Ένας νέος τίτλος για τον οποίο δεν γνωρίζαμε αλλά... συνεχίζουμε να μην γνωρίζουμε και πολλά, είναι αυτός της Remedy, το Quantum Break. Φαίνεται να είναι ένα αμάλγαμα ανάμεσα σε video game και υλικό από "ζωντανό" video, στα οποία ο χρήστης έχει με τις επιλογές του διαφόρων βαθμίδων "επιρροή", με το ένα είδος απεικόνισης να επηρεάζει το άλλο και αντίστροφα. Δηλώνουμε για την ώρα επιφυλακτικοί και τίποτε περισσότερο, γιατί οι μνήμες αντίστοιχων προσπαθειών και "πειραμάτων" από το παρελθόν αποδείχθηκαν κάκιστες ως video games αυτά καθ' αυτά. Ελπίζουμε να δούμε περισσότερα στην έκθεση της Ε3, τον Ιούνιο, για να είμαστε σε θέση να κρίνουμε.
Ο τίτλος που περισσότερο απ' όλους μπορεί να εξάψει την περιέργεια των ανθρώπων που θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα Xbox One το χειμώνα, ωστόσο, δεν είναι άλλος από το νέο Call of Duty, το οποίο φέρει το προσωνύμιο Ghosts. Η Microsoft γνωρίζει πως ένα σημαντικό ποσοστό του κοινού της αγαπά τα shoot' em up πρώτου προσώπου, έδωσε λοιπόν "ειδική θέση" στην παρουσίασή της στην Activision. Αυτή με τη σειρά της μάς... "έκανε το απαραίτητο κύρηγμα" για το πόσο πιο αληθοφανές, κινηματογραφικό, συναρπαστικό κλπ. θα είναι το νέο COD, αναφερόμενη ωστόσο μόνο στον τεχνικό τομέα - κάτι που δεν θα έπρεπε να εντυπωσιάζει κανέναν καθώς το θεωρούμε απολύτως δεδομένο πως έτσι θα έπρεπε να είναι, χωρίς πολλή συζήτηση. Η μετάφραση σε όλα αυτά είναι απλή: το Ghosts θα είναι ένα σαφώς "γυαλιστερότερο" Call of Duty, αυτό δεν λέει ωστόσο απολύτως τίποτε για την ποιότητα του παιχνιδιού ή τα όποια νέα στοιχεία θα έπρεπε να φέρει στο προσκήνιο - γιατί, ας μην ξεχνάμε, η σειρά έχει παραμείνει στάσιμη όσον αφορά στο τί είναι και τί προσφέρει, υπερβολικά πολύ καιρό.
Μετά από την ολοκλήρωση της παρουσίασης, πληροφόρηση από άλλες πλευρές έφερε πιο πολλούς επιβεβαιωμένους τίτλους στο προσκήνιο (για κάποιους από τους οποίους είμασταν ήδη βέβαιοι επειδή είχαν ανακοινωθεί και για το PlayStation4). Η Square υποσχέθηκε πως θα έχει έτοιμο για το χειμώνα το νέο Thief, η Ubisoft τα Assassin's Creed 4 και Watchdogs, η Electronic Arts το Battlefield 4. Επιβεβαιώθηκε (και τυπικά) πως η νέα δημιουργία της Bungie των Halo, το πολυσυζητημένο Destiny, επίσης θα κυκλοφορήσει στο Xbox One, χωρίς ωστόσο να προσδιοριστεί χρονικό πλαίσιο. Όμως, τελικά... αυτά. Πάρα πολλά sequels, ένας "άγνωστος Χ" (το Quantum Break) και σχεδόν τα πάντα "σιγουράκια". Η Microsoft υποσχέθηκε πως μέσα στους πρώτους 12 μήνες κυκλοφορίας του Xbox One θα κυκλοφορήσει όχι λιγότερα από 15 αποκλειστικά σε αυτό games, εκ των οποίων τα 8 θα είναι εντελώς νέες παραγωγές (δηλαδή όχι μέλη ήδη καθιερωμένων "σειρών" games). Σε αυτή τη δήλωση βασίζουμε τις ελπίδες μας για ανατροπή της παραπάνω εικόνας, γιατί... αν κρατήσουμε αυτήν, φοβόμαστε πως δεν είναι και η καλύτερη για το νέο Xbox.
Επειδή η παρουσίαση της Microsoft ήταν σχετικά σύντομη, και σκοπός της ήταν να δώσει μία συνολική πρώτη εικόνα για το Xbox One, δεν θα προβούμε σε κανένα... βιαστικό συμπέρασμα όσον αφορά στο τί έχει να προσφέρει στο χώρο του gaming. Και η ίδια η αμερικανική εταιρεία δήλωσε πως έχει να πει πολύ περισσότερα για τα games στην επερχόμενη έκθεση της Ε3. Συνεχίζουμε να πιστεύουμε, ωστόσο, ότι οι gamers έχουν το δικαίωμα να δηλώνουν μη εντυπωσιασμένοι - ακριβώς επειδή ο γίγαντας του Redmond όχι μόνο αφιέρωσε λιγότερο χρόνο στα games, αλλά επέλεξε και games που δεν αποπνέουν την αίσθηση της "επόμενης γενιάς". Είναι απλώς ομορφότερες εκδόσεις είτε ήδη υπαρχόντων τίτλων είτε τίτλων που θα κυκλοφορήσουν ούτως ή άλλως και για... το παλιό (πια) Xbox 360. Αυτό που έπρεπε να είχε επιδειχθεί είναι πράγματα που δεν μπορούμε να έχουμε σήμερα, διαφορετικά, πρωτότυπα, ικανά να μην αφήσουν καμία αμφιβολία όσον αφορά στο "άλμα" που ετοιμάζεται να κάνει η Microsoft από το ένα Xbox, στο άλλο. Για την ώρα, λοιπόν, και πάλι... υπομονή. Και μια ευκαιρία για την αμερικανική εταιρεία να επαναξιολογήσει τις προτεραιότητές της, ίσως, πριν την πρεμιέρα του χειμώνα.