Δύο είναι τα πράγματα που περιμέναμε να διαπιστώσουμε όσον αφορά στο πρώην Natal, πλέον Kinect. Το αν και κατά πόσο έχει ξεπεραστεί το γνωστό πρόβλημα της χρονικής καθυστέρησης (lag) ανάμεσα στις κινήσεις του παίκτη και της απεικόνισης τους στην οθόνη ήταν το ένα. Το άλλο ήταν το εύρος και το είδος των games που θα συνοδεύσουν σε πρώτη φάση το περιφερειακό του Xbox 360. Και για τα δύο δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να εκφέρουμε άποψη σίγουρη 100%, καθώς ο Νοέμβριος είναι ακόμη μακριά, όμως η εικόνα που εισπράξαμε από την παρουσία του Kinect στην Ε3 επιτρέπει μία πρώτη εκτίμηση των πραγμάτων, τόσο για το ένα όσο και για το άλλο ζήτημα.
Όσον αφορά στο πρώτο θέμα: συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα με την χρονική καθυστέρηση, τέτοιο που να επηρεάζει την απόδοση και την πειστικότητα των games του Kinect; Η απάντηση είναι... και ναι, και όχι. Στην παρούσα φάση το πρόβλημα ποικίλλει από τίτλο σε τίτλο: σε άλλους είναι υπαρκτό και άμεσα αντιληπτό, σε άλλους πρακτικά δεν υφίσταται. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι πρόκειται καθαρά για θέμα software, καλού ή όχι προγραμματισμού δηλαδή, και όχι για θέμα του ίδιου του περιφερειακού. Οι κινήσεις μας στο Dance Central, για παράδειγμα, μεταφέρονταν με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου, ενώ στο Kinectimals και το Kinectic Sports υπήρχε χρονική διαφορά ανάμεσα στην εκτέλεση και την απεικόνιση κάθε εντολής. Κάποια είδη games σίγουρα θα αποτελέσουν για τους προγραμματιστές μεγαλύτερη πρόκληση από άλλα, είμαστε ωστόσο αισιόδοξοι για την τελική, εμπορική μορφή του Kinect το Νοέμβρη.
Όσον αφορά στο δεύτερο, τα πράγματα είναι ευκολότερο να ερμηνευθούν: το Kinect, στην πρώτη τουλάχιστον φάση της διαδρομής του, θα απευθύνεται στο ευρύ κοινό, όχι τους hardcore gamers. Όλοι οι τίτλοι που επιδείχθηκαν στην Ε3 ήταν της οικογενειακής και "όχι απαραίτητα για gamers" συλλογιστικής - κάτι που σαφώς έχει νόημα από τη στιγμή που η Microsoft από το Σεπτέμβριο και μετά αυτήν την αποστολή έχει, να διευρύνει το υποψήφιο αγοραστικό κοινό ενός Xbox 360. Υπό αυτήν την έννοια, το Kinect ναι μεν μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους (και πηγές εσόδων) για την αμερικανική εταιρεία, δεν είμαστε όμως ιδιαίτερα βέβαιοι πως ως σύστημα χειρισμού θα είναι εύκολο αργότερα να βρει εφαρμογή και σε τίτλους που απευθύνονται στο κατ' εξοχήν κοινό του Xbox 360, τους αφοσιωμένους gamers. Δεν μπορούμε να φανταστούμε π.χ. να παίζουμε με το Kinect ένα γρήγορα κινούμενο FPS, έναν τίτλο ποδοσφαίρου όπου η τακτική έχει τόση σημασία όση ο ακριβής χειρισμούς ή ένα driving game ποιότητας Forza MotorSport 3. Φυσικά, θα χαρούμε πολύ να διαψευστούμε, αλλά μέχρι τότε... ίδωμεν!