Με τα Xbox 360 και PS3 να βρίσκονται στην ωριμότερη περίοδο της διαδρομής τους, και τα PC να είναι πάντοτε έτοιμα για... ο,τιδήποτε όσον αφορά στα σύγχρονα video games απαιτήσεων, είναι οι ΑΑΑ παραγωγές αυτές στις οποίες προσβλέπουμε περισσότερο - και δεν αναφερόμαστε στα FIFA ή τα Call of Duty αυτού του κόσμου, που βαδίζουν αναπόφευκτα την πεπατημένη, αλλά σε games που προτίθενται να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα για να ωθήσουν την κατηγορία τους σε νέα επίπεδα ποιότητας. Και δύο games ακριβώς αυτού του είδους, τα οποία ελπίζαμε να παίξουμε στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε, δεν θα είναι διαθέσιμα στο κοινό για την εορταστική περίοδο.
Το ένα είναι το BioShock Infinite της Irrational Games, ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα shoot' em up πρώτου προσώπου και διάδοχος των θρυλικών BioShock και BioShock 2. Η Irrational Games το είχε προγραμματίσει για κυκλοφορία στα μέσα Οκτώβρη, με ανακοίνωσή της όμως τοποθετεί πια τη διάθεσή του στα τέλη Φλεβάρη του 2013. Αυτό ισχύει και για τις τρεις εκδόσεις του τίτλου - PS3, Xbox 360 και PC - ενώ η νέα αυτή εξέλιξη σαφώς μεταφέρει χρονικά και την κυκλοφορία του για το PlayStation Vita πέρα από την άνοιξη του 2013.
Το άλλο ΑΑΑ video game που περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία και... θα αναγκαστούμε να περιμένουμε ακόμη περισσότερο δεν είναι άλλο από το νέο Tomb Raider. Η ανασχεδιασμένη, εντυπωσιακή περιπέτεια της Lara Croft - που μάς μεταφέρει στο παρελθόν της sexy μισθοφόρου και σε τελείως διαφορετικό σκηνικό από τα... γνωστά - είχε προγραμματιστεί για κυκλοφορία το Νοέμβριο, εγκαίρως για την εορταστική περίοδο. Η δημιουργός εταιρεία του, ωστόσο, η Crystal Dynamics, με ανακοίνωσή της μεταθέτει πλέον τη διάθεσή του "μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013", με άλλα λόγια ως και το τέλος Μάρτη.
Και στις δύο περιπτώσεις οι εταιρείες ανάπτυξης επικαλέστηκαν τον extra χρειαζούμενο χρόνο ως απαραίτητο, ώστε να προσφέρουν τα δύο games το επίπεδο ποιότητας που τούς αξίζει και οι gamers αναμένουν από αυτά. Επικροτούμε την επιλογή να μην κυκλοφορήσουν ατελείς και όχι τόσο προσεγμένοι όσο θα μπορούσαν οι συγκεκριμένοι τίτλοι (θα έχουμε μέσα στη χρονιά αρκετούς τέτοιους να... πάρουν τη θέση τους σίγουρα), όμως έτσι έγινε "λίγο πιο φτωχό" ένα ήδη περιορισμένο σε ΑΑΑ παραγωγές πρόγραμμα κυκλοφοριών για το 2012. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε... περαιτέρω απώλειες. Υπάρχει, βέβαια, και η θετική πλευρά: το πρώτο τρίμηνο του 2013, με αυτά και άλλα ΑΑΑ games, προβλέπεται (έτσι για αλλαγή) συναρπαστικό!