Το γεγονός ότι οι βιομηχανίες του gaming και του Holywood συγκλίνουν όλο και περισσότερο - ελλείψει πρωτογενούς υλικού για την δεύτερη και ανάγκης εμπορικών franchises για την πρώτη - είναι αδιαμφισβήτητο, από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς. Στο πλαίσιο αυτό, ίσως δεν θα έπρεπε να προκαλέσει τόση αίσθηση το γεγονός ότι η Electronic Arts, η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία έκδοσης video games στον κόσμο, υπέγραψε συμβόλαιο με τον κινηματογραφικό σκηνοθέτη Zack Snyder για τη δημιουργία τριών τίτλων για άγνωστα μέχρι στιγμής φορμά (αν και τα PS3, Xbox 360 και PC είναι "εκ των ουκ άνευ). Εντύπωση, ίσως, μπορούν να προκαλέσουν όλα τα... υπόλοιπα της συμφωνίας, που ανοίγουν άλλες προοπτικές για τη σύγχρονη ψυχαγωγία.
Πιο συγκεκριμένα: ο Snyder είναι αναμφίβολα εξαιρετική επιλογή για την εμπλοκή ενός σινε-σκηνοθέτη στην παραγωγή τίτλων για τα σύγχρονα φορμά υψηλής ευκρίνειας. H διασημότερη μέχρι τώρα δημιουργία του, το περίφημο "300" είχε ήδη να επιδείξει στοιχεία που παραπέμπουν σε video games, η στυλιστική του προσέγγιση είναι ξεκάθαρα της... "γενιάς του Matrix", οπότε με τη νέα του συνεργασία βρίσκεται εν πολλοίς ήδη "στο στοιχείο του". Το ένα ενδιαφέρον στοιχείο που αξίζει προσοχής εστιάζεται στο γεγονός ότι και τα τρία games είναι original παραγωγές, δεν είναι δηλαδή βασισμένα σε άλλα franchises ή brand names. Με άλλα λόγια, ο Snyder θα έχει απόλυτη δημιουργική ελευθερία και δεν θα υπόκειται στα γνωστά "δεσμά" παραγωγής του "video game της ταινίας" ή του "video game του βιβλίου" (που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων έχουν ως αποτέλεσμα πολύ κακά games είναι η αλληθεια).
Το άλλο ενδιαφέρον στοιχείο εστιάζεται στο γεγονός ότι, από τα games που θα αναπτυχθούν υπό την εποπτεία του Snyder για λογαριασμό της EA, έχει προβλεφθεί ήδη το ενδεχόμενο να δημιουργηθούν ταινίες (!) βασισμένες σε αυτά. Και επειδή από πλευράς marketing δεν έχει νόημα οι δεύτερες να απέχουν χρονικά πολύ από τα πρώτα, είναι ίσως η πρώτη φορά στην ιστορία του σινεμά και του gaming που θα συμβεί το εξής: νέο προϊόν (καινούργιο franchise, brand name, intellectual property, δεν έχει σημασία πώς θα το αποκαλέσει κανείς) και για τις δύο αγορές θα σχεδιαστεί εξ αρχής με "διττή φύση", αλληλεπιδραστική και μη, με χαρακτήρα σκοπίμως συμπληρωματικό και όχι... "στο by the way". Υπάρχουν, λοιπόν, πολλές πιθανότητες οι "γέφυρες" ανάμεσα στις δύο μορφές διασκέδασης να είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση όντως ουσιαστικές, έχοντας ως αποτέλεσμα ΑΑΑ games και ΑΑΑ ταινίες χωρίς η μία μορφή να περιορίζει την άλλη. Είναι παράλογο να έχουμε "μεγάλες προσδοκίες" από την ΕΑ και τον Snyder; Ελπίζουμε όχι!