Ευτυχώς, με το PS VR να φέρει το πολύτιμο λογότυπο του PlayStation, είναι τόσα πολλά τα games που κυκλοφορούν - ήδη πιο πολλά από αυτά που έχει να επιδείξει τόσο το HTC VIve όσο και το Oculus Rift - και θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες, ώστε θα υπάρχει πάντοτε κάτι ενδιαφέρον και ποιοτικό να παίξει κανείς, σε όποιο στυλ παιχνιδιού κι αν αρέσκεται. Υπάρχουν, δε, και κάποιοι αρχικοί τίτλοι για το PS VR που δεν είναι ακριβώς games ή και... καθόλου games, αλλά ψυχαγωγικές εμπειρίες που γίνονται ασύγκριτα περισσότερο ενδιαφέρουσες όταν βιώνονται σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας: τα Littlestar VR Cinema, Allumette, Atomic Ghost Fleet, Cocos Shark Island, David Attenborough’s First Life VR, Invasion, Kismet, VRideo και Within είναι αντιπροσωπευτικά παραδείγματα. Άλλες δυνατότητες του PS VR, όπως η παρακολούθηση ταινιών σε περιβάλλον... εικονικού home cinema ή η θέαση πανοραμικών φωτογραφιών (με την βοήθεια του αναβαθμισμένου Media Player app) δεν αποτελούν λόγο απόκτησής του από μόνες τους, αλλά είναι διόλου ευκαταφρόνητα μικρά bonus.
Σημασία, άλλωστε, δείχνει να έχει δώσει η Sony και στην "κοινωνική" διάσταση του PS VR, καθώς - με την βοήθεια της εξωτερικής μονάδας ελέγχου που συνδέεται στο PS4 - οι παρευρισκόμενοι στο ίδιο δωμάτιο με αυτόν που παίζει κάποιον τίτλο εκεί, μπορούν να παρακολουθούν στην εκάστοτε συνδεδεμένη τηλεόραση (σε 1-2 τίτλους και να παίξουν μαζί του). Σε αυτήν την μονάδα υπάρχει και κάτι αρνητικό που δεν ενδιαφέρει πολλούς ακόμη, μα όσο περνά ο καιρός θα ενδιαφέρει περισσότερους: αυτή δεν υποστηρίζει σήμα εικόνας με χαρακτηριστικά HDR, πράγμα που σημαίνει πως αν θέλει να παίξει κανείς με το PS VR και μετά να παρακολουθήσει κάτι με υποστήριξη αυτού του προτύπου στα χρώματα (π.χ. σειρές της Netflix ή games του PS4 συμβατά), θα πρέπει να αποσυνδέσει το PS4 από την μονάδα και να το συνδέσει απευθείας με την τηλεόραση ή προβολέα ή ενισχυτή όπου αυτό ήταν συνδεδεμένο εξ αρχής. Και τούμπαλιν. Χμ. Κάποιο τμήμα της Sony δεν συννενοήθηκε με κάποιο άλλο, προφανώς.
Όταν όλα έχουν ειπωθεί, πάντως, γυρίζουμε πάλι στην... αρχική διαπίστωση: ξέρεις. Ναι, ξέρεις πότε μία τεχνολογία είναι σημαντική, πότε έχει προοπτικές και πότε, ακόμη και στην αρχική της μορφή, λειτουργεί (κι όχι απλώς υπόσχεται). Η εικονική πραγματικότητα είναι όντως αυτού του είδους η τεχνολογία και το PlayStation VR όντως η πρώτη σχετική πρόταση η οποία προσφέρει πρόσβαση σε αυτήν την τεχνολογία για εκατομμύρια καταναλωτές. Η Sony δεν αντιμετωπίζει το PS VR τόσο ως περιφερειακό για το PS4 όσο ως ένα εντελώς νέο φορμά, όπως τα PS2, PS3 και PS Vita - και, όπως αποδεικνύεται, δικαιολογημένα: είναι ένας διαφορετικός τρόπος ψυχαγωγίας, με τα δικά του χαρακτηριστικά και τις δικές του ιδιαιτερότητες. Είναι, ωστόσο, και κάτι που δεν είναι κανένα άλλο προϊόν στην αγορά αυτή τη στιγμή: ο ευκολότερος τρόπος να πάρει κανείς "μία γεύση από το μέλλον", σήμερα. Στα τέλη του 2016. Με κόστος συνολικά μικρότερο των €999 - όχι κόστος €2499 ή υψηλότερο όπως ο ανταγωνισμός - και με μεγάλη ποικιλία ψυχαγωγικών τίτλων διαθέσιμη. Το πόσο... "κοστολογεί" κανείς αυτήν την "γεύση από το μέλλον" είναι προσωπικό ζήτημα, όμως το αν αυτή αξίζει, πιστεύουμε πως όχι!
Βαθμολογία: 9 αστεράκια