banner

Χbox Play Anywhere: έναρξη το φθινόπωρο

Η νέα στρατηγική της Microsoft δρομολογείται κι επίσημα - ημερομηνία, λεπτομέρειες

Όπως είχε υποσχεθεί στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε στο πλαίσιο της έκθεσης Ε3 2016 τον Ιούνιο στο Los Angeles, η Microsoft έθεσε κι επίσημα σε κίνηση τους μηχανισμούς που θα επιτρέψουν την "γεφύρωση" των games για Xbox One και προσωπικούς υπολογιστές βασισμένους σε Windows 10. Την όλη πρωτοβουλία, υπενθυμίζουμε, την ονομάζει "Xbox Play Anywhere" και μέσω αυτής θα προσφέρει ενιαίο κόστος απόκτησης για τα games που την υποστηρίζουν, πλήρεις λειτουργίες συνεργατικού ή ανταγωνιστικού παιχνιδιού σε αυτά, καθώς και πρόσθετες δυνατότητες όπως η Δικτυακή αποθήκευση της προόδου του παίκτη σε τέτοιους τίτλους και η συνέχισή τους είτε στο Xbox One είτε σε PC (πάντοτε μόνο με Windows 10) χωρίς αυτός να χρειάζεται να κάνει κάτι επιπλέον από την πλευρά του.

Η πρωτοβουλία αυτή έχει καταστεί εφικτή, βέβαια, επειδή το Xbox One και τα PC με Windows 10 μοιράζονται πλέον τόσο κοινό πυρήνα λογισμικού, όσο και την Δικτυακή υποδομή του Xbox Live. Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, η Microsoft έχει ήδη δρομολογήσει τις σχετικές αναγκαίες προσθήκες στις δύο "εκδόσεις" των Windows 10 για τα δύο είδη συσκευών: στα PC αυτές είναι ενσωματωμένες στο πολυσυζητημένο Anniversary Update που θα διατεθεί στο κοινό τον Αύγουστο, ενώ στα Xbox One βρίσκονται στο λεγόμενο Summer Update του συστήματος αυτού (για το οποίο όμως δεν έχει ακόμη οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία διάθεσης). Η Microsoft, πάντως, υπόσχεται πως στις 13 Σεπτεμβρίου οι δυνατότητες του Xbox Play Anywhere θα είναι διαθέσιμες σε όλους.

Τα games που έχει επιβεβαιωθεί από τον αμερικανικό κολοσσό ότι θα υποστηρίζουν την νέα της πρωτοβουλία - θα φέρουν μάλιστα ειδική σήμανση στο Windows Store και το Xbox Marketplace - είναι τα Gears of War 4, Forza Horizon 3, ReCore, Sea of Thieves, Halo Wars 2, Scalebound, Killer Instinct Season 3, State of Decay 2, Ark: Survival Evolved, Cuphead, We Happy Few και Crackdown 3. Εύκολα διακρίνει κανείς πως ναι μεν πολλές από αυτές τις παραγωγές είναι ποιοτικές, αλλά και πως σχεδόν όλες ανήκουν στην Microsoft ή εκδίδονται από αυτήν. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, λοιπόν, να διαπιστώσουμε αν και κατά πόσο οι ανεξάρτητες εταιρείες παραγωγής και έκδοσης games θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της σε εύλογο χρονικό ή αν η αμερικανική εταιρεία θα αναγκαστεί να υποστηρίζει το Xbox Play Anywhere επί μακρώ μόνη της.

Το αν και κατά πόσο, άλλωστε, η όλη πρωτοβουλία θα έχει θετικά αποτελέσματα - και σίγουρα τα εμπορικά αποτελέσματα που ελπίζει η Microsoft - απομένει ν' αποδειχθεί. Εμείς τρέφουμε πολλές αμφιβολίες για κάτι τέτοιο, παρά τα ολοφάνερα πλεονεκτήματα που προσφέρει στους καταναλωτές το Xbox Play Anywhere: η όλη συλλογιστική απλώς αντιτίθεται, κατά τη γνώμη μας, με τον τρόπο που συνηθίζουν και προτιμούν να απολαμβάνουν τους αγαπημένους τους τίτλους οι κάτοχοι τόσο των Xbox, όσο και των PC. Είναι ωστόσο ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η Microsoft μετά από πολλά χρόνια "άδειων" υποσχέσεων για την υποστήριξη του PC gaming, αποφασίζει επιτέλους να κάνει και πράξη τις σχετικές δηλώσεις - έστω και αν το κάνει όταν πλέον όχι απλώς την συμφέρει, αλλά όταν αυτό είχε αναδειχθεί σε ζήτημα σημαντικό για το μέλλον της.

Όταν όλα έχουν ειπωθεί, ωστόσο, δεν έχει σημασία. Είναι μία πρωτοβουλία που στο κοινό δεν θα κοστίσει κάτι, αντιθέτως θα τούς προσφέρει περισσότερες επιλογές για το ίδιο ποσό χρημάτων. Ελπίζουμε λοιπόν οι gamers να δράξουν τα οφέλη του Xbox Play Anywhere στον μέγιστο βαθμό από νωρίς, να δοκιμάσουν οι ίδιοι τί τούς αρέσει ή δεν τούς αρέσει στην πρόταση της Microsoft και για όλα τα υπόλοιπα... ο χρόνος θα δείξει!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner