Wipeout 2048

Υπερηχητικό, τσέπης!

Η Sony, ωστόσο, έχει και περισσότερη ευθύνη για την ανάδειξη των καινούργιων στοιχείων του προϊόντος που προωθεί στην αγορά. Το Wipeout 2048 έχει λοιπόν να επιδείξει χαρακτηριστικά τα οποία δεν μπορούσαμε να έχουμε σε άλλα PlayStation. Υποστηρίζει, για παράδειγμα, το χειρισμό με αξιοποίηση των αισθητήρων (κοινώς κατευθύνουμε το υπερηχητικό μας σκάφος γέρνοντας το Vita δεξιά ή αριστερά) και υποστηρίζει την οθόνη αφής για να κάνουμε επιλογές όπλων - έστω κι αν ομολογουμένως αυτός ο τρόπος χειρισμού δεν είναι τόσο ακριβής όσο αυτός με τον αναλογικό μοχλό. Υποστηρίζει επίσης τη λειτουργία Cross Play: με αυτήν οι κάτοχοι PS3 και οι κάτοχοι Vita μπορούν να αντιμετωπίσουν ο ένας τον άλλο στην ίδια αγωνιστική πίστα (προσφέρονται 4 διαφορετικές), αρκεί οι πρώτοι να έχουν το Wipeout HD/Fury. Είναι λειτουργία σχεδιασμένη ως... κίνητρο, προφανώς, αλλά αφού δουλεύει άψογα, ποιός παραπονιέται;

Στα τεχνικά και τις επιλογές παιχνιδιού το Wipeout 2048 κινείται ακριβώς εκεί που περιμένει κανείς από το Studio Liverpool. Τα γραφικά του είναι όντως επιπέδου PS3 (όχι πανομοιότυπα αλλά παρόμοια) τόσο στη λεπτομέρεια όσο και στο φωτισμό, τα ηχητικά εφέ είναι προσεγμένα και η μουσική ανήκει στο είδος της electronica που έχει καθιερώσει η σειρά αυτή, ενώ ο χειρισμός με πλήκτρα και μοχλό είναι άμεσος και ακριβής. Από τις επιλογές παιχνιδιού επίσης δεν λείπει τίποτε - ούτε και η συμμετοχή πολλών παικτών με διαφορετικούς τρόπους, είτε online είτε στον ίδιο χώρο, για τις περιπτώσεις εκείνες που ο ανταγωνισμός με άλλους gamers είναι θελκτικότερος απ' ότι με το Vita στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας. Η Sony δεν θέλησε να αφήσει περιθώρια κριτικής όσον αφορά στην πληρότητα του όλου "πακέτου" του πρώτου "φορητού" Wipeout για Vita - και φαίνεται.

Ποιό είναι, ωστόσο, το πλέον ενδεικτικό στοιχείο της ποιότητας αυτής της παραγωγής; Το γεγονός ότι η Sony μάς προμήθευσε 10 διαφορετικά games με το PS Vita, ώστε να καλύψουμε όλα τα είδη τίτλων που αυτό μπορεί να αποδώσει, αλλά... από την πρώτη μέρα μέχρι σήμερα ασχολούμαστε καθημερινά με τη δημιουργία του Studio Liverpool. Αν δεν υπήρχε η χρονική καθυστέρηση των 30 περίπου δευτερολέπτων ανάμεσα στους αγώνες (που ενίοτε μπορεί να αποδειχθεί ελαφρώς εκνευριστική), θα μιλούσαμε όχι μόνο για το καλύτερο "φορητό" Wipeout, προφανώς, αλλά και ένα από τα καλύτερα όλης της σειράς (που απαρτίζεται από 8 διαφορετικά). Ως έχει, και αφού συνηθίσει κανείς αυτήν την αναμονή, έχουμε να κάνουμε... μόνο με τον δεύτερο καλύτερο τίτλο του PS Vita αυτή τη στιγμή (μετά το Uncharted Golden Abyss). Οι φίλοι των αντιβαρυτικών υπερηχητικών, με άλλα λόγια, αγοράζουν άφοβα. Οι λάτρεις των racing games, επίσης!

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ