Καμία... απορία, λοιπόν, που η κοινότητα του PlayStation3 ετοιμάζεται να υποδεχθεί με ενθουσιασμό το νέο μέλος αυτής της σειράς σε λίγες μέρες. Είναι μεν το πρώτο μόνο από μία σειρά ΑΑΑ games που θα φιλοξενήσει το PS3 φέτος, στην καλύτερή του χρονιά μέχρι σήμερα, αλλά η κυκλοφορία του έχει ιδιαίτερη σημασία: το God of War Ascension είναι πολύ πιθανό ν' αποτελεί και το "κύκνειο άσμα" του Studio Santa Monica στο παρόν PlayStation, καθώς η διάθεση του PS4 μέσα στο έτος επιβάλλει το επόμενο God of War να κυκλοφορήσει εκεί (ή στο PlayStation Vita φυσικά). Από πολύ πιθανό έως... χμ. Βέβαιο.
Όταν όλα έχουν ειπωθεί, καλά τα "remake σε υψηλή ευκρίνεια" των παλαιότερων God of War (αυτών του PS2 και του PSP) για το PlayStation3, όμως... ας είμαστε ειλικρινείς: μαζί με το God of War III, το Ascension είναι ο τίτλος με τον οποίο η συγκεκριμένη δημιουργική ομάδα απέδειξε τις ικανότητες του PS3 και τις δικές της. Παίζοντας το Ascension ακόμη και για λίγα λεπτά, ο καθένας αντιλαμβάνεται πως ο τίτλος είναι και μία... δήλωση, τρόπον τινά: "Κοιτάξτε τί καταφέραμε με ένα σύστημα ηλικίας 7 ετών - και φανταστείτε τί μπορούμε να κάνουμε με το δεκάδες φορές ισχυρότερο PS4". Αμφιβολία; Ούτε μία.
Όλα αυτά, ωστόσο, ανήκουν ακόμη στο μεσοπρόθεσμο μέλλον. Για την ώρα - σίγουρα για όλο το 2013, καθώς το Studio Santa Monica έχει δεσμευτεί με τη διάθεση extra περιεχομένου για το Ascension και τη γενικότερη υποστήριξή του σε όλους τους τομείς - τα εκατομμύρια κατόχων PS3 θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον πλέον χαρακτηριστικό τίτλο της Sony για το σύστημά τους, στο αποκορύφωμά του τεχνικά και δημιουργικά. Πόσα πιο πολλά μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα video game με τα γνωρίσματα ενός action flick; Όπως αποδεικνύεται, ουκ ολίγα - και το νέο God of War το ξέρει, γι' αυτό και επιδιώκει να τα προσφέρει. Λεπτομέρειες, τις επόμενες ημέρες!