Από τις τρεις πρωταγωνίστριες εταιρείες στο χώρο της ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας - Sony, Microsoft, Nintendo - η τελευταία ερχόμενη φέτος στο Los Angeles είχε την ευκολότερη να προσδιοριστεί "αποστολή". Και συνάμα τη δυσκολότερη. Από τη μία πλευρά οι προσδοκίες όλων μας για το νέο της σύστημα, το οποίο μέχρι πρότινος ήταν γνωστό ως Project Cafe, είχαν... "πετάξει στα ουράνια" μέσα από όλη τη συζήτηση και τη φημολογία - η Nintendo έπρεπε λοιπόν να παρουσιάσει κάτι αρκούντως εντυπωσιακό. Από την άλλη, το άνισο εμπορικό ξεκίνημα του 3DS - καλό στην αρχή, διστακτικό στη συνέχεια, έως και απογοητευτικό μέχρι πριν λίγες μέρες - έπρεπε να απαντηθεί όπως πρέπει: με νέο περιεχόμενο, καινούργια games ουσιαστικά, που θα αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού για το φορητό της σύστημα. Ούτε η μία αποστολή ήταν εύκολη, ούτε η άλλη... όμως η Nintendo τα κατάφερε και στις δύο. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι η συνέντευξη Τύπου που έδωσε ήταν σε όλα ικανοποιητική. Για την ακρίβεια, από πολλές απόψεις... το αντίθετο.
Το πρώτο τμήμα της παρουσίασης της Nintendo ήταν αφόρητα βαρετό - κάτι που έγινε αισθητό ακόμη και από τη σιωπή του παρευρισκόμενου κοινού, που συνήθως είναι "ταγμένο" κι ενθουσιώδες σε βαθμό... εκνευριστικό. Η ιαπωνική εταιρεία έχει στα χέρια της μερικά από τα πλέον πολύτιμα ονόματα στο χώρο του gaming και το γνωρίζει, είναι ωστόσο σαφώς υπερβολικό να αφιερώνει το ένα τέταρτο σχεδόν της συνολικής της συνέντευξης Τύπου σε ένα από αυτά, έστω κι αν είναι το The Legend of Zelda, έστω κι αν έχει την 25η του επέτειο. Σε κάθε περίπτωση, στο πρώτο... μισάωρο σχεδόν της παρουσίασης - και εν μέσω ζωντανής συμφωνικής ορχήστρας - μάθαμε πως μέσα στη χρονιά οι κάτοχοι των συστημάτων της ιαπωνικής εταιρείας θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν το Link's Awakening πολύ σύντομα από το Nintendo eShop, αμέσως μετά ένα 3D remake του Ocarina of Time για το 3DS, στη συνέχεια το Four Swords Adventures ως DSiWare και το Skyward Sword για το Wii τα Χριστούγεννα. Οι πιστοί οπαδοί του Link δεν θα πρέπει να έχουν παράπονο!
Προχωρώντας σε γενικότερου ενδιαφέροντος πράγματα, η Nintendo επιβεβαίωσε την υποστήριξή της στο 3DS με ΑΑΑ επιπέδου τίτλους. Ο σημαντικότερος εξ αυτών είναι πιθανότατα το Mario Cart 3DS (ο προκάτοχός του είχε βοηθήσει πάρα πολύ το DS τον πρώτο του χρόνο στην αγορά), εξίσου ποιοτικό ωστόσο φαίνεται και το Super Mario και το StarFox 64 για το νέο της σύστημα. Ανακοινώθηκε επίσης η ανάπτυξη του Luigi's Mansion 2 και του καινούργιου Paper Mario για το 3DS, ενώ το "καρέ" συμπλήρωσε τόσο το νέο Kid Icarus όσο και το Kirby Mass Attack (τα δύο τελευταία διαθέσιμα φέτος). Η Nintendo ολοφάνερα εννοεί να "προικίσει" το καινούργιο της φορητό προϊόν με πολύ καλά games δικής της ανάπτυξης και σίγουρα θα το κάνει επιτυχημένα και επικερδώς. Είναι, ωστόσο, αυτό αρκετό;