Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010 12:00 πμ
PlayStation Plus: H γνώμη μας
H νέα, συνδρομητική επέκταση της ιαπωνικής εταιρείας για το PlayStation Network στοχεύει να προσφέρει το κάτι παραπάνω... ή πολλά παραπάνω. Οι πρώτες εντυπώσεις μας;
Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010 12:00 πμ
H νέα, συνδρομητική επέκταση της ιαπωνικής εταιρείας για το PlayStation Network στοχεύει να προσφέρει το κάτι παραπάνω... ή πολλά παραπάνω. Οι πρώτες εντυπώσεις μας;
Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2010 12:00 πμ
Ο κορυφαίος τίτλος εικονικής οδήγησης αυτοκινήτων επιτέλους στην τελική ευθεία - ποιά νέα στοιχεία έγιναν γνωστά στην Ε3 και πώς μάς φάνηκε το demo;
Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010 12:00 πμ
Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε demo επίπεδα του επόμενου μεγάλου - και 3D κεφαλαίου της κορυφαίας σειράς FPS για PlayStation3. Πώς μας φάνηκε;
Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Η ιαπωνική εταιρεία εκπλήσσει ευχάριστα με το σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης που θα φέρει τη στερεοσκοπική εικόνα στις... τσέπες μας. Οι πρώτες εντυπώσεις.
Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Είναι όλα όσα ελπίζαμε;
Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Και δικαίως, αν και... περιμένουμε εξελίξεις
Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Γιατί ναι, γιατί όχι και γιατί έχει σημασία
Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Ανανεωμένο Xbox 360, και... Natal=Kinect!
Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Καταιγίδα τίτλων και... περισσότερο 3DS
Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
PlayStation Move, 3D και πιο πολλή ουσία
Κυριακή, 13 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
H μεγαλύτερη έκθεση της χρονιάς για την αγορά της ηλεκτρονικής διασκέδασης ξεκινά - και θα είμαστε εκεί για να μεταφέρουμε τον παλμό της και τις εντυπώσεις μας
Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Όλοι οι τίτλοι που έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι παρόντες στο Los Angeles Convention Center. Οι μη ανακοινώσιμες εκπλήξεις, φυσικά, δεν αποκλείονται ποτέ!
Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Στη φετινή έκθεση οι Sony, Microsoft και Nintendo θα επικεντρωθούν σε διαφορετικά πράγματα - ποιά θεωρούμε πως είναι αυτά; Και ποιά games θα ξεχωρίσουν;
Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Αποχωρήσεις κορυφαίων στελεχών, αλλαγές στη δομή του τμήματος ψηφιακής διασκέδασης της αμερικανικής εταιρείας... και ο Balmer ως κερασάκι στην τούρτα. Oooops.
Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010 12:00 πμ
H αμερικανική εταιρεία εγκαινιάζει μία νέα υπηρεσία που... ποντάρει μεν στη νοσταλγία των gamers, φέρνει όμως ενδιαφέροντα στοιχεία στο προσκήνιο. Τη δοκιμάζουμε.
Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Με την πρόσφατη αποτυχημένη προσπάθεια της Ubisoft, το θέμα επανέρχεται στο προσκήνιο. Γιατί έχουν τα δίκια τους, γιατί εμείς τα δικά μας και... τί θα έπρεπε να γίνει, τελικά;
Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Επιτέλους, περισσότερα στοιχεία για το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony για το PS3: οι συνεργαζόμενες εταιρείες, τα games, ενδεικτική τιμή πώλησης, demos!
Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Έκπληξη προκαλεί η αμερικανική εταιρεία, αμφισβητώντας τη μακροβιότητα και του μέλλον του ίδιου του τίτλου που εκδίδει. Ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε ή... απλώς καλύτερα να σωπαίνουν τα στελέχη;
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Τα δύο συστήματα υψηλής ευκρίνειας είναι σε άριστη θέση για να καταρρίψουν ένα από τα κακώς κείμενα στην αγορά του home entertainment - γιατί και... για ποιό λόγο χαιρόμαστε γι' αυτό;
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010 12:00 πμ
To περιφερειακό ανίχνευσης κίνησης για το Xbox 360 βρίσκεται επτά μήνες μακριά, δείχνει ωστόσο ανέτοιμο ακόμη για τη μεγάλη πρεμιέρα. Γιατί και... υπάρχει χρόνος αρκετός;
Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010 12:00 πμ
Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από το πώς θα φαίνονται games του PlayStation3, ειδικά τροποποιημένα για να δίνουν το... Avatar effect σε συμβατές τηλεοράσεις. Λοιπόν;
Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010 12:00 πμ
Η βρετανική εταιρεία σταματά και επίσημα την ανάπτυξη και διάθεση extra περιεχομένου για το δημοφιλέστατο Burnout Paradise. Γιατί αξίζει συγχαρητηρίων, τότε...;
Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Tα Χριστούγεννα του 2009 το gaming μέσω ανίχνευσης κίνησης είναι ακόμη το βασικό plus του συστήματος της Nintendo. Τα Χριστούγεννα του 2010, όμως...
Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
...σύμφωνα με την υπηρεσία του Metacritic.com, τουλάχιστον. Πώς προκύπτει αυτό για το σύστημα της Sony και τί ισχύει για τ' ανταγωνιστικά του; Σχολιάζουμε.
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Αν δεν μπορείς να τους πιάσεις, τουλάχιστον εκμεταλλεύσου τους εμπορικά. Η EA αλλάζει ρότα απέναντι στους χρήστες κλεψίτυπων video games και... καλά κάνει!