Όπως προαναφέραμε στο σχετικό άρθρο για το PS4 και την υπερυψηλή ευκρίνεια, η Sony στην παρουσίασή της δεν έκανε λόγο για πολλά από τα τεχνικά του νέου συστήματος - όμως ο πρόεδρος των Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, σε συνεντεύξεις του απάντησε με περισσότερη σαφήνεια σε σχετικές ερωτήσεις. Μία από αυτές αφορούσε στην εικόνα 3D, αυτήν την πολυακουσμένη μεν, αλλά εμπορικά αποτυχημένη τεχνολογία στην οποία η Sony και άλλοι κατασκευαστές είχαν επενδύσει πολλά πριν από μία τριετία. Και η απάντηση του Yoshida δεν μπορούμε να πούμε ότι μας... εξέπληξε ακριβώς, καθώς έχουμε καταμετρήσει κι άλλοτε τους λόγους για τους οποίους το καταναλωτικό κοινό δεν αποδέχθηκε τη στερεοσκοπική εικόνα ως κάτι το ενδιαφέρον και αξιόλογο.
Ερωτώμενος, λοιπόν, για το αν και κατά πόσο το PS4 υποστηρίζει την εικόνα 3D, ο Yoshida απάντησε ως εξής: "Ναι, τεχνικά το νέο PlayStation προσφέρει στερεοσκοπική εικόνα. Όντας ισχυρότερο, μάλιστα, την προσφέρει καλύτερα από το PS3, αφού μπορεί να αποδώσει games σε ανάλυση 1080p με ρυθμό σάρωσης στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Έτσι όποιος έχει τηλεόραση 3D θα είναι σε θέση να βλέπει την εικόνα τους σταθερότερα και λιγότερο κουραστικά. Όμως δεν εστιάζουμε στα 3D games με το PlayStation4".
"Η εικόνα 3D ήταν κάτι στο οποίο τα Sony Computer Entertainment Worldwide Studios είχαν επενδύσει την τελευταία διετία", συνέχισε ο Yoshida, "επειδή και τα καταναλωτικά τμήματα της εταιρείας (ειδικά των τηλεοράσεων και προβολέων) είχαν επενδύσει σημαντικά στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Ούτε η Sony, ωστόσο, ούτε κάποιος άλλος κατασκευαστής κάνει πλέον αναφορά στην εικόνα 3D. Εστιάζουν σε άλλα πράγματα. Και, αφού δεν το κάνουν εκείνοι, γιατί να το κάνουμε εμείς; Γι' αυτό και δεν θα δοθεί έμφαση στη στερεοσκοπική εικόνα από το PS4".
Εννοείται πως ο πρόεδρος των Worldwide Studios έχει... απόλυτο δίκιο: στον κόσμο των video games και του PS3, ο μόνος τίτλος που πλησίασε στο να παίξει το ρόλο που έπαιξε το Avatar για τις ταινίες 3D, ήταν το Uncharted 3 (και αυτό σε συγκεκριμένα του τμήματα για να είμαστε ακριβείς). Αν εξαιρέσει κανείς τον τίτλο αυτό, πανελάχιστες άλλες προσπάθειες αξίζουν αναφοράς: όλες οι άλλες χρησιμοποίησαν απλές τεχνικές "μετατροπής" της εικόνας σε 3D, χωρίς να προσφέρουν τίποτε το έξτρα ή ενδιαφέρον στον καταναλωτή. Πάρα πολλές, δε, το έκαναν με τρόπο που περισσότερο... ζάλιζε και αποπροσανατόλιζε τον παίκτη, παρά τού προσέφερε κάτι. Αν και δεν αποκλείεται να συνεχίσουμε να βλέπουμε video games που προσφέρουν στερεοσκοπική εικόνα και στο PS4, δικαιολογημένα η Sony δεν φαίνεται πλέον διατεθειμένη να επενδύσει σημαντικά σε αυτήν. Αν κάτι τέτοιο σημαίνει καλύτερα... παραδοσιακά 2D games για μας, επαυξάνουμε!