Στο πλαίσιο της Αθηνόραμα Digital Week που έχουμε αφιερώσει στο PlayStation4 έχουμε ήδη αναφερθεί στην έμφαση που, συνειδητά και στρατηγικά, δίνει η Sony στο video gaming με το νέο της σύστημα. Με την επιλογή της αυτή συμφωνούμε - δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο "μικτός χαρακτήρας" του PS3 στην αρχική φάση της πορείας του δεν το ωφέλησε - έστω κι αν θα θέλαμε το PS4 να προσφέρει πιο πολλές επιλογές ως player συνολικά. Με δεδομένο λοιπόν αυτό, το ότι δηλαδή το νέο οικιακό PlayStation έχει δημιουργθεί πρωτίστως για ενασχόληση με games και δευτερευόντως για ο,τιδήποτε άλλο, ποιά είναι η εικόνα που παρουσιάζει αυτή τη στιγμή στον συγκεκριμένο τομέα;
Η απάντηση δεν είναι εύκολη, γιατί... δεν είναι όλοι οι gamers ίδιοι! Δεν θέλουν τα ίδια πράγματα ενώ, εν έτει 2014, δεν εντυπωσιάζονται και με τα ίδια πράγματα. Παραδόξως, αυτή τη φορά... δυσκολεύει τα πράγματα και το PlayStation3, το οποίο βρίσκεται στο ζενίθ της διαδρομής του, ώριμο, με πλήθος ΑΑΑ τίτλων και εξαιρετική τιμή. Ποιός κάνει τη μετάβαση, λοιπόν, και ποιός όχι; Θα διακρίνουμε υποπεριπτώσεις και θα σχολιάσουμε βάσει αυτών.
Οι αφοσιωμένοι gamers (αυτοί τους οποίους εν τέλει "στοχεύει" κατά κύριο λόγο το PS4 σε αυτή τη φάση της διαδρομής του) έχουν αρκετές επιλογές τίτλων στο νέο οικιακό PlayStation, αλλά μόνο έναν αληθινό λόγο-κίνητρο να το αποκτήσουν: το Killzone Shadowfall. Δεν είναι το κορυφαίο FPS όλων των εποχών, αλλά είναι προσεγμένο και επιδεικνύει αποτελεσματικά τη δύναμη του νέου συστήματος της Sony. Στο ίδιο εν μέρει κοινό, άλλωστε, απευθύνεται και το Resogun: το απίθανο shoot'em up της HouseMarque του οποίου η "old-school" προσέγγιση (και δυσκολία) παραπέμπει σε ιστορικές arcade επιτυχίες των 80s/90s και θα συγκινήσει τους... 30+ παίκτες, με άλλα λόγια πολλούς καταναλωτές που και κάποια αγοραστική δύναμη έχουν, και την πρόθεση να την αξιοποιήσουν για κάτι καινούργιο μετά από την διαδρομή 7 ετών του PS3.