Το Street Fighter IV διέψευσε ακόμη και τους πιο αισιόδοξους ανάμεσά μας. Μοντέρνο, πρωτότυπο εικαστικό στυλ, άψογος χειρισμός, εκτενείς επιλογές, ευρύ περιεχόμενο. Και τρόπος παιχνιδιού που ναι μεν προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες στους αφοσιωμένους gamers που επενδύουν πολλές ώρες για να τελειοποιήσουν τις ικανότητές τους, αλλά επιτρέπει και σε ανθρώπους που δεν έχουν... δάχτυλα στρογγυλεμένα στις άκρες από τα joystick, να παίξουν ξέγνοιαστα κι απλώς να διασκεδάσουν με τα όσα οι χαρακτήρες τους κάνουν στην οθόνη. Αυτήν η ιδιότητα, του εκπροσώπου των fighting games που είναι και προσβάσιμος από αρχάριους παίκτες αλλά και αρκετά περίπλοκος ώστε να κρατήσει το ενδιαφέρον των έμπειρων, είναι σπάνια. Αλλά το SFIV την έχει.
Ο τίτλος εντυπωσίασε τους πάντες και δικαίως: δημοσιογράφους, εμπορικούς συνεργάτες, βετεράνους των Street Fighter, αλλά και διόλου ευκαταφρόνητο τμήμα του mainstream κοινού, που δεν είχε στο παρελθόν ασχοληθεί με fighting games. Το τελευταίο ήταν και το ζητούμενο - το δυσκολότερο, σημαντικότερο και το πιο ενδιαφέρον πράγμα που το Street Fighter IV μπορούσε να πετύχει με την κυκλοφορία του. Και πέτυχε.
Το κλειδί σε όλα αυτά ήταν η ποιότητα. H Capcom ήξερε πως με ένα ακόμη τυπικό Street Fighter - και σίγουρα με ένα προβληματικό ή μέτριο οπτικοακουστικά - όχι μόνο δεν θα κατάφερνε να αποσπάσει την προσοχή του κοινού από τα megahits τύπου Call of Duty, αλλά πιθανώς θα εξοστράκιζε την διάσημη σειρά από το... οπτικό του πεδίο για πάντα. Έδωσε προσοχή και σημασία σε όλα, λοιπόν, και το SFIV δεν άφησε περιθώρια για κριτική. Με την μεγάλη επιτυχία του, όμως, ο τίτλος κατόρθωσε κάτι παραπάνω από την πώληση μερικών εκατομμυρίων αντιτύπων. Αφενός, αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον χιλιάδων παικτών - που είχαν κυριολεκτικά "μεγαλώσει με τα Street Fighter" - για τα fighting games. Αφετέρου, απέδειξε σε εκατοντάδες χιλιάδες άλλους παίκτες που πάντοτε θεωρούσαν τα fighting games δύσκολα και... κουραστικά στην ενασχόληση, πως δεν είναι απαραίτητα έτσι. Συνδυαστικά, όλη η προσοχή... όλης σχεδόν της αγοράς του gaming για ένα διάστημα στράφηκε στο Street Fighter IV και κατ΄επέκταση στα fighting games όπου ανήκει. Ε, αυτό ήταν και το... hard reset που χρειαζόταν η κατηγορία!