Όλα τα προαναφερθέντα είναι προγραμματισμένα για κυκλοφορία μέσα στη χρονιά, σε τί ωστόσο έχουν να προσβλέπουν οι κάτοχοι ενός Xbox One για το 2015; Σε πολλά, όπως δείχνουν τα πράγματα. Η δοκιμαστική έκδοση του Halo 5 ξεκινά το Δεκέμβρη του 2014 και ο πλήρης τίτλος αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στην επόμενη χρονιά. Το "καλλιτεχνικό" Ori and the Blind Forest της Moon, επίσης, όπως και το Inside της Playdead - δύο μόνο από έναν αριθμό τίτλων που ανεξάρτητες μικρότερες ομάδες παραγωγής (indies) θα προσφέρουν στο Xbox One. Υπάρχει ακόμη η νέα έκδοση του Phantom Dust, το δημιουργικό Project Spark, η επόμενη περιπέτεια της Lara Croft (με τον τίτλο Rise of the Tomb Raider), το αποκλειστικό Scalebound και, το αγαπημένο μας, η καινούργια έκδοση του Crackdown, εντυπωσιακότερη από ποτέ.
Αν η Microsoft κυκλοφορήσει τα παραπάνω με προσεκτικό "timing" και όχι... όλα μαζί στο τελευταίο τρίμηνο της επόμενο χρονιάς, ευελπιστούμε πως το πρώτο εξάμηνο του 2015 δεν θα χαρακτηριστεί από την... παραδοσιακή "ξηρασία" άλλων ετών.
Δεν έχουμε, λοιπόν, παράπονα από την παρουσίαση της Microsoft; Άγγιξε την... τελειότητα η αμερικανική εταιρεία όσον αφορά στις προσδοκίες μας για τα μελλοντικά της σχέδια; Όχι. Μας προβλημάτισαν δύο πράγματα. Ένα: η, για δεύτερη φορά, πρακτική εγκατάλειψη του Xbox 360 με τρόπο σχεδόν εξευτελιστικό. Η αμερικανική εταιρεία δεν αναφέρθηκε καθόλου - αλλά... καθόλου! - στο σύστημα που την έφερε στη θέση που είναι σήμερα, με εγκατεστημένη βάση 80 εκατομμυρίων χρηστών. Αυτοί θα πρέπει να προσβλέπουν πια σε games μόνο των ανεξάρτητων εκδοτικών εταιρειών, καθώς η Microsoft από τον Δεκέμβρη και μετά - και πλέον για πάντα - εγκαταλείπει το Xbox 360 και ασχολείται μόνο με το Xbox One. Είναι το αναμενόμενο, ναι. Αλλά δεν θα πάψει ποτέ να μας εκπλήσσει η... αδίστακτη ευκολία με την οποία η Microsoft το κάνει, όπως είχε συμβεί και με το αρχικό Xbox.
Το δεύτερο παράπονο σχετίζεται με το δεύτερο πράγμα που είχαμε ζητήσει από τη Microsoft πριν από λίγες μέρες: όχι μόνο προσήλωση στα games, αλλά και φιλοδοξία για νέου είδους παραγωγές, περισσότερο τολμηρές. Αυτό δεν φάνηκε πουθενά στην παρουσίασή της. Με εξαίρεση το Project Spark, σχεδόν κάθε άλλος τίτλος που έρχεται στο Xbox One από τη Microsoft ανήκει σε γνώριμη κατηγορία και έχει γνώριμο στυλ - κάτι ανησυχητικό, καθώς η αμερικανική εταιρεία δεν μπορεί κατά βάση να περιμένει από τις EA, Activision και Ubisoft αυτού του κόσμου, που θα κυκλοφορούν FIFA, Call of Duty και Assassin's Creed... ες αεί, να καινοτομήσουν.
Είναι ένα θέμα σημαντικό όλο αυτό, δεν αρκεί ωστόσο για να σπιλώσει μία αληθινά πολύ καλή, άκρως θετική παρουσία εκ μέρους των Αμερικανών: η Microsoft έπρεπε να αποδείξει πως αντιλαμβάνεται πού πρέπει να δοθεί έμφαση για την επόμενη διετία και με την εκδήλωσή της το απέδειξε έμπρακτα. Ο Spencer σε περισσότερα από ένα σημεία της δικής του συμμετοχής στην παρουσίαση υπογράμμισε το πόσο η εταιρεία του λαμβάνει υπ' όψιν της τη γνώμη και της αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού - ένα είδος μικρής... "συγνώμης" για τα "στραβοπατήματα" των τελευταίων 12 μηνών, που δεν ήταν προφανώς εύκολη, είναι όμως ευπρόσδεκτη. Σε νέα και ολοφάνερα σαφέστερη πορεία πλέον, η Microsoft μπορεί να προσφέρει σκληρότερο ανταγωνισμό στη Sony και να μειώσει την μεταξύ τους διαφορά σε πωληθέντα συστήματα ταχύτερα απ' όσο φαινόταν πως είναι εφικτό την άνοιξη. Και, ως γνωστόν, αυτόν τον ανταγωνισμό... τον θέλουμε όλοι!