Καταραμένες διαρροές στο Internet, που αναμφίβολα πια στερούν χαρά και ενθουσιασμό από τον κόσμο που ανυπόμονα περιμένει για χρόνια μία ανακοίνωση σχετική με games που αγαπά και θέλει να συνεχίσει ν' απολαμβάνει. Έστω κι έτσι, πάντως, σαφώς ευπρόσδεκτη η επίσημη αποκάλυψη από την Capcom του Street Fighter V, του επόμενου κεφαλαίου της θρυλικής σειράς τίτλων μάχης σώμα με σώμα, που έκανε την εμφάνισή της στο πλαίσιο της εκδήλωσης PlayStation Experience που έλαβε χώρα το Σαββατοκύριακο. Το trailer της αποκάλυψης αυτής είχε διαρρεύσει... από την ίδια την Capcom (!) κατά λάθος δύο ημέρες πριν, η ιαπωνική εταιρεία "αποζημίωσε" όμως με το πρώτο video clip υλικού δράσης μέσα από τον τίτλο, καθώς και με τις πρώτες λεπτομέρειες για το τί θα προσφέρει στο μεγάλο πλέον κοινό των SF.
Το Street Fighter V έχει αναπτυχθεί από την Capcom εξ αρχής για το PlayStation4 σε συνεργασία με τη Sony και θα κυκλοφορήσει μόνο γι' αυτό το σύστημα και τα PC - κάτι που τα στελέχη των δύο εταιρειών φρόντισαν επί σκηνής να υπογραμμίσουν ώστε να μην αντιμετωπίσει η Sony τα... προβλήματα αποσαφήνισης που είχε η Microsoft με το επόμενο Tomb Raider στο Xbox One. Η αποκλειστικότητα αυτή δεν είναι περιορισμένη σε χρονική διάρκεια, είναι πιθανό μάλιστα να ισχύει για όλη τη "σειρά" των Street Fighter V (επόμενων εξελικτικών εκδοχών), αφού οι αναβαθμίσεις του θα γίνονται δεδομένα μέσω Internet. Θα είναι επίσης το πρώτο Street Fighter που θα προσφέρει τη δυνατότητα ανταγωνιστικού παιχνιδιού ανάμεσα σε χρήστες PlayStation και χρήστες PC (οι δεύτεροι προφανώς μέσω Steam), κάτι που η Microsoft κάποτε υποσχόταν για το SFIV σε Xbox 360 και PC μέσω του απολύτως αποτυχημένου Games Live for Windows αλλά εν τέλει δεν προσέφερε ποτέ.
Βάσει του υλικού που επιδείχθηκε για πρώτη φορά μέσα από τον τίτλο μπορεί να διακρίνει κανείς μία σειρά από νέα στοιχεία. Πέρα από την υψηλότερη ανάλυση και τα λεπτομερέστερα μοντέλα χαρακτήρων, το αληθοφανές περιβάλλον αλλά και τα περισσότερο εντυπωσιακά ειδικά εφέ - που εξασφαλίζει η δύναμη του PS4 σε σχέση με το PS3 - το Street Fighter V δείχνει να είναι σημαντικά ταχύτερο, η κίνηση των μαχητών να είναι ομαλότερη (περισσότερα καρέ) και στοιχεία του χώρου καταστρέψιμα. Η όλη εικαστική προσέγγιση είναι περισσότερο "σκοτεινή" και λιγότερο... cartoony σε σχέση με το Street Fighter IV, παραμένοντας στυλιζαρισμένη και όχι ρεαλιστική. Υπάρχουν βαθμίδες στο πόσο ισχυρή θα είναι μία κάτω από κανονικές συνθήκες τυπική και όχι ειδική κίνηση που αξιοποιείται, ενώ είναι εφικτή και η διάσπαση της άμυνας του αντίπαλου μαχητή (guard break) κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.
Αν μη τί άλλο αυτή η συμμαχία ανάμεσα στις Capcom και Sony δείχνει να έχει... γιαπωνέζικη γεύση, καθώς είναι γνωστά τα οικονομικά προβλήματα της πρώτης και η ανάπτυξη ενός νέου Street Fighter δίχως βοήθεια σε πόρους από τη δεύτερη ενδεχομένως να μην ήταν εφικτή. Με αυτήν την συμφωνία οι δύο εταιρείες ωφελούνται πολύ με όχι μεγάλες "συνέπειες" - και οι κάτοχοι PS4, αλλά και οι κάτοχοι PC, μπορούν να προσβλέπουν σε έναν ευκολότερα διαχειρίσιμο από πλευράς ανάπτυξης και υποστήριξης τίτλο που εστιάζει στα συστήματά τους και δεν "πλατυάζει" για να εξασφαλίσει συμβατότητα με άλλα (η μεταφορά σε PC αναμένουμε να στερείται... βελτιστοποίησης). Πότε μπορούν να προσβλέπουν και στην κυκλοφορία του Street Fighter V; Άγνωστο μέχει στιγμής, αλλά ενδέχεται να μάθουμε περισσότερα στο επερχόμενο Capcom Cup του επόμενου Σαββατοκύριακου. Έως τότε...