Με την έλευση ενός νέου οικιακού συστήματος ηλεκτρονικής διασκέδασης, υπάρχει πάντοτε η ανησυχία σχετικά με το αν και κατά πόσο η κατασκευάστρια εταιρεία του θα συνεχίσει να υποστηρίζει με νέους τίτλους το προηγούμενο. Πώς σκοπεύει να κινηθεί η Sony στο θέμα αυτό με τα PS4 και PS3;
Ιστορικά ως εταιρεία πάντοτε υποστηρίζαμε για καιρό το όποιο προηγούμενο οικιακό PlayStation, κι ας είχαμε μεταβεί στο επόμενο. Είναι υποχρέωσή μας, ως κάτοχοι του καινούργιου φορμά του PS4, να "δείξουμε το δρόμο" όσον αφορά στις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που έχει να επιδείξει το νέο μας σύστημα, ναι. Όμως η εγκατεστημένη βάση των 75 εκατομμυρίων PS3 σε όλο τον κόσμο είναι υπερβολικά μεγάλη για ν' αγνοηθεί - θα είμασταν ανόητοι να μην την αξιοποιήσουμε εμπορικά. Από κάποιο χρονικό σημείο και πέρα, άλλωστε, θα είναι σίγουρα σταθερή και η υποστήριξη των μεγάλων εταιρειών ανάπτυξης games στο PS3, για τους ίδιους εμπορικούς λόγους. Οι κάτοχοι του παρόντος συστήματός μας, λοιπόν, δεν έχουν κάτι για το οποίο θα έπρεπε να ανησυχούν!
Για την ελληνική αγορά συγκεκριμένα, πώς τοποθετείται η Sony Computer Entertainment Europe και εσείς προσωπικά αναφορικά με τις δυνατότητές της; Δεν είναι κρυφό το γεγονός ότι η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό προβληματίζει ουκ ολίγες πολυεθνικές...
Καταλαβαίνω ακριβώς τί εννοείτε καθώς και στη δική μου χώρα βιώνουμε αντίστοιχες καταστάσεις και προβλήματα (σ.σ. ο James Armstrong είναι επί σειρά ετών διευθύνοντας σύμβουλος της Sony Computer Entertainment Ισπανίας και Πορτογαλίας). Όμως η Sony συνεχίζει να πιστεύει στις προοπτικές της Ελλάδας ως μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ως χώρας συνολικά. Παρά το πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς που κατέχουμε εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα διακρίνουμε περαιτέρω περιθώριο ανάπτυξης σε αυτήν, είμαστε ικανοποιημένοι με την πολύ καλή δουλειά που γίνεται από το εκεί τμήμα μας και η χώρα βρίσκεται πάντοτε σε όλα μας τα πλάνα για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Θα διαθέσουμε το PlayStation 4 κανονικά το χειμώνα και στην Ελλάδα όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό (σ.σ. η Microsoft έχει επιβεβαιώσει πως το Xbox One δεν θα έλθει στην Ελλάδα μέσα στο 2013) και το κοινό σας μπορεί να είναι βέβαιο ότι αντιμετωπίζεται από τη Sony με σεβασμό και ακριβοδίκαια.
Τα τελευταία χρόνια η Sony Computer Entertainment Europe έχει διαθέσει και κονδύλια αξιόλογα για τον εξελληνισμό των καλύτερών της τίτλων από τα αγγλικά. Είναι μία προσέγγιση που έχει αποδώσει εμπορικά; Αν ναι, σκοπεύετε να την υιοθετήσετε και στο μέλλον π.χ. με games του PS4;
Είναι ακόμη μία απόδειξη του ότι, παρά τα όσα ακούγονται για την ελληνική οικονομία κλπ. κλπ., η Sony έχει την πρόθεση να υποστηρίξει την αγορά της Ελλάδας έμπρακτα και σοβαρά. Ναι, βεβαίως έχουμε διακρίνει σημαντικά αποτελέσματα από τον εξελληνισμό σημαντικών games μας και έχουμε επίσης εισπράξει θετικότατα σχόλια για το επίπεδο ποιότητας που επιδιώκουμε να διατηρούμε σε αυτή τη διαδικασία. Αν έχετε δει τη δουλειά που έχει γίνει σε τίτλους όπως το God of War Ascension και The Last of Us, καταλαβαίνετε πως στα μάτια μας το μέγεθος μιας αγοράς δεν μετρά τόσο, όσο το να προσφέρουμε σε αυτήν του ίδιου επιπέδου γλωσσική μεταφορά με αυτήν που προσφέρουμε σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οπότε ναι, έχουμε την πρόθεση να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μελλοντικές μεγάλες μας παραγωγές μεταφρασμένες και στην ελληνική γλώσσα - ειδικά όπου αυτό κρίνεται πως θα βοηθήσει στις πωλήσεις τους.