Από εκείνο το σημείο και πέρα ο Marcus ξεκινά ουσιαστικά την προσπάθειά του να βάλει ένα τέλος στο ctOS 2.0, ολοκληρώνοντας τις αποστολές που τού αναθέτει η DedSEC. Οι αποστολές αυτές ποικίλλουν σημαντικά ως προς τους αντικειμενικούς τους στόχους, ενώ υπάρχει και σημαντικός αριθμός από δευτερεύουσες αποστολές που μπορούν να διεκπεραιωθούν όχι τόσο για να πλήξουν το ctOS 2.0, όσο για να αυξήσουν την δημοτικότητα της DedSEC και να πείσουν περισσότερους κατόχους κινητών να "κατεβάσουν" το επίσημο app της (!). Από το περιβάλλον επικοινωνίας του demo δεν ήταν σαφές το αν και κατά πόσο ο παίκτης μπορεί να επιλέξει την σειρά με την οποία θα αναλαμβάνει τις αποστολές, ο άνθρωπος της Ubisoft που παρευρισκόταν στην δοκιμή μας πάντως ανέφερε πως το "κύριο σενάριο" του Watch Dogs 2 θα χρειαστεί ο,τιδήποτε ανάμεσα στις 20 και τις 30 ώρες για να ολοκληρωθεί από τους πιο πολλούς παίκτες, χωρίς να συνυπολογιστούν δηλαδή οι δευτερεύουσες αποστολές.
Κανένα "Νο 2" που σέβεται τον εαυτό του θα παρέλειπε να συμπεριλάβει και κάποια νέα στοιχεία στους μηχανισμούς παιχνιδιού του, φυσικά, και το καινούργιο Watch Dogs δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο Marcus έχει περισσότερες επιλογές από τον Aidan όσον αφορά στην πρόσβαση που αποκτά με το hacking που κάνει στα διάφορα συστήματα: πέρα από τις κάμερες παρακολούθησης (είναι εφικτό να μεταβεί από την μία στην άλλη ώστε να "δει" σε άλλους ορόφους από αυτόν που βρίσκεται και σε αρκετά μεγάλη απόσταση γενικότερα), ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας μπορεί να ανατινάζει ηλεκτρικές απολήξεις υπερφορτίζοντάς τις ή να κάνει το ίδιο με πίνακες ελέγχου, οι οποίοι δημιουργούν γύρω τους ηλεκτροφόρο πεδίο επιβλαβές για τους αντιπάλους. Σε μία από τις αποστολές του demo ο παίκτης μπορούσε να ελέγξει ένα λιλιπούτειο τηλεκατευθυνόμενο τετράτροχο (R/C), το οποίο ήταν ευκολότερο να διεισδύσει σε φρουρούμενους χώρους χωρίς να γίνει αντιληπτό, ενώ αργότερα θα έχει στην διάθεσή του και drone με αντίστοιχη, προφανώς μεγαλύτερη, λειτουργικότητα και χρησιμότητα.
Όσον αφορά στα τεχνικά οι εντυπώσεις μας παραμένουν ανάμικτες - πάντοτε μιλώντας για την έκδοση του PS4 που δοκιμάσαμε. Από την μία πλευρά τα γραφικά είναι υψηλότερης ποιότητας από αυτά του αρχικού Watch Dogs, με περισσότερη λεπτομέρεια και ποικιλία στο γύρω περιβάλλον, καλύτερο φωτισμό και πειστικότερα ειδικά εφέ. Από την άλλη η κίνηση του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα θεωρούμε πως για τα δεδομένα του 2016 θα έπρεπε να είναι ομαλότερη και περισσότερο φυσική, όπως και των αντιπάλων. Μιλώντας για τους αντιπάλους, δε, αυτοί επιδεικνύουν τεχνητή νοημοσύνη... συζητήσιμη: ναι μεν είναι εύστοχοι όταν πυροβολούν τον παίκτη και σε γενικές γραμμές τον "κυκλώνουν" πειστικά, αλλά σε καταστάσεις μάχης σώμα με σώμα δεν αντιλαμβάνονται εύκολα τον παίκτη να πλησιάζει, ακόμη κι όταν θεωρητικά θα έπρεπε να βρίσκεται στο οπτικό τους πεδίο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο παίκτης να εξοντώνει χωρίς πρόβλημα και αθόρυβα πολλούς αντιπάλους, χωρίς να χρειάζεται να δώσει και τόση σημασία στο σημαντικότερο στοιχείο αυτού του είδους τίτλων, την απόκρυψη.
Δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι το Watch Dogs 2 είναι παραγωγή συνολικά υψηλότερου επιπέδου από τον προκάτοχό του, η αλήθεια όμως είναι πως δεν μπορούμε να μην δηλώσουμε επιφυλακτικοί όσον αφορά στο τελικό προϊόν: η Ubisoft έχει την τάση να δημιουργεί εντυπωσιακά games που δεν αντέχουν στον χρόνο ή/και ενσωματώνουν επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο ή/και "βγάζουν προβλήματα" τα οποία η γεύση των δύο και κάτι ωρών που πήραμε από την προέκδοση του τίτλου δεν ήταν σε καμία περίπτωση αρκετή για να αναδείξει. Προτιμούμε λοιπόν να εκλάβουμε την πρώτη μας επαφή με το Watch Dogs 2 ως ένα θετικό ενδεικτικό δείγμα και να δημοσιεύσουμε την τελική μας γνώμη γι' αυτό σε περίπου 3 εβδομάδες, έχοντας παίξει την τελική του έκδοση. Έως τότε...