Είδος: Shooter
Φορμά: PC,Playstation3,Xbox 360
Τιμή: €69,99
Εταιρία: Activision
Διανομή: Dionic
Μεγάλη, πολύ μεγάλη παγίδα η επιτυχία. Στον κόσμο του gaming, δε, ακόμη μεγαλύτερη: ο πειρασμός να... "ξαναζεσταίνει το φαγητό" της επιτυχίας αυτής μία εταιρεία έκδοσης (και μία ανάπτυξης) για να εισπράξει σίγουρα εμπορικά αποτελέσματα έρχεται πολύ εύκολα. Τα αποτελέσματα αυτής της επανάπαυσης "γεύτηκε" πριν από δύο χρόνια η σειρά των Need for Speed - η οποία όμως επανήλθε δριμύτερη φέτος - και μεγάλη περιέργεια είχαμε, παρά το εξαιρετικό ιστορικό της Infinity Ward, να δούμε αν το δεύτερο Modern Warfare θα έπεφτε στην ίδια παγίδα μετά την απίθανη επιτυχία του προκατόχου του. Μετά από πολλές, πολλές ώρες παιχνιδιού με το νέο κεφάλαιο της σειράς, λοιπόν, ποιά είναι η γνώμη μας για το ισχυρότερο Χριστουγεννιάτικο όπλο της Activision και έναν από τους διεκδικητές της διάκρισης Game of the Year;
Η βασική ιδέα παραμένει αναλλοίωτη, βέβαια: ο παίκτης σε ρόλο επαγγελματία στρατιώτη του μέλλοντος, η προοπτική αυτή του πρώτου προσώπου, σκοπός η επιβίωση στο πεδίο της μάχης και η πρόοδος στην επόμενη αποστολή. Η έμφαση βρίσκεται και πάλι στην αληθοφάνεια - όσο αυτό είναι εφικτό - και όχι στις τακτικές... "πυροβολώ ό,τι κινείται", ενώ τα περιβάλλοντα, το σκηνικό και τα όπλα είναι επίσης ρεαλιστικά. Από πολλές απόψεις, ωστόσο, το Modern Warfare 2 είναι... τρία ξεχωριστά games σε ένα: το σεναριακό τμήμα για έναν παίκτη, το υποχρεωτικό ανταγωνιστικό Δικτυακό multiplayer τμήμα, αλλά και το τμήμα συγκεκριμένα για παιχνίδι με δύο παίκτες. Αυτό δεν είναι άλλο από το Spec Ops, το οποίο είναι εκπληκτικό: 23 αποστολές γεμάτες ένταση, με ρυθμό σε αρκετές από τις οποίες επιβάλλεται άψογη συνεργασία μεταξύ των δύο παικτών και πολλές στιγμές αληθινά... κινηματογραφικές.
Είτε το πιστεύει κανείς είτε όχι, είναι πιθανό το Spec Ops να απασχολήσει τους κατόχους PS3/Xbox 360 περισσότερο από το σεναριακό τμήμα, το οποίο - αν και επίσης απολαυστικό - είναι μάλλον μικρό σε διάρκεια και θα πρέπει να αυξήσει κανείς τη δυσκολία του για να κρατήσει πάνω από π.χ. 6-7 ώρες. Το τμήμα του τίτλου για έναν παίκτη πάσχει επίσης σε ένα βαθμό στο θέμα της παρουσίασης: όχι οπτικοακουστικά, αλλά όσον αφορά στο πόσο κατανοητό είναι και πόση συνοχή το χαρακτηρίζει. Όσο για το ανταγωνιστικό online τμήμα, είναι όχι απλώς τόσο καλό, αλλά καλύτερο απ' όσο ελπίζαμε: τα πεδία της μάχης είναι ακόμη εκτενέστερα, η μορφολογία τους δίνει περισσότερες ευκαιρίες για στρατηγικές επιλογές, ενώ τα ισχυρά όπλα και ειδικά πλήγματα που μπορεί να καταφέρει η ομάδα του παίκτη έχουν πάντοτε το αντίμετρό τους. Είναι πρακτικά αμέτρητες οι ώρες που θα επενδύσουν τους επόμενους μήνες οι online gamers στο Warfare 2 - και δικαίως.