Είδος: Shooter
Φορμά: Xbox 360
Τιμή: €69,99
Εταιρία: Microsoft
Διανομή: Microsoft Hellas
H εξαγορά της εταιρείας ανάπτυξης games Bungie από τη Microsoft το 2000 δεν είχε, τότε, προκαλέσει κανένα... tsunami στην αγορά, καθώς τα πρότερα δείγματα γραφής της δεν ήταν τέτοια που να προμήνυαν αυτό που ακολούθησε. Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει ότι μια μικρή ομάδα ανθρώπων με σύντομη παρουσία στην αγορά θα δημιουργούσε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες στην ιστορία του gaming. Μετά την απίθανη επιτυχία του Halo: Combat Evolved, ωστόσο, που συνόδευσε με τον καλύτερο τρόπο το αρχικό Xbox στην κυκλοφορία του, η Bungie κέρδισε περίοπτη θέση και η πορεία της σειράς την καθιέρωσε στην καρδιά των gamers όλου του κόσμου. Το Combat Evolved ακολούθησαν τα Halo 2, Halo 3, Halo Wars, Halo 3: ODST, όλα με παρόμοια ή μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία. Και μετά την άρση της αποκλειστικής συνεργασίας της Bungie με τη Microsoft, και την συμφωνία της πρώτης με την Activision, ήλθε η ώρα για το τελευταίο κεφάλαιό της στην ιστορική σειρά. Το Reach.
Το νέο Halo, όσο... περίεργο κι αν ακούγεται, είναι η παραγωγή που ξεκινά το σενάριο της σειράς, αφού χρονολογικά τοποθετείται μερικά χρόνια πριν από τα γεγονότα του αρχικού. Στο ρόλο του πρωταγωνιστή βρίσκεται αυτή τη φορά ο νεαρός Spartan Noble Six, μέλος της Noble Team, η οποία προσπαθεί να ανακαλύψει τι αναζητούν οι στρατιές των Covenant στον πλανήτη Reach. Εκεί βρίσκεται η πιο σημαντική βάση της Γήινης Συμμαχίας, όπου λαμβάνει χώρα το στάδιο εκπαίδευσης των στρατιωτών ODST και των Spartans - και, φυσιολογικά, η ασφάλειά του αποτελεί άμεση προτεραιότητα. Ο λιγομίλητος Noble Six θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια πιο "ανθρώπινη" εκδοχή του πασίγνωστου Master Chief, παρ' όλο που ούτε κι ο νέος αυτός χαρακτήρας διακρίνεται από καμία τάση... έντονης κοινωνικοποίησης ακριβώς.
Ο νέος τίτλος ακολουθεί βεβαίως πιστά τα χνάρια των προηγούμενων παραγωγών της Bungie. Ο βασικός μηχανισμός του απαιτεί από τον πρωταγωνιστικό χαρακτήρα - και τον παίκτη - να εξοντώσει τις στρατιές των εξωγήινων εχθρών, να χρησιμοποιήσει τη μορφολογία του εδάφους προς όφελός του και να βοηθήσει την ομάδα του να επιβιώσει από τις ασταμάτητες επιθέσεις. Στη διάθεσή του υπάρχει μια συγκεκριμένη γκάμα όπλων, η οποία μπορεί να ανανεωθεί είτε συλλέγοντας πυρομαχικά, είτε αρπάζοντας τα όπλα εχθρών και συμμάχων που έχουν εξοντωθεί. Τα οχήματα παραμένουν πάντα στην ενεργό δράση, βοηθώντας την ομάδα να ταξιδέψει ανάμεσα σε δύο σημεία, ενώ μια ακόμη διευκόλυνση μπορούν να προσφέρουν τα ειδικά κανόνια που υπάρχουν τοποθετημένα σε διάφορα σημεία των βάσεων στον πλανήτη Reach.
Η πιο μεγάλη αλλαγή στον νέο τίτλο - σε σχέση με τα παρελθόντα Halo - είναι η τεράστια κλίμακα των τοποθεσιών όπου λαμβάνουν χώρα οι μάχες του Reach. Αυτές προσφέρουν στον παίκτη τη δυνατότητα να κινηθεί με πολλούς τρόπους στα διάφορα σημεία τους και να βρίσκει πάντα διέξοδο όταν συναντήσει δυσκολίες. Παράλληλα, βέβαια, τη μεγάλη έκταση εκμεταλλεύονται και οι εχθρικές μονάδες, οι οποίες κινούνται με ιδιαίτερα ορθολογικό και πειστικό τρόπο μέσα στο χώρο. Οι ασπίδες των Spartans χαρίζουν στους κατόχους τους την ικανότητα αρχικά να τρέχουν σε γρήγορους ρυθμούς, αλλά στη συνέχεια - με τη χρήση ειδικών αντικειμένων - να προστατεύονται μέσω αυτής με δυναμικά πεδία ή ακόμη και να γίνονται αόρατοι για περιορισμένο χρονικό διάστημα.