Είναι φυσικά ηλίου φαεινότερο το γεγονός ότι τα expansion packs οποιουδήποτε σύγχρονου PC game απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στο κοινό εκείνο που όχι μόνο έχει παίξει και απολαύσει δεόντως τον αρχικό τίτλο, αλλά έχει εξαντλήσει το υλικό του και θα ενδιαφερόταν για περισσότερo παρόμοιο τέτοιο. Ακόμη και με αυτό ως δεδομένο, όμως, δεν ζητά κανείς πολλά αν έχει την απαίτηση το νέο πρόσθετο υλικό να προσφέρει κάτι έστω και ελάχιστα διαφορετικό - αν μη τί άλλο, ώστε να μην έχει την αίσθηση ο παίκτης ότι ασχολείται με... ακριβώς το ίδιο πράγμα! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Kane's Wrath, αν και ποιοτική κατά τα άλλα πρόταση, δεν μας έκανε την πολύ θετική εντύπωση που πιθανώς θα μπορούσε.
Το εν λόγω expansion pack χρησιμοποιεί ως "σενάριο" ένα συχνά δυσνότητο συνοθύλευμα από διάφορες... ατάκτως εριμμένες σκηνές, οι οποίες τοποθετούνται χρονικά σε διάφορα σημεία της συνολικής ιστορίας των Command & Conquer. Έρχεται, δε, να προσθέσει στο υλικό του περυσινού Tiberium Wars μία καινούργια εκστρατεία 13 αποστολών που παίζεται από την πλευρά των Nod (ενώ όλοι θα θέλαμε να παίξουμε με τους Scrin!), αρκετές νέες μονάδες μάχης, καθώς και περισσότερα από 20 καινούργια πεδία μάχης για το Skirmish mode (με αντιπάλους ανθρώπινους και μη). Τίποτε όμως που να διαφοροποιεί το εν πολλοίς παγιωμένο και προβλέψιμο gameplay, του οποίου η αίσθηση είναι επακριβώς η ίδια με αυτήν του Tiberium Wars. Εξαίρεση αποτελεί ένα νέο mode, το Global Conquest: αυτό μεταμορφώνει... ολόκληρο τον κόσμο σε ένα πεδίο μάχης, το οποίο διεκδικούν βαθμιαία οι αντίπαλες δυνάμεις α λα Risk, με τρόπο όμως όχι ακριβώς συναρπαστικό.
Αυτό που δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς από το Kane's Wrath, πάντως, είναι το γεγονός ότι - αν και expansion pack - είναι το ίδιο φροντισμένο ως παραγωγή με τον αρχικό τίτλο. Τα γραφικά είναι το ίδιο λεπτομερή (ειδικά σε ικανά PC, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι "καταπιέζει ψυχολογικά" τους όχι κορυφαίων προδιαγραφών Η/Υ), ο ήχος είναι μάλλον συμβατικός αλλά απόλυτα λειτουργικός, η παρουσίαση αξιοποιεί την γνωστή... "κινηματογραφική" προσέγγιση με τα cinematics ανάμεσα στις αποστολές και οι ρυθμίσεις καλύπτουν όλα τα απαραίτητα. Στον τομέα των multiplayer επιλογών - ο οποίος καλείται ουσιαστικά να προσφέρει την αντοχή στο χρόνο που περιμένει κανείς - τα όσα προστίθενται με το expansion pack δεν είναι ακριβώς... ριζοσπαστικά, καθιστούν ωστόσο τις Δικτυακές κυρίως συγκρούσεις πιο ενδιαφέρουσες, ειδικά ανάμεσα σε έμπειρους παίκτες.
To Kane's Wrath ίσως είναι ακριβώς αυτό που θα έπρεπε από την οπτική γωνία του... marketing: προσεγμένο, ποιοτικό αλλά προβλέψιμο extra υλικό, για ένα προϊόν που σαφώς αποδείχθηκε εμπορικά επιτυχημένο πέρυσι. Δεν φέρνει όμως στο προσκήνιο των τίτλων στρατηγικής τίποτε καινούργιο και, ως εκ τούτου, τίποτε πραγματικά αξιοπρόσεκτο. Οι παίκτες που αγάπησαν το περυσινό Command & Conquer 3 και θέλουν οπωσδήποτε να ασχοληθούν με το ίδιο ακριβώς gameplay δεν θα απογοητευτούν, οι παίκτες όμως που θεωρούν ότι μπορούν να ζητήσουν "κάτι παραπάνω" από ένα τυπικό expansion pack, ίσως αξίζει να περιμένουν για την αναπόφευκτη κυκλοφορία του Tiberium Wars και του Kane's Wrath σε καλύτερη τιμή. Aυτοί που πέρυσι προτίμησαν άλλα RTS, προφανώς, μπορούν να "προσπεράσουν" με ασφάλεια...
Βαθμολογία: **