Μετά από φημολογία και εικασίες μηνών, η ιαπωνική Capcom εν τέλει επιβεβαίωσε την ανάπτυξη του Street Fighter IV, του νέου μέλους της διάσημης οικογένειας τίτλων της, και για τα φορμά ηλεκτρονικής διασκέδασης για το σπίτι. Τα Street Fighter συνθέτουν έναν από τους πραγματικούς "θρύλους" στην ιστορία του gaming, έχοντας σημειώσει από τις αρχές της δεκαετίας του '90 μέχρι σήμερα πωλήσεις άνω των 25 εκατομμυρίων αντιτύπων - σε διάφορα φορμά και διάφορες εκδόσεις - και ουσιαστικά καθιερώσει στη συνείδηση εκατομμυρίων gamers μία ολόκληρη κατηγορία από μόνο του, αυτή των τίτλων μάχης σώμα με σώμα. Η μετάβασή του στην οικιακή αγορά έρχεται μετά από παύση μιας ολόκληρης δεκαετίας, αφού η τελευταία φορά που "καθαρόαιμος" τίτλος Street Fighter βρήκε το δρόμο του σε σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης για το σπίτι ήταν το SFIII για το Dreamcast της Sega.
Οι "οικιακές" εκδόσεις θα στηρίζονται προφανώς στην arcade - η οποία θα διατεθεί στην τελική της μορφή τον Ιούλιο - και ως συνέπεια του γεγονότος έχουμε μία ευχάριστη έκπληξη και μία... παράπλευρη απώλεια. Συγκεκριμένα, επειδή το coin-op στηρίζεται στο σύστημα Type-X2 της Taito, και αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ειδικά τροποποιημένο PC με γνωστά υποσυστήματα, το Street Fighter IV προορίζεται μόνο για τα φορμά υψηλής ευκρίνειας (PS3, Xbox 360) αλλά και για... Η/Υ με Windows (!), αφού για το τρίτο αυτό φορμά δεν θα χρειαστεί πολλή δουλειά για "μεταφορά" από την arcade έκδοση. Το μόνο οικιακό φορμά που δεν θα φιλοξενήσει έκδοση του SFIV είναι το Wii της Nintendo, το οποίο δεν έχει την ισχύ που απαιτείται για να προβάλλει και να κινήσει γραφικά ανάλυσης 720p, όπως αυτά του Street Fighter IV.
Οι οικιακές εκδόσεις του SFIV θα έχουν να επιδείξουν όχι μόνο όλα τα χαρακτηριστικά του coin-op (και τους 5 νέους χαρακτήρες του) αλλά και μερικά ανεπτυγμένα αποκλειστικά για το οικιακό κοινό. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει βέβαια το Online Versus Mode, το οποίο έχει πια καταστεί standard για τα fighting games του 2008 - η Capcom πάντως δεν θα επιδιώξει να προσφέρει τις εκτενείς Δικτυακές επιλογές που έχουν π.χ. 3D beat' em up όπως το Tekken 6 και το Soul Calibur IV, καθώς θέλει να παραμείνει όσο πιο κοντά γίνεται στο "πνεύμα" του Street Fighter II. Στο ίδιο πλαίσιο ενδέχεται να επανέλθουν τα bonus stages με την... καταστροφή των οχημάτων και των βαρελιών, τα οποία ομολογουμένως δεν έχουν θέση στα σύγχρονα arcades, μπορούν να διανθίσουν όμως κάλλιστα ένα οικιακό προϊόν.
Άλλα extras που έχει επιβεβαιώσει η Capcom περιλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένα animation ολοκλήρωσης του "σεναρίου", για κάθε έναν χαρακτήρα ξεχωριστά, πρόσθετα περιβάλλοντα μάχης, αλλά και επιπλέον χαρακτήρες που δεν θα είναι παρόντες στο coin-op του Ιουλίου. Χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί κάτι, υπάρχουν... "βάσιμες υποψίες" για τον Fei-Long, την Ibuki, τον Dan και τη Sakura. H Capcom έχει αφήσει υπονοούμενα και για ακόμη περισσότερους - όλα θα εξαρτηθούν, υποθέτουμε, από τον χρόνο που θα έχει στη διάθεσή της η ιαπωνική εταιρεία. Aυτό παραμένει και ο "άγνωστος Χ" στις οικιακές εκδόσεις του Street Fighter IV. Η Capcom αρνείται να δεσμευτεί με μία συγκεκριμένη ημερομηνία, όμως θα είχε προφανώς εμπορικό νόημα να κυκλοφορήσει τον τίτλο είτε στην επερχόμενη εορταστική περίοδο είτε περίπου δύο μήνες μετά, στα μέσα Φεβρουαρίου, ώστε να "συμπέσει" χρονικά με την προβολή της ταινίας Street Fighter: The Legend of Chun Li. Οι παραγωγοί του SFIV δηλώνουν ότι η διαδικασία της ανάπτυξης βρίσκεται περίπου στο 20% αυτή τη στιγμή, συνεπώς τίποτε δεν αποκλείεται. Ίδωμεν!