Εδώ στο Αθηνόραμα Digital η αλήθεια είναι πως δεν... "πετάμε και τη σκούφια μας στον αέρα" ακριβώς με την προσφιλή συνήθεια των εταιρειών δημιουργίας games να καταφεύγουν σε "remakes" παλαιότερών τους επιτυχιών. Το κάνουν με την πρόφαση του "ΗD" - έχοντας δηλαδή αναβαθμίσει τα γραφικά σε ανάλυση 720p και ίσως βελτιώσει κάποια στοιχεία σε σχέση με τον αρχικό (δεκαετίας και βάλε) τίτλο - όμως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το remake απλώς "ποντάρει" στη... νοσταλγική διάθεση ενός ποσοστού του κοινού, δεν επιδιώκει να προσφέρει όντως κάτι ευθυγραμμισμένο με τα δεδομένα τα σημερινά. Η Namco πάντως και πολλά remake δεν έχει κάνει, και αυτό που ανακοίνωσε στο πλαίσιο της πρόσφατης έκθεσης Comicon για το Soul Calibur II δείχνει να είναι τουλάχιστον "τίμιο" ως προσπάθεια και να διεκδικεί αξιοπρεπώς τα χρήματα των κατόχων PS3/Xbox 360.
Το Soul Calibur II HD Online, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του, θα προσφέρει όλα όσα έφερε στο προσκήνιο το 2003 ο ομώνυμός του τίτλος για PS2, Xbox και Gamecube όσον αφορά στις επιλογές παιχνιδιού: με άλλα λόγια τις Arcade, Survival, VS Battle, Time Attack, Survival, Team Battle, Weapon Master και την απαραίτητη Practice. Εν έτει 2013, ωστόσο, η Namco δεν θα μπορούσε να πωλήσει fighting game αυτού του τύπου χωρίς Δικτυακή υποστήριξη, οπότε φυσιολογικά (και... ευτυχώς από κάποιες απόψεις), το συγκεκριμένο remake θα περιλαμβάνει και ανταγωνιστικές επιλογές παιχνιδιού μέσω Internet: χωρίς να έχουν αναφερθεί ονομαστικά, θεωρούμε ως δεδομένη τη Versus για μονομαχίες ανάμεσα σε δύο παίκτες, καθώς και την υποστήριξη παγκόσμιας κατάταξης (leaderboards) για τα ρεκόρ στους άλλους τρόπους παιχνιδιού.
Το Soul Calibur II ήταν το πρώτο μέλος της σειράς αυτής της Namco που προσπάθησε να διευρύνει το κοινό του περιλαμβάνοντας extra μαχητές που δεν ανήκαν στο ιστορικό πλαίσιο των άλλων SC. Η έκδοση για PS2 προσέφερε τον Heihachi των Tekken (που μαχόταν μεν με γυμνά χέρια απέναντι σε όπλα αλλά είχε γι' αυτό το λόγο... ενδυναμωθεί κιόλας από τη Namco), η έκδοση για Gamecube τον Link των Zelda και η έκδοση για Xbox τον διάσημο χαρακτήρα των comics Spawn. Οι δύο τελευταίοι δεν απεικονίζονται στο σχετικό trailer της ανακοίνωσης - και θα μας εξέπληττε αν τελικά έκαναν την εμφάνισή τους, με δεδομένα τα θέματα πνευματικών δικαιωμάτων κλπ. - όμως... ποτέ δεν ξέρει κανείς! Από το ίδιο trailer η "αναβάθμιση" των γραφικών του σε σχέση με το αρχικό SCII δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα μεγάλη, θα επιφυλαχθούμε ωστόσο για το συγκεκριμένο μέχρι να ασχοληθούμε με την τελική του έκδοση διεξοδικά.
Το Soul Calibur II HD Online θα διατεθεί για PlayStation3 και Xbox 360 μόνο μέσω των αντίστοιχων Δικτακών τους καταστημάτων - PS Store και Xbox Live Marketplace - κάποια στιγμή μέσα στο φθινόπωρο. Η σειρά των Soul Calibur δυστυχώς είναι αλήθεια πως δεν έχει σημειώσει από τις ημέρες του PS2 την εξέλιξη που θα περίμεναν όσοι και όσες την έχουν αγαπήσει - το SCIII ήταν απλώς αξιοπρεπές, ενώ τα SCIV και SCV ομορφότερα αλλά όχι απαραίτητα καλύτερα συνολικά - οπότε σαφώς ευπρόσδεκτη η μικρή... αναδρομή στο παρελθόν με αυτό το remake. Και ελπίζουμε η Namco να βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης όσον αφορά σε ένα νέο Soul Calibur για τα PS4/Xbox One, το οποίο θα σηματοδοτήσει γνήσια εξέλιξη για τη διάσημη σειρά. Όπως πάντα... υπομονή!