Συνεχίζοντας την κάλυψή μας στην πρόσφατη PlayStation Experience της Sony, είναι σειρά του νέου MotorStorm (με τον υπότιτλο Apocalypse) να επιδείξει όσα έχει να προσφέρει στους κατόχους του PS3 το Μάρτιο. Το μοναδικό στυλ που έχει σε σχέση με όλους τους άλλους τίτλους αγώνων ταχύτητας - συνδυάζοντας αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες διαφορετικών κυβισμών και σχεδιασμού στους ίδιους αγώνες - σε αυτήν την τρίτη έκδοση συνδυάζεται με αγωνιστικές πίστες που αλλάζουν μορφολογία σε πραγματικό χρόνο, καθώς και άλλα στοιχεία που έχουν τη δική τους επιρροή στην έκβαση κάθε γύρου.
Πιο συγκεκριμένα: κάθε άλλο από τυχαίος είναι ο υπότιτλος "Apocalypse". To νέο MotorStorm εξελίσσεται σε μία φανταστική εκδοχή του San Fransisco, το οποίο έχει πληγεί από τόσο ισχυρούς σεισμούς ώστε να εγκαταληφθεί από τους κατοίκους του. Η πόλη έχει μισογκρεμιστεί, παραμένει όμως... ιδανική ευκαιρία για τους συμμετέχοντες του πρωταθλήματος MotorStorm να τη διασχίζουν συναγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο. Μέσα στην πόλη αυτή η δημιουργός εταιρεία, η πολύπειρη Evolution Studios, έχει "χαράξει" 9 ξεχωριστές αγωνιστικές πίστες, κάθε μία εκ των οποίων προσφέρει το λιγότερο 2 ή 3 διαφορετικές διαδρομές. Κάθε πίστα, δε, είναι "δυναμική", υπό την έννοια ότι οι σεισμοί έχουν ως αποτέλεσμα π.χ. τμήματά τους να καταρρέουν κατά τη διάρκεια του αγώνα, οπότε στον επόμενο γύρο οι οδηγοί θα ενδεχομένως να μην μπορούν να ακολουθήσουν την ίδια διαδρομή (!).
Σε αυτό το... μεταποκαλυπτικό σκηνικό - που σε σημεία αληθινά παραπέμπει σε σκηνές από ταινίες καταστροφών του Hollywood! - οι οδηγοί δεν αντιμετωπίζουν μόνο τις ιδιαιτερότητες κάθε πίστας, αλλά φυσικά και ο ένας τον άλλο. Οι αντίπαλοι συμμετέχοντες δεν είναι μόνο οδηγοί όπως ο παίκτης, αλλά και μέλη ενός ιδιωτικού στρατού που προστατεύει τις πλούσεις συνοικίες της πόλης που έχουν απομείνει, καθώς και μέλη μιας ομάδας αναρχικών που θέλουν απλώς να... καταστρέψουν ο,τιδήποτε μπορεί να καταστραφεί. Ο παίκτης θα τους αντιμετωπίσει επί εδάφους ή και στον... αέρα, αφού τα χτυπήματα κατά τα άλματα είναι πάντα εφικτά, ενώ οι οδηγοί οχημάτων μεγαλύτερου όγκου διατηρούν πάντα τη δδυνατότητα να σπρώξουν όσα είναι μικρότερου εκτός πίστας. Αν μπορέσουν να τα προλάβουν, βέβαια!