banner

IFA 2016: Συνέντευξη - Dilip Bhatia, Lenovo

Ο επικεφαλής της μεγάλης πολυεθνικής για τα PC απαντά στις ερωτήσεις μας

Ποιές καταναλωτικές τάσεις στον χώρο της τεχνολογίας, ανάμεσα σε τόσες, θα χαρακτηρίζατε ως περισσότερο ενδιαφέρουσες για το 2016-2017;
Ακριβώς επειδή γνωρίζουμε πόσο σημαντικές είναι οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών - αυτές σε τελική ανάλυση, διαμορφώνουν όλες τις τάσεις που στην συνέχεια βλέπουμε να επικρατούν - έχουμε συνθέσει μία μεγάλη ομάδα από ειδικούς στην αξιολόγηση σχολίων και παρατηρήσεων από τους καταναλωτές μας, με τους οποίους έρχονται σε επαφή μέσω ποικιλίας τρόπων. Τα συμπεράσματα αυτής της ομάδας, στη συνέχεια, μεταφέρονται στις ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης προϊόντων, όπου λαμβάνονται στα υπ' όψιν για τα επόμενα. Οι διαπιστώσεις της ομάδας αυτής, οι οποίες σαφέστατα συνιστούν τάσεις καταναλωτικές στον χώρο της τεχνολογίας, είναι τον τελευταίο καιρό τέσσερις.

Πρώτον: η άνοδος της σημασίας της εικόνας στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Καταγράφουμε μεγάλες διαφορές στην γενιά καταναλωτών που αποκαλούμε "millenials" όσον αφορά στο πώς και πόσο καταναλώνουν και παράγουν δικό τους περιεχόμενο. Είναι μία γενιά που έχει συνηθίσει στην θέαση φωτογραφιών και την παρακολούθηση video πολύ περισσότερο από την ανάγνωση ή την γραφή. Η εικόνα έχει κεντρική θέση στην αλληλεπίδρασή τους με όλων των ειδών τα μέσα, κοινωνικά ή παραδοσιακά. Οι αντίστοιχες απαιτήσεις τους, λοιπόν, μάς ωθούν να προσφέρουμε στα προϊόντα μας όλο και καλύτερες οθόνες, όλο και υψηλότερης ανάλυσης και χρωματικής πιστότητας - αντιπροσωπευτικό παράδειγμα το νέο Yoga 910.

Δεύτερον: η χρήση των υπολογιστών κυριολεκτικά παντού. Οι καταναλωτές πλέον βρίσκονται συνδεδεμένοι μονίμως με το Internet χάρις στις τεχνολογίες WiFi, 4G and LTE και, καθώς τα PC τους περιέχουν πολύτιμα δεδομένα, η ασφάλεια των τελευταίων είναι πάρα πολύ σημαντική. Ο δημοφιλέστερος τρόπος προστασίας τους είναι τα συνθηματικά, όλοι μας ωστόσο χρειάζεται να θυμόμαστε το λιγότερο 5-7 διαφορετικά τέτοια σε καθημερινή βάση. Θέλουμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές με την όλη αυτή κατάσταση, γι' αυτό π.χ. στο Yoga 910 έχουμε ενσωματώσει τον αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων, αντικαθιστώντας τα συνθηματικά με κάτι απλό στη χρήση κι ασφαλέστερο. Θα τον αξιοποιήσουμε και σε άλλα προϊόντα μας στο μέλλον.

Τρίτον: η ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και την προσωπική ζωή έχει γίνει δυσκολότερη από ποτέ. Μετά από αρκετή έρευνα καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως, πολλές φορές, η ισορροπία αυτή... χάνεται ηθελημένα, καθώς πολλοί καταναλωτές κάνουν σε επαγγελματικό πλαίσιο, πράγματα που αγαπούν να κάνουν στην προσωπική τους ζωή. Θέλουμε λοιπόν να τούς διευκολύνουμε σε αυτό, ώστε να χρειάζονται τον λιγότερο δυνατό χρόνο γι' αυτά τα σενάρια χρήσης Η/Υ. Προωθούμε λοιπόν συσκευές "2-σε-1" όπως τα Miix 510 και Yoga 910, τα οποία μπορούν να παίξουν πολλαπλούς ρόλους στην δουλειά, την ενημέρωση και την ψυχαγωγία.

Τέταρτον: η απαίτηση για μοντέλα Η/Υ υψηλής ποιότητας από περισσότερο κόσμο. Με την άνοδο του παγκόσμιου Web και του ηλεκτρονικού εμπορίου, η πρόσβαση σε προϊόντα ανώτερου κι ανώτατου επιπέδου (premium ή ακόμη και luxury) δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, πρακτικά για οποιονδήποτε. Οι καταναλωτές έχουν πλέον πολλές επιλογές και δικαίως αναζητούν όχι μόνο το καλύτερο για τα χρήματά τους, αλλά και υψηλής ποιότητας προϊόντα για τα χρήματα που προτίθενται να καταβάλλουν. Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους κατασκευαστές έχει προσφέρει αυτήν την δυνατότητα και επιδιώκουμε να ξεχωρίζουμε στα μάτια και αυτού του κοινού με προτάσεις όπως το Miix 510, που προσφέρουν την λειτουργικότητα πολυτελών προϊόντων χωρίς το πολύ υψηλό κόστος που συνήθως τα συνοδεύει.

Βάσει αυτών των τάσεων θα συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε προϊόντα που διακρίνονται από τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά. Έχουμε αρκετά σχέδια για το εγγύς μέλλον σε αυτούς τους τομείς και ανυπομονούμε να τα παρουσιάσουμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner