Είδος: Racing
Φορμά: Playstation3,Xbox 360
Τιμή: €59,99
Εταιρία: Capcom
Διανομή: CD-Media
Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολουθούν από κοντά τα τεκταινόμενα στους αγώνες του MotoGP είναι σαφέστατα λιγότεροι από αυτούς που ασχολούνται με τα της Formula 1. Η Capcom ωστόσο επενδύει σε αυτό το κοινό εδώ και αρκετά χρόνια με την ομώνυμη σειρά, η οποία από το 2009 απέκτησε και ένα μεγάλο ανταγωνιστή, το SBK. Αναθέτοντας την ανάπτυξη του τίτλου στην Monumental Games - ομάδα που αποτελείται από πολλά ταλαντούχα στελέχη της πρώην Climax - η Capcom κατάφερε να δώσει μια νέα πνοή στη σειρά και να προσφέρει αρκετά καινούργια χαρακτηριστικά για να διεκδικήσει την περίοπτη θέση του καλύτερου στην κατηγορία, με αξιώσεις.
Το MotoGP 09/10 προσφέρει εντυπωσιακή μίξη στοιχείων εξομοίωσης και arcade, που θα μπορέσουν να ικανοποιήσουν κάθε είδος παίκτη: από τον πιο φανατικό έως και τον αρχάριο. Τα τέσσερα διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας μπορούν να διαφοροποιήσουν την αίσθηση της συμμετοχής στους αγώνες, κυρίως ως προς τη συμπεριφορά των αντιπάλων οδηγών που ελέγχονται από την τεχνητή νοημοσύνη του τίτλου. Η αλήθεια είναι πάντως ότι έχει ακολουθηθεί πιο "επιεικής" προσέγγιση όσον αφορά στο χειρισμό: ακόμη κι αν ο αναβάτης επιλέξει να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα σε μία ευθεία, θα μπορεί να φρενάρει άνετα για να στρίψει σε μία κλειστή γωνία. Το αρνητικό στη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών, ωστόσο, είναι πως με τον ίδιο τρόπο θα αντιδράσει στις παραπάνω συνθήκες μία 125 κυβικών και μία... 800 κυβικών!
Οι πτώσεις είναι πλέον σπάνιες αφού, ακόμη και αν η μηχανή βρίσκεται σε κλίση, ο παίκτης μπορεί να επιταχύνει, χωρίς αυτό να του δημιουργήσει (όπως θα έπρεπε κανονικά) προβλήματα ροπής. Οι διαφορές ανάμεσα στο φρενάρισμα του μπροστινού και του πίσω τροχού είναι μηδαμινές, καθιστώντας εμφανές το γεγονός ότι η ομάδα ανάπτυξης προσπάθησε να δημιουργήσει έναν τίτλο με τον οποίο θα μπορέσει να ασχοληθεί σχεδόν οποιοδήποτε παίκτης και όχι το κοινό που προτιμά τη ρεαλιστική απεικόνιση των αγώνων.
Όσον αφορά στις επιλογές παιχνιδιού, κυρίαρχο ρόλο παίζει φυσικά αυτή του Championship, όπου ο παίκτης καλείται να διαλέξει έναν οδηγό και να τερματίσει στις πρώτες θέσεις των 17 αγώνων της σεζόν. Με την επιτυχή ολοκλήρωση ενός πρωταθλήματος αποκαλύπτεται η αμέσως επόμενη κατηγορία κυβισμού και η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρις ότου να καταστούν διαθέσιμες οι μοτοσυκλέτες πραγματικά μεγάλου κυβισμού. Η καθιερωμένη - για τη σειρά των MotoGP - οπτική γωνία πάνω από τον αναβάτη προσφέρεται μαζί με άλλες δύο (μπροστά και πίσω από αυτόν), αλλά εμπλουτίζεται και από την επιλογή της κίνησης της κάμερας.