Infamous: Second Son

Νέας κοπής... αντιήρωας, νέας γενιάς παραγωγή

Ο Delsin βάσει του σεναρίου αναλαμβάνει να... απελευθερώσει μία ολόκληρη πόλη, ουσιαστικά, από τον ασφικτικό έλεγχο της κεντρικής κυβέρνησης που κυνηγά τους ανθρώπους με δυνάμεις. Κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του όχι μόνο θα έχει βοήθεια και από άλλους χαρακτήρες, όχι μόνο θα αποκτήσει μία ποικιλία από δυνάμεις, αλλά θα αναπτύξει κάθε μία ξεχωριστά με τον τρόπο που θα επιλέξει ο παίκτης: υπάρχουν συγκεκριμένες "μονάδες ανάπτυξης" προς διαχείριση και άρα ένα στοιχείο τακτικής στον μηχανισμό αυτό. Η αλήθεια είναι, ωστόσο, πως οι πολλαπλές δυνάμεις του Delsin δεν διαφέρουν όσο θα θέλαμε μεταξύ τους, καθώς στη διάρκεια των συγκρούσεων με τους στρατιώτες και άλλους αντιπάλους, έχουν "ίδια γεύση" και δεν επιβάλλουν π.χ. αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο ο παίκτης κινείται μέσα στο περιβάλλον για να τις αξιοποιήσει.

Περισσότερη επίδραση στην εξέλιξη του τίτλου απ' όσο, για να είμαστε ειλικρινείς, περιμέναμε, έχουν οι "ηθικές" ή "ανήθικες" επιλογές του παίκτη όσον αφορά στους αντιπάλους του - και άλλους... ατυχείς παρευρισκόμενους στις συγκρούσεις του με την κυβέρνηση. Όπως και σε άλλα Infamous, έτσι και στο Second Son στον παίκτη δίνεται διαρκώς η επιλογή να είναι επιεικής και να μην δολοφονεί με τις δυνάμεις του - και παράλληλα η αντίθετη, δηλαδή να εξολοθρεύει τους αντιπάλους του ή ακόμη και αθώους πολίτες. Βάσει αυτών των επιλογών (από ένα σημείο και πέρα) η αναπαράσταση των δυνάμεων του Delsin γίνεται διαφορετική, εμφανίζονται κάποιες διαφορετικές αποστολές (και οι αντίστοιχές τους σεκάνς), αλλά και ουκ ολίγες δευτερεύουσες, που σε άλλη περίπτωση δεν προκύπτουν. Το στοιχείο αυτό σχεδόν... εκλιπαρεί για δεύτερη ολοκλήρωση του Second Son με τελείως διαφορετικές επιλογές, ώστε να διαπιστώσει ο παίκτης π.χ. τί θα έβλεπε στο σενάριο που θα συμπεριφερόταν εντελώς... "διαβολικά".

Στην εξέλιξη του νέου Infamous συνολικά, πάντως, είναι πολλές οι περιπτώσεις κατά τις οποίες ο παίκτης καλείται να κάνει παρόμοια - αν όχι ακριβώς τα ίδια - πράγματα. Αφού η Sucker Punch είχε στη διάθεσή της (α) πολύ μεγαλύτερη σε έκταση εικονική πόλη, (β) περισσότερες δυνάμεις για τον Delsin και (γ) ευκολότερους τρόπους να εκμεταλλευτεί ψηλά σημεία, θα μπορούσε να είχε σκεφτεί έναν αριθμό από αποστολές που να μην έχουν εμφανιστεί στο παρελθόν. Μερικές τέτοιες δευτερεύουσας σημασίας υπάρχουν, μα είναι λίγες. Αν υπάρχει μία χαμένη ευκαιρία στο νέο Infamous, λοιπόν, είναι αυτή: η πιθανότητα να άφηνε η Sucker Punch "με το στόμα ανοιχτό" τους gamers που... "τα έχουν δει όλα" με τίτλους ανοιχτού περιβάλλοντος (όπως τα Grand Theft Auto IV/V ή παλιότερα τα Crackdown στα Xbox) αναθέτοντάς τους να κάνουν πράγματα που δεν είχαν ποτέ φανταστεί. Ίσως το πρόσθετο υλικό μέσω PlayStation Network - που έχει σχεδιάσει να διαθέτει η εταιρεία για το Second Son, είτε επί πληρωμή είτε δωρεάν, αλλά σε τακτά χρονικά διαστήματα τους επόμενους μήνες - να προσφέρει αυτήν την ποικιλία και το... "wow factor" για το οποίο ολοφάνερα είναι ικανό το PS4.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ