Infamous: First Light

Fetch στη θέση του Delsin, παράλληλη ιστορία άξια προσοχής

Οι αποστολές που αναλαμβάνει η Fetch ποικίλλουν σημαντικά για κάτι που αυτόνομο μεν, αλλά και κάτι που παραμένει μεγέθους DLC και όχι "πλήρους" video game. Στο First Light ο παίκτης αναλαμβάνει να κάνει ο,τιδήποτε από τα "απλά", όπως η εξόντωση ενός μεγάλου αριθμού αντιπάλων και η άφιξη σε καθορισμένα σημεία της πόλης μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μέχρι τα περισσότερο περίπλοκα, όπως η προστασία άλλων χαρακτήρων ή ακόμη και η διάσωση ομήρων (!). Κάποιες αποστολές είναι "σκηνοθετημένες" αλλιώς, όπως π.χ. οι καταδιώξεις με αυτοκίνητα, ενώ υπάρχουν - όπως και στο Second Son - δευτερεύουσες δραστηριότητες με τις οποίες μπορεί να ασχοληθεί ο παίκτης, όπως η καταστροφή ιπτάμενων οχημάτων παρακολούθησης (drones) της αστυνομίας ή η δημιουργία... γκραφίτι σε τοίχους με neon, αντίστοιχων εκείνων του Delsin.

Παίζοντας κανείς το First Light δεν έχει καμία... αμφιβολία στο μυαλό του σχετικά με το αν αυτό είναι ένα "καθαρόαιμο" Infamous ή όχι, έστω κι αν η Sucker Punch έχει αναγκαστικά απλοποιήσει κάποιους από τους γνωστούς μηχανισμούς της στο First Light. Δεν υπάρχει, για παράδειγμα, το σύστημα εκείνο των "ηθικών επιλογών" βάσει του οποίου διαμορφώνεται μία σειρά από πράγματα στην εξέλιξη των Infamous. Αυτό ήταν απαραίτητο να αφαιρεθεί λόγω του μικρότερου μεγέθους του First Light συνολικά - η Sucker Punch ωστόσο έχει "αποζημιώσει" τον παίκτη με τα Challenge Rooms: πρόκειται για δοκιμασίες εξόντωσης πολλών ομάδων από αντιπάλους, που θυμίζουν την επιλογή Horde στα Gears of War με τη διαφορά ότι εδώ είναι παρόντες είναι και οι πίνακες παγκόσμιας κατάταξης για τα σχετικά ρεκόρ (leaderboards). Αυτή η επιλογή παιχνιδιού είναι σε θέση, άλλωστε, να κρατήσει και για κάποιο καιρό αμείωτο το ενδιαφέρον των κατόχων PS4 που θα αποκτήσουν το First Light, καθώς το "σεναριακό" τμήμα του δεν ξεπερνά τις 6-7 ώρες.

Στον τεχνικό τομέα δεν χρειάζεται να ειπωθεί κάτι περισσότερο από όλα όσα είχαμε αναφέρει στην παρουσίαση του Second Son: η Sucker Punch κάνει αληθινή "επίδειξη δύναμης", δικής της και του PS4, με απίθανα λεπτομερή γραφικά, υπέροχα ειδικά εφέ και προσεγμένο ήχο. Το γεγονός ότι το First Light αξίζει ν' αποκτηθεί και να παιχθεί, είναι αναμφισβήτητο. Με κόστος τα €14.99, ωστόσο, η περισσότερο εύστοχη ερώτηση είναι: από ποιούς; Οι κάτοχοι PS4 που έπαιξαν το Second Son κι ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν περισσότερο τον κόσμο των Conduits και της DUP, υποψιαζόμαστε πως δεν θα το... πολυσκεφτούν: αυτά τα €14.99 ευρώ είναι τίμιο κόστος για ένα συνολικό π.χ. δεκάωρο δράσης από αυτήν που απόλαυσαν την άνοιξη. Για τους υπόλοιπους, που για κάποιο λόγο δεν έπαιξαν το Second Son όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το First Light είναι ένας ενδιαφέρων... εισαγωγικός τρόπος να "γνωριστούν" με το εικονικό Seattle και τη δημιουργία της Sucker Punch γενικότερα (και να ασχοληθούν με κάτι εντυπωσιακό στο PS4 μέχρι την έλευση του Destiny). Ο νοών, νοείτω!

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ