θα είναι - με αυτόν τον τρόπο όμως αυξάνεται η αντοχή του τίτλου στο χρόνο, αφού δεν θα είναι λίγοι οι gamers που θα ξαναπαίξουν τις αποστολές ακολουθώντας άλλο δρόμο από αυτόν που αρχικά είχαν επιλέξει.
Το επίπεδο που παίξαμε βρισκόταν στην εικονική πόλη της New Marais και όχι στην Empire City του αρχικού Infamous - ο σχεδιασμός της πρώτης είναι ευδιάκριτα περισσότερο φιλόδοξος και "ανοιχτός", επιτρέποντας στον Cole να μεταβεί με πολλαπλούς τρόπους σχεδόν οπουδήποτε βλέπει γύρω του, όσο ψηλά κι αν είναι αυτό το "οπουδήποτε". Ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας συνεχίζει να χρησιμοποιεί ως όπλο τον ηλεκτρισμό ποικιλλοτρόπως - με ριπές βολών, με εστιασμένες εκρήξεις κλπ. - αλλά στις επιλογές του έχει προστεθεί πλέον ένα διχαλωτό ραβδί εκκενώσεων για χτυπήματα κοντά και μακριά, καθώς και ακροβατικές κινήσεις για πάλη σώμα με σώμα. Τα αποτελέσματα των ενεργειών του είναι πάντως αρκούντως εντυπωσιακά, τόσο επειδή επηρεάζουν το γύρω περιβάλλον, όσο κι επειδή συνοδεύονται από κινηματογραφικής ποιότητας ειδικά εφέ.
Το σημείο ανάπτυξης του Infamous 2 στην έκδοση που παίξαμε ήταν προχωρημένο - κάποιες βελτιώσεις στα γραφικά σίγουρα μπορούν να γίνουν, όμως ο έλεγχος, η παρουσίαση, ο ήχος και τα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία φαίνονταν πρακτικά έτοιμα. Σοφά η Sony έχει προγραμματίσει τον συγκεκριμένο τίτλο για κυκλοφορία το καλοκαίρι, μια εποχή που θα δώσει και στο Infamous 2 την εμπορική του ευκαιρία (ώστε να μην επισκιαστεί δηλαδή από games πολύ μεγαλύτερου ειδικού βάρους), αλλά και στους gamers την ευκαιρία να το απολαύσουν πριν ξεκινήσει η... βροχή από games της εορταστικής περιόδου. Ίσως έχουμε ένα τελευταίο ραντεβού μαζί του σε πλήρη μορφή στην έκθεση της Ε3 του Ιουνίου, ίσως να το κρίνουμε κι απευθείας βάσει της εμπορικής του έκδοσης - σε κάθε περίπτωση, θα επανέλθουμε σε αυτό το καλοκαίρι. Έως τότε... συσσώρευε ρεύμα, Cole!