
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Killzone 3: o χειρισμός, με Move ή... χωρίς
Η παραγωγή της Guerilla είναι η πρώτη επιπέδου ΑΑΑ που υποστηρίζει το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony. Και μάλιστα σε δύο μορφές!
Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Η παραγωγή της Guerilla είναι η πρώτη επιπέδου ΑΑΑ που υποστηρίζει το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony. Και μάλιστα σε δύο μορφές!
Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιο είναι το επίπεδο των γραφικών που μπορούν να περιμένουν από την παραγωγή της Guerilla οι κάτοχοι PS3 και εντυπωσιάζει εξίσου η εικόνα 3D;
Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ποιά νέα στοιχεία μπορούν να περιμένουν οι gamers από την ΑΑΑ παραγωγή της Sony και ποιά "αίσθηση" δημιουργεί η ενασχόληση μαζί του;
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Παιχνίδι online, με ασφάλεια, για όλους
Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Σε λιγότερο από δύο μήνες νέο MotorStorm για το PS3 - όλα όσα αξίζει να γνωρίζει κανείς, αλλά και οι εντυπώσεις μας από τη δοκιμή στο πλαίσιο του event
Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ο διάδοχος του... ηλεκτρισμένου τίτλου δράσης της Sucker Punch στην τελική ευθεία για κυκλοφορία σε λίγους μήνες. Οι εντυπώσεις μας.
Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011 12:00 πμ
Ταξιδέψαμε στο Λονδίνο και η υποψία μας βεβαιώθηκε: το 2011 θα είναι η σημαντικότερη χρονιά του PS3 μέχρι σήμερα. Όλοι οι λόγοι.
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
H ιαπωνική εταιρεία επέλεξε τον κεντρικό επεξεργαστή και τον επεξεργαστή γραφικών του PSP2 όχι ακριβώς... τυχαία: τί σημαίνει αυτό πρακτικά;
Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Η Sony επιτέλους δημοσιοποιεί πολλά από εκείνα που θέλαμε να μάθουμε για το διάδοχο του PlayStation Portable. Η πρώτη εικόνα γι' αυτόν: εκπληκτική!
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
O κορυφαίος τίτλος δράσης πρώτου προσώπου του PlayStation3 για το 2011 απέχει λιγότερο από ένα μήνα από τα καταστήματα. Πήραμε μια πρώτη γεύση!
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μέσα στις επόμενες 20 μέρες ξεκαθαρίζουν όλα: ποιά είναι η στρατηγική της Sony για το mobile gaming; Οι απαντήσεις - για την ώρα - και η γνώμη μας.
Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011 12:00 πμ
Μετά από 4 χρόνια σθεναρής αντίστασης στους hackers, το σύστημα της Sony φαίνεται να απειλείται πια άμεσα από τo ενδεχόμενο κυκλοφορίας κλεψίτυπων games. Πώς, τι και... αν;
Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Βραβεία 2010: Games
Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Όλοι περιμέναμε από την αμερικανική εταιρεία να υποστηρίξει το προϊόν της καλύτερα από κάθε άλλη εταιρεία... και το έκανε. Τρία games-must για το Kinect, λοιπόν!
Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Η ποιότητα των τίτλων που οι ανεξάρτητες εταιρείες ανέπτυξαν για το περιφερειακό του Xbox 360 είχε... ανεπιθύμητες διακυμάνσεις, κάποιοι όμως ξεχώρισαν. Ποιοί;
Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Κυρίως σε games θα χρησιμοποιηθεί το περιφερειακό της Microsoft, αλλά όχι μόνο. Τί άλλο μπορεί να κάνει; Και ποιές είναι οι προοπτικές του βάσει των όσων είδαμε;
Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Ο φουτουριστικός χειρισμός του Kinect είναι εδώ, σήμερα, με τεχνολογία του 2010. Αυτό σημαίνει απαραίτητα πως είναι τέλειος; Όχι, κι αυτό... αξίζει μια πιο προσεκτική ματιά.
Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Το πολυσυζητημένο περιφερειακό της Microsoft είναι εδώ μετά από πολλούς μήνες ζυμώσεων. Τί εισπράττει κανείς από τη διαδικασία εγκατάστασης και ρύθμισής του;
Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010 12:00 πμ
Από το Barbican του Λονδίνου, και στην Αθήνα η έκθεση που ταξιδεύει στο συναρπαστικό κόσμο των games και της ιστορίας τους, όλη την οικογένεια. Λεπτομέρειες!
Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Ο Kazunori Yamauchi της Polyphony Digital - τώρα που το GT5 βρίσκεται πια στα καταστήματα - μιλά για το παρόν και το μέλλον του. Τί μπορούμε να περιμένουμε τον επόμενο καιρό;
Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
To πρώτο πλήρες Gran Turismo για το PS3 είναι διαθέσιμο στο κοινό - και η Sony το γιορτάζει με στυλ στη Μαδρίτη. Είμασταν εκεί.
Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Για τα συστήματα χειρισμού με ανίχνευση κίνησης που που προωθούν αυτόν τον καιρό οι Microsoft και Sony, το Wii είναι ένας πήχυς τοποθετημένος... χαμηλά. Γιατί;
Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Επίσημη πρώτη του πολυαναμενόμενου χειριστηρίου ανίχνευσης κίνησης, παρέα με την έναρξη λειτουργίας του ελληνικού Live. Xbox 360, περίοδος 2!
Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Η κορυφαία υπηρεσία online gaming στον κόσμο καθυστέρησε μεν, είναι όμως διαθέσιμη κι επίσημα πια στη χώρα μας από σήμερα.
Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010 12:00 πμ
Το πλέον αγωνιωδώς αναμενόμενο, πιθανότατα σημαντικότερο video game του 2010, σε... κούρσα με αντίπαλο το χρόνο. Θα είναι πιστό στο ραντεβού με τις γιορτές;