Καμία απορία, λοιπόν, που η Sony όχι μόνο δεν ευθυγραμμίστηκε με αυτήν την προσέγγιση, αλλά σε... πλήρως επιθετικό στυλ - ε, σε πόλεμο marketing θα βρίσκεται με τη Microsoft έως το Νοέμβρη - την χρησιμοποίησε προς όφελός της. Εμφατικά ο Jack Tretton, ο πρόεδρος της Sony Computer Entertainment America, στη συνέντευξη Τύπου της Sony επιβεβαίωσε πως κανένας από τους περιορισμούς που θέτει η Microsoft στα games του Xbox One σε υλική μορφή, δεν θα ισχύει για τα games του PS4. Ο παίκτης θα είναι ελεύθερος να μεταπωλεί τον εκάστοτε τίτλο, να τον ανταλλάσει ή δανείζει ή χαρίζει χωρίς πρόβλημα, ενώ το PS4 θα μπορεί να λειτουργεί κανονικά και χωρίς σύνδεση στο Internet για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, είναι δικαιολογημένοι οι... πανηγυρισμοί στο στρατόπεδο της ιαπωνικής εταιρείας μετά από την θετικότατη υποδοχή που εισέπραξε για την επιλογή της. Κάτι που αξίζει να σημειωθεί, πάντως, είναι το γεγονός ότι ο Tretton - για να είναι απόλυτα... καλυμμένος προφανώς και να μην τού ζητηθούν εξηγήσεις αργότερα - διευκρίνισε πως όλα τα παραπάνω ισχύουν εξ ορισμού για τη λειτουργία του PS4 ως συστήματος και σίγουρα για όλα τα games που θα κυκλοφορήσει γι' αυτό η Sony. Οι ανεξάρτητες εκδότριες εταιρείες μπορούν να επιβάλλουν δικά τους συστήματα DRM (διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων) στα games τους. Με δεδομένο ωστόσο το γεγονός ότι αυτό ισχύει σήμερα και στο PS3 και ελάχιστες εκδότριες εταιρείες το έχουν "τολμήσει" (και αποτύχει), οι πιθανότητες να το επιδιώξουν στο PS4 είναι πολύ μικρές.
Μια νίκη για το καταναλωτικό κοινό και όχι μόνο τη Sony, λοιπόν, αν και αφορά μόνο στα games σε υλική μορφή και όχι σε αυτά που αγοράζουμε από τα PS Store, Xbox Live Marketplace και Steam. Εκεί "το παιχνίδι έχει χαθεί" (κυριολεκτικά και μεταφορικά!) εδώ και πολύ καιρό, καθώς όσο και να κοστίζει ένα video game που αγοράσαμε σε ψηφιακή μορφή, δεν μεταπωλείται ή μεταβιβάζεται με κανέναν τρόπο. Και εδώ, με άλλα λόγια, "δεν μπορεί κανείς να τα έχει και όλα". Το παράξενο θα ήταν, να μπορούσε!