Lord of the Rings: Conquest

Ο Άρχοντας της Πεπατημένης

Παραδόξως για τίτλο της ΕΑ, και στον τεχνικό του τομέα το Conquest αφήνει αρκετά περιθώρια για παράπονο. Τα γραφικά του δεν εκμεταλλεύονται σε καμία περίπτωση την ισχύ του Xbox 360, χαρακτηριζόμενα από μικρής λεπτομέρειας μοντέλα για τους περισσότερους χαρακτήρες, όχι ιδιαίτερα πειστικά textures και εφέ που έχουμε ξαναδεί σε πολύ καλύτερη μορφή. Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός κάποιων από τα πεδία της μάχης δεν αρκεί για να εξισορροπήσει την μάλλον αδιάφορη εντύπωση που αφήνει ο οπτικός τομέας. Ηχητικά, τα πράγματα είναι καλύτερα κυρίως λόγω του γεγονότος ότι ο τίτλος αξιοποιεί την μουσική των ταινιών, αλλά και του γεγονότος ότι ο ηθοποιός Hugo Weaving προσφέρει με τις εισαγωγικές του αφηγήσεις μία επική διάσταση στην όλη παρουσίαση. Τα εφέ, πάντως, κατά τη διάρκεια της δράσης είναι και πάλι απλώς λειτουργικά. Τίποτε αληθινά αξιομνημόνευτο, στην εποχή του Dolby Digital.

Ο τομέας του καινούργιου Lord of the Rings που ενδέχεται να αποδειχθεί ο περισσότερο ενδιαφέρον στα μάτια όλων, είναι αυτός της συμμετοχής πολλών παικτών. Διατίθενται διάφορες online επιλογές, τόσο συνεργατικές (όπως αυτήν που επιτρέπει την ολοκλήρωση του Campaign Mode και των δύο πλευρών με δύο παίκτες), όσο και ανταγωνιστικές. Ανάμεσα στις τρεις τελευταίες ξεχωρίζει, μάλλον... αναμενόμενα, η Conquest, η οποία επιτρέπει τη - θεωρητική - συμμετοχή 16 παικτών στο ίδιο πεδίο μάχης και αφήνει κάποια περιθώρια τακτικής. Οι άλλες δύο επιλογές, οι Capture the One Ring και Team Deathmatch, κατά βάση... "μιλούν από μόνες τους" σε οποιονδήποτε φίλο ή φίλη του Gamespin έχει ποτέ παίξει online οποιοδήποτε FPS την τελευταία δεκαετία.

Από τα παραπάνω, εύκολα μπορεί να καταλήξει οποισδήποτε στο προφανές συμπέρασμα: το Conquest δεν είναι η κορυφαία στιγμή της Electronic Arts όσον αφορά στη διαχείριση του franchise του The Lord of the Rings. Δεν είναι κακός τίτλος: είναι σαφώς σε θέση να προσφέρει διασκέδαση, "έχει τις στιγμές του" και η multiplayer πλευρά του μπορεί να αποδειχθεί πολύ ενδιαφέρουσα ενίοτε. Απλώς θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο video game αν είχε δοθεί περισσότερη σημασία σε κάποια στοιχεία του gameplay, καθώς και αν ο τίτλος εκμεταλλευόταν με περισσότερη μαεστρία τις δυνατότητες των hi-def συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης. Ως έχει, δεν μπορεί να διεκδικήσει εύκολα τα χρήματα όλων των κατόχων ενός Xbox 360, παρά μόνο αυτών που τυγχάνουν θιασώτες του έργου του Tolkien και πρόθυμα θα λάβουν μέρος σε κάθε μάχη με υπόβαθρο την Middle Earth. Δεν γνωρίζουμε πότε θα δούμε την επόμενη απόπειρα προσέγγισης του LOTR σε αλληλεπιδραστική μορφή, αλλά ελπίζουμε να είναι σε μεγαλύτερο βαθμό προσεγμένη από αυτήν. Και λιγότερο... τυπική ως προς τις φιλοδοξίες της. Λέμε τώρα!

Βαθμολογία: ***

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ