God of War Collection Vol. II

Μαμά, το PSP στην τηλεόραση του σαλονιού!

Είδος: Action Adventure
Φορμά: Playstation3
Τιμή: €44,99

Εταιρία: Sony
Διανομή: Sony Hellas

Για τη... μόδα των remakes, αναμορφωμένων δηλαδή εκδόσεων βασισμένων σε παλαιότερες επιτυχίες που οι εταιρείες παραγωγής video games κυκλοφορούν το τελευταίο 12μηνο σε υψηλή ευκρίνεια, τα έχουμε ξαναπεί: δεν "πετάμε τη σκούφια μας στον αέρα ακριβώς γι' αυτά, όμως αν γίνουν με τρόπο ειλικρινή και ποιοτικό, όπως στην περίπτωση των Ico και Shadow of the Colossus, τέτοια remakes είναι όντως ικανά να εντυπωσιάσουν. Οι δύο τελευταίοι τίτλοι, ωστόσο, ήταν του PS2 - με άλλα λόγια εξ αρχής σχεδιασμένοι για οικιακό σύστημα ψυχαγωγίας και μεγάλη τηλεόραση. Πώς θα ήταν ένα remake στο PlayStation3, αν ο αρχικός τίτλος ήταν σχεδιασμένος για φορητό σύστημα, συγκεκριμένα το PSP; Η Sony έχει απάντηση στο ερώτημα αυτό και την κυκλοφορεί αυτές τις μέρες, με τη μορφή της God of War Collection Volume II για το το PS3. Το θέμα είναι: πόσο ικανοποιητική είναι η απάντηση;

Για τους φίλους και τις φίλες του Αθηνόραμα Digital που δεν είχαν την ευκαιρία ν' ασχοληθούν με τα δύο games που απαρτίζουν τη νέα αυτή συλλογή της Sony, υπενθυμίζουμε πως τα God of War Chains of Olympus και God of War Ghost of Sparta κυκλοφόρησαν το 2008 και το 2010 αντίστοιχα για το PSP. To ένα χρονολογικά προηγείται του πρώτου God of War στη συνολική ακολουθία των γεγονότων της σειράς, ενώ το δεύτερο τοποθετείται ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο God of War. Και οι δύο τίτλοι στο PSP ήταν εξαιρετικοί, επιδεικνύοντας θεαματικά τις δυνατότητες του φορητού συστήματος της Sony (για τα τότε δεδομένα πάντοτε) και συμπληρώνοντας ενδιαφέροντα στοιχεία για την ιστορία του πρωταγωνιστή Kratos, την προέλευσή του και τη σχέση του με τους θεούς του Ολύμπου.

Όπως έπραξε στην πρώτη God of War Collection η Sony - όπου προσέφερε τα δύο πρώτα games του PS2 στο κοινό του PlayStation3, αναβαθμισμένα και εμπλουτισμένα - και σε αυτήν τη δεύτερη έχει κάνει πολλή και καλή δουλειά. Τα γραφικά των δύο τίτλων από τις 272 γραμμές του PSP έχουν μεταβεί στις 1080 του PS3 και των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας, έχουν αποκτήσει... 3η διάσταση - υποστηρίζεται η εικόνα 3D αν υπάρχει η αντίστοιχη τηλεόραση ή προβολέας - και κινούνται σταθερά στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Για να επιτευχθεί αυτό τα γραφικά έχουν ουσιαστικά δημιουργηθεί εξ αρχής, με βάση το πρωτογενές υλικό των τίτλων του PSP και όχι το προσαρμοσμένο (που είχε προφανώς πολύ χαμηλότερες προδιαγραφές για να το "αντέξει" το φορητό σύστημα). Ολική αναμόρφωση έχει να επιδείξει παράλληλα ο ήχος των δύο games, ο οποίος είναι πια εξακάναλος κι αποδίδεται απείρως καλύτερα ακόμη και σε απλά συστήματα home cinema, σε σχέση με τα μικρά στερεοφωνικά ηχεία του PSP. Ο χειρισμός, δε, αξιοποιεί και τους δύο αναλογικούς μοχλούς στο χειριστήριο του PS3 - άρα και περισσότερο άνετος είναι, και ακριβέστερος.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ