Κάτι που σίγουρα ξεχωρίζει στη νέα δημιουργία της Lionhead είναι ο χαμηλότερος βαθμός δυσκολίας του - αποτέλεσμα της επιθυμίας της Microsoft να καταστήσει τον τίτλο προσβάσιμο για μεγαλύτερο τμήμα του κοινού. Η επιλογή αυτή έχει, ωστόσο, επιπλοκές. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ακόμη κι αρχάριοι παίκτες - πόσο μάλλον οι βετεράνοι - ελάχιστες φορές θα δουν το χαρακτήρα τους ένα βήμα από το θάνατο. Επίσης ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ο ίδιος ο τίτλος δεν διευκολύνει τον παίκτη να ανακαλύψει πλήρως το σύστημα μαγείας που προσφέρεται: το Fable III μπορεί να ολοκληρωθεί άνετα ακόμη κι αν αυτό αξιοποιηθεί επιφανειακά μόνο. Και το σύστημα μάχης είναι υπεραπλουστεμένο, οπότε οι μάχες - αν ο ίδιος ο παίκτης δεν αποφασίσει να δράσει διαφορετικά - είναι εύκολο ν' αποκτήσουν χαρακτήρα... copy/paste.
Για αυτά, ωστόσο, στα μάτια πολλών gamers η αποζημίωση βρίσκεται στον εξαιρετικό τεχνικό τομέα. Η περιπλάνηση στις περιοχές της Albion παραμένει μαγευτική, αφού το περιβάλλον της είναι άλλη μια φορά πανέμορφα δημιουργημένο και φροντισμένο με απίστευτη λεπτομέρεια. Παρά τις αντιθέσεις ανάμεσα στις διάφορες περιοχές, το εικονικό βασίλειο δημιουργεί την αίσθηση του ενιαίου - κάτι που βοηθά και στη δημιουργία της πειστικής ατμόσφαιρας. Οι χαρακτήρες είναι επίσης υπέροχα σχεδιασμένοι, ενώ οι μάχες συνοδεύονται από πειστικά, εντυπωσιακά οπτικά και ηχητικά εφέ. Ο ρυθμός ανανέωσης της εικόνας παραμένει σταθερός σχεδόν πάντοτε, ενώ η μουσική επένδυση περνά τον ποιοτικό πήχυ, που έχει τεθεί ήδη πολύ ψηλά από τα παρελθόντα Fable, με ευκολία.
H φύση των Fable - φυσιολογικά - δεν τούς επιτρέπει να προσφέρουν Δικτυακό τμήμα αξιόλογο, καθώς ο χαρακτήρας τους θα έπρεπε ν' αλλοιωθεί σημαντικά για να καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό. Η Lionhead όμως διατήρησε την επιλογή συνεργατικού παιχνιδιού, η οποία παραμένει απολαυστική: ένας παίκτης μπορεί να προσκαλέσει ένα φίλο του μέσω Xbox Live, να τον φέρει "μέσα" στη δική του Albion και μαζί του να φέρει σε πέρας ευκολότερα τις διάφορες αποστολές. Ο φιλοξενούμενος δεν μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του σεναρίου, συμμετέχει ουσιαστικά μόνο στις μάχες κι έχει ως μοναδικό όφελος τα κέρδη από την εξουδετέρωση των αντιπάλων που εξοντώνει, δεν παύει ωστόσο να είναι και γι' αυτόν μία από τις πλέον διασκεδαστικές συνεργατικές επιλογές μέσω Live αυτή τη στιγμή.
Συνολικά, κανείς δεν μπορεί να στερήσει από το Fable III το χαρακτηρισμό που δικαιούνταν και οι προκάτοχοί του: αυτόν του αλληλεπιδραστικού παραμυθιού, που συνεχίζει να μαγεύει με άνεση μεγάλη. Το νέο Fable έχει να επιδείξει, μάλιστα, σειρά βελτιώσεων σε σημεία όπου ο προκάτοχός του είχε αδιαμφισβήτητα προβλήματα. Δεν είναι, πιθανώς, το μεγάλο και τολμηρό βήμα μπροστά που θα θέλαμε και η σειρά αυτή χρειάζεται για να ωθήσει τα action RPG στο επόμενο επίπεδο εξέλιξης. Ο Molyneux πειραματίστηκε σε ένα βαθμό, αλλά όχι μεγάλο. Ίσως χρειαζόταν κάτι περισσότερο. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως το Fable III δεν παραμένει μοναδικό στο είδος του: το είδος της ψυχαγωγικής εμπειρίας που μπορεί να απορροφήσει στον κόσμο του τον παίκτη για ώρες χάρις στον πάρα πολύ καλό τεχνικό του τομέα, την ατμόσφαιρα και το χιούμορ του. Και, όντας αποκλειστικό στο Xbox 360, δεν μπορεί παρά να είναι ένα από τα σημαντικά βέλη στη φαρέτρα του συστήματος της Microsoft για τα Χριστούγεννα. Αν αυτό δεν... μιλά από μόνο του, τότε τί; Ακριβώς!
Βαθμολογία: 8 αστεράκια