Όπως εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς, τόσο εμείς όσο και εκατοντάδες άλλοι δημοσιογράφοι συρρεύσαμε στο Galen Center στα κεντρικά του Los Angeles προκειμένου να δούμε ένα συγκεκριμένο πράγμα στη συνέντευξη Τύπου της Microsoft: τα games του Xbox One. H αμερικανική εταιρεία δεν μάς απογοήτευσε όσον αφορά στην πρόθεσή της: ήθελε να "περάσει το μήνυμα" πως το Xbox One θα δώσει στα games και τους gamers την απαραίτητη βαρύτητα, κατανοεί πόσο σημαντικό είναι και τα όσα επέδειξε φανερώνουν συνειδητή, οργανωμένη προσπάθεια. Η συνολική μας εντύπωση όμως, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά, δεν είναι το ίδιο "ασυζητητί θετική".
Το τμήμα της παρουσίασης που αναφερόταν στα games του Xbox One ξεκίνησε με επίδειξη του νέου Μetal Gear Solid 5, στο οποίο η Konami έχει υλοποιήσει μία σειρά από νέα στοιχεία και ιδέες προκειμένου να εξελίξει τη σειρά μετά το MGS4 του PS3. Ο τίτλος δείχνει όντως πολύ ενδιαφέρων, αλλά από την άλλη... όλα τα MGS έδειχναν πριν κυκλοφορήσουν και διαπιστώσουμε πως πιο πολύ παρακολουθούσαμε παρά παίζαμε. Θα δείξει, λοιπόν. Με καλύτερες "περγαμηνές", αντιθέτως, έρχεται το Witcher 3 στο Xbox One, καθώς η έμπειρη CD Project έχει κρατήσει όλα τα πολύ καλά στοιχεία της σειράς και τα έχει συνδυάσει με πολύ υψηλού επιπέδου γραφικά και ήχο. Για το MGS5 συνεχίζουμε να μην έχουμε ημερομηνία κυκλοφορίας, το Witcher 3 ωστόσο θα είναι διαθέσιμο το χειμώνα.
Τίτλοι για τους οποίους γνωρίζαμε και είχαμε κάνει λόγο ήδη... αλλά βεβαίως επιδείχθηκαν ξανά λόγω "ειδικού βάρους" περιλαμβάνουν το Forza MotorSport 5 (προσεγμένο κι εντυπωσιακό όπως πάντα), το Quantum Break (αυτή η μίξη video game και video έχει αρχίσει να μάς ανησυχεί όσον αφορά στο τί θα προσφέρει τελικά) και το Battlefield 4 (επίσης εντυπωσιακό αλλά περιμένουμε κάτι διαφορετικό από την DICE και όχι ένα ελαφρώς αλλαγμένου στυλ... Call of Duty). Ολοκαίνουργιος και πρωτοεμφανιζόμενος τίτλος, αντιθέτως, είναι τόσο το remake του περίφημου Killer Instict της Rare (ένα fighting game με ποικίλους και παράξενους χαρακτήρες), όσο και το κωδικά ονομαζόμενο ακόμη Project Spark (το οποίο προσφέρει εύκολα στη χρήση εργαλεία για να... φτιάξει ο παίκτης ένα video game μέσα από τον ίδιο τον τίτλο).