Κάτι η επάνοδος του Steve Jobs στην ενεργό δράση, κάτι η επιβεβαίωση ότι το iPhone 3GS ενσωματώνει σημαντικά καλύτερο κύκλωμα επεξεργασίας γραφικών από το iPhone 3G, ήλθε και πάλι στο προσκήνιο το... γνωστό θέμα. Ποιο; Το αν και κατά πόσο η Apple σκοπεύει να εισέλθει, στρατηγικά και με σοβαρότητα, στην αγορά του video gaming και επίσημα. Βλέπετε, όταν οι μηχανικοί και της αμερικανικής εταιρείας πρωτοσχεδίαζαν το iPhone, είμαστε βέβαιοι ότι ως στόχο είχαν πρωτίστως τη δημιουργία μιας ευέλικτης συσκευής που θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη σε διάφορους ρόλους - κι αν κάποιοι από αυτούς είχαν στο πίσω μέρος του μυαλού τους τη χρήση του για gaming, την είχαν ως συμπληρωματική και σίγουρα όχι ως πρωτεύουσα. Με τα όσα διαπιστώνονται εμπράκτως όμως όσον αφορά στη χρήση του iPhone, και τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που αυτά έχουν σε εμπορικό επίπεδο, είναι να... αναρωτιέται κανείς.
Fact: από τις 30.000 εφαρμογές για iPhone/iPod Touch, οι 7.000 περίπου (ποσοστό 25% σχεδόν) είναι games. Fact: από τις 25 δημοφιλέστερες σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, οι μισές είναι σχεδόν πάντα games. Fact: oι μεγαλύτερες εταιρείες δημιουργίας και έκδοσης τίτλων για τις άλλες πλατφόρμες gaming (ΕΑ, Ubisoft, Konami, Sega κ.α.) ήδη διαθέτουν και θα διαθέσουν πολύ περισσότερα games για το iPhone. Και, σαν να μην έφταναν όλα αυτά, δεν είναι λίγοι οι αναλυτές που υποστηρίζουν ότι θα είχε νόημα για την αμερικανική εταιρεία να κατασκευάσει μία προσιτή συσκευή α λα Apple TV, αλλά με σαφή προσανατολισμό στα Web games και στα εμπορικά games που θα πωλούνταν κανονικά μέσα από το App Store.
To μόνο παράδοξο σε όλα αυτά; Η ίδια η Apple δεν φαίνεται να... είχε ποτέ τέτοιες βλέψεις! Ασχέτως με το πόσο ικανοποιημένη δηλώνει με το γεγονός ότι το iPhone έχει "από το πουθενά" αναδειχθεί σε τρίτο φορητό φορμά για games - μία απρόβλεπτη "σφήνα" ανάμεσα στο Nintendo DS και το Sony PSP - η αμερικανική εταιρεία δεν έχει μέχρι στιγμής κάνει οποιαδήποτε κίνηση που να υποδηλώνει συγκεκριμένο ενδιαφέρον για το gaming ως εμπορική δραστηριότητα. Θα αλλάξει γνώμη, υπό την πίεση της ίδιας της επιτυχίας της; Δύσκολο, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς. Και... ποιος μάς γλιτώνει μετά από τα fanboys της Apple, που είναι ούτως ή άλλως "οπαδοί", αν διεκδικήσει ένα "MacBox" ή "MacStation" μία θέση κάτω από την τηλεόρασή μας!