O Hideo... "κλαίει" για το Blu-ray! O Hideo Kojima, δηλαδή, ο δημιουργός του επερχόμενου Metal Gear Solid 4 για το PlayStation3, τίτλου που αναμένεται όχι μόνο να σημειώσει εξαιρετική εμπορική επιτυχία στο κοινό που ήδη κατέχει το σύστημα της Sony, αλλά να ωθήσει σημαντικά τις πωλήσεις και του δεύτερου. Ο διάσημος Ιάπωνας game designer σε πρόσφατη συνέντευξή του παραπονέθηκε πως η χωρητικότητα των Blu-ray αποδείχθηκε ανεπαρκής για τον τίτλο, αναγκάζοντάς τον να "κόψει" υλικό (υποθέτουμε από τα cut scenes) και να συμπιέσει περισσότερο από όσο θα ήθελε το περιεχόμενό του. Στο ίδιο πρόβλημα χώρου αποδίδεται και το γεγονός ότι η ομιλία στην ιαπωνική έκδοση θα είναι μόνο στα ιαπωνικά και στην Δυτική έκδοση μόνο στα αγγλικά. Φυσικά, τα εκατομμύρια των gamers που αγαπούν τα Metal Gear θα παρατηρήσουν ότι στον Kojima πάντοτε άρεσαν οι "κινηματογραφικοί" (κοινώς μεγάλοι σε διάρκεια) διάλογοι, αλλά αυτό είναι... μόνιμο θέμα, σωστά;
Για τους φίλους και τις φίλες της στήλης που τις χρειάζονται, πάντως, έχουμε να κάνουμε δύο υπενθυμίσεις. Πρώτον: ένας δίσκος Blu-ray μπορεί να αποθηκεύσει περίπου 50 GB δεδομένων, σημαντικά περισσότερο αν αξιοποιηθούν σύγχρονες τεχνικές συμπίεσης. Δεύτερον: αυτού του επιπέδου η χωρητικότητα ήταν ένα από τα ισχυρότερα επιχειρήματα της Sony σχετικά με την υιοθέτηση του Blu-ray στο PS3 (και της σχετικής με αυτό αύξησης του κόστους κατασκευής του), καθώς θα παρείχε υποτίθεται άπλετο χώρο στους δημιουργούς για την επόμενη... δεκαετία. Αν όμως ο πρώτος τίτλος που "εξαντλεί τα όρια" του Blu-ray εμφανίζεται στον τρίτο μόλις χρόνο διαδρομής του νέου PlayStation, τότε... εχμ... μάλλον υπάρχει πρόβλημα. Και μάλιστα όχι άσχετο με το ήδη γνωστό θέμα, αυτό των games που επιβάλλουν στους κατόχους PS3 την εγκατάσταση ουκ ολίγων GB στο σκληρό δίσκο του συστήματος "για καλύτερη λειτουργία τους".
Μετά και από αυτό, πάντως, λογικό είναι να επιμένει ο Kojima ότι το MSG4 δεν θα θα κυκλοφορήσει στο Xbox 360. Σε πόσα DVD των 8.5 GB να τη "χωρέσει" την τελευταία περιπέτεια του Solid Snake; Σε... πακέτο των 10;