Σύμφωνα με την παρουσίαση που έκανε ο Kazunori Yamauchi, με το Gran Turismo 6 θα δοθεί μεγάλη έμφαση στο πρόσθετο Δικτυακό περιεχόμενο (DLC). Είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε σε όλους τους τίτλους της Sony από δω και στο εξής;
Είναι μόνο μία από τις επιλογές που έχουμε για να εξασφαλίζουμε πως η αξία ενός τίτλου που κυκλοφορούμε στην αγορά παραμένει για όσο το δυνατόν περισσότερο καιρό. Ναι, έχουμε ήδη κάνει κάποια βήματα με DLC μέσω του PlayStation Store στο GT5 και από εμπορικής πλευράς ήταν επιτυχημένα. Δεν είναι όμως ο μόνος τρόπος που έχουμε στη διάθεσή μας για να υποστηρίζουμε έναν τίτλο σε βάθος χρόνου και να αυξάνουμε την αξία του, τόσο για εμάς όσο και για το κοινό του PlayStation.
Ποιοί άλλοι τρόποι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, λοιπόν, σε ΑΑΑ παραγωγές όπως το GT6; Προσεγγίσεις όπως π.χ. τα season pass ή κάτι παρόμοιο; Ίσως κάτι συνδρομητικό ή κάτι εξ αρχής δωρεάν, υποστηριζόμενο μόνο από extra αγορά περιεχομένου (free to play);
Δεν περιοριζόμαστε μόνο σε υπάρχοντα εμπορικά μοντέλα. Συζητήσεις στη Sony γίνονται διαρκώς για πολλά πράγματα και αυτό, η καλύτερη εμπορική προσέγγιση για κάθε τίτλο, είναι ένα από τα πράγματα αυτά. Έχουμε κάθε καλή πρόθεση να δοκιμάσουμε και προσεγγίσεις που δεν είχαμε αξιοποιήσει στο παρελθόν, αλλά περισσότερα για το συγκεκριμένο θα ανακοινώσουμε σε άλλο χρονικό σημείο μέσα στη χρονιά.
Είδαμε πως έχετε αναπτύξει μία ειδική εφαρμογή (app) για το Gran Τurismo 6, η οποία προσφέρει πληροφοριακό υλικό για τα οχήματα, τις πίστες, τη ροή στοιχείων κοινωνικής δικτύωσης του τίτλου κλπ. Γιατί όχι και ένα "κανονικό" GT για tablets κάποια στιγμή, αφού κάποια racing games έχουν ήδη γνωρίσει μεγάλη επιτυχία εκεί;
Tο app που αναπτύξαμε ως συνοδευτικό για το GT6 είναι ακριβώς αυτό: ένας συμπληρωματικός τρόπος για να "κρατάμε σε επαφή" το κοινό του Gran Turismo με τον αγαπημένο τους τίτλο όπου κι αν βρίσκονται. Δεν έχουμε στα σχέδια, ωστόσο, κάποια έκδοση του Gran Turismo για tablets, οποιουδήποτε είδους - υποψιάζομαι πως και ο Kazunori δεν θα θεωρούσε τα παρόντα μοντέλα αυτών των συσκευών ικανά να αποδώσουν αυτό που θέλει να εισπράττουν οι παίκτες επί της οθόνης από τα GT. Τα Gran Τurismo ήταν πάντοτε premium δημιουργίες και επιθυμούμε ο καταναλωτής να διακρίνει όσο το δυνατόν ευκολότερα τη διαφορά ανάμεσα σε αυτά και τους οικονομικά προσιτούς μεν, αλλά διαφορετικού επιπέδου τίτλους racing στο App Store ή το Google Play. Και να αποφασίζει ανάλογα, ελπίζουμε!