Τρίτη, 9 Ιανουαρίου 2018 10:04 μμ
CES 2018, Sony: ασφαλείς επιλογές, πρόοδος προβλέψιμη
Οι Ιάπωνες βελτιώνουν παρόντα τους προϊόντα στα σημεία, σε συγκεκριμένες κατηγορίες θέτουν τον πήχυ μάλλον χαμηλά για το 2018
Τρίτη, 9 Ιανουαρίου 2018 10:04 μμ
Οι Ιάπωνες βελτιώνουν παρόντα τους προϊόντα στα σημεία, σε συγκεκριμένες κατηγορίες θέτουν τον πήχυ μάλλον χαμηλά για το 2018
Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017 6:05 μμ
Η επόμενη έκδοση του επικρατέστερου προτύπου διασύνδεσης εικόνας/ήχου παγιώνει τις προδιαγραφές της - τί καινούργιο θα προσφέρει μελλοντικά στο καταναλωτικό κοινό;
Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2017 12:20 μμ
Αισιόδοξη αλλά και διαφωτιστική η έκθεση της IHS Markit - σε τί επιστά την προσοχή του καταναλωτικού κοινού αλλά και των μέσων ενημέρωσης;
Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2017 11:46 πμ
Τί οφείλει να γνωρίζει ο επίδοξος αγοραστής τηλεόρασης για τα διαφορετικά πρότυπα HDR;
Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017 12:00 πμ
Το επόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου οπτικά θεαματικότερο από ποτέ, υπόσχεται η FIFA, πρακτικά όμως δεν θα είναι το ίδιο απολαυστικό για όλους - γιατί;
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017 11:37 πμ
To Δικτυακό... video club της Apple έτοιμο να προωθήσει και την υπερυψηλή ευκρίνεια - λεπτομέρειες, σχολιασμός
Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2017 12:00 πμ
Θα την διακρίνει η Microsoft εγκαίρως για να την αξιοποιήσει σύντομα ή θα το υποστηρίξει όταν θα είναι πια... πολύ αργά;
Τρίτη, 5 Σεπτεμβρίου 2017 11:44 πμ
Από τους... "αυτονομιστές" Samsung, Panasonic και 20th Century Fox - είτε ωφελεί την αγορά, είτε όχι. Σχολιάζουμε σχετικά.
Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017 10:27 μμ
Δύο τεχνολογικά πρότυπα που φαινομενικά συνυπάρχουν, μα στην ουσία συγκρούονται - για ποιούς, πρακτικούς όταν όλα έχουν ειπωθεί, λόγους;
Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2017 3:42 μμ
Αλλά τί οφείλει να γνωρίζει το καταναλωτικό κοινό που ενδιαφέρεται για PS4 Pro ή Xbox One X;
Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017 1:46 μμ
Συνυφασμένη με την πρόοδο της κατηγορίας των τηλεοράσεων η πορεία του ιαπωνικού κολοσσού: υπενθυμίζουμε και... θυμόμαστε!
Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 12:00 πμ
Ακόμη ένα, το... πέμπτο μέχρι στιγμής πρότυπο απόδοσης υλικού HDR, με πρωτοβουλία της Samsung - πρώτη συνεργάτιδα σε συμβατό τέτοιο η Amazon
Τρίτη, 4 Απριλίου 2017 7:54 μμ
Οι Κορεάτες δοκιμάζουν για τρίτη φορά να... εφεύρουν νέα τεχνολογία προβολής από το πουθενά, το έργο είναι όμως πολυπαιγμένο
Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017 12:00 πμ
Αλλάζουν τα δεδομένα στην μάχη των τεχνολογικών προτύπων χρωματικής διαχείρισης της εικόνας HDR - λεπτομέρειες, πιθανότητες
Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017 8:43 μμ
Πολύ καλύτερες τηλεοράσεις LED/LCD, ακόμη καλύτερες OLED και πληθώρα προϊόντων οικιακού ήχου για τη νέα χρονιά
Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017 5:33 μμ
Οι Κορεάτες εξελίσσουν την τεχνολογία Quantum Dot, προκαλούν ανοιχτά τις OLED των LG, Sony και Panasonic
Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017 3:23 μμ
Επιτέλους ανταγωνισμός σε κατηγορία διαφορετική των LED/LCD από τους Ιάπωνες, πληθώρα προϊόντων και σε άλλες κατηγορίες
Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2016 12:00 πμ
Μετά από όλη την ανάλυση, συγκεκριμένες απαντήσεις: ποιοί επενδύουν άμεσα στην νέα αυτή τεχνολογία, ποιοί ίσως όχι ακόμη... και γιατί;
Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2016 9:47 πμ
Τί οφείλει να γνωρίζει οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να αποκτήσει συμβατή συσκευή απεικόνισης της μίας ή της άλλης κατηγορίας;
Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016 10:27 μμ
Πιο πολλά λαμπερά χρώματα, πιο πολλά διαθέσιμα χρώματα, πιο πολλά ταυτόχρονα χρώματα από τις συσκευές που υποστηρίζουν αυτήν την τεχνολογία. Δηλαδή;
Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2016 11:14 πμ
Ψυχραιμότερα πλέον, αναλύουμε - γιατί θεωρούμε πως ναι, γιατί οι Ιάπωνες θεωρούν πως όχι, γιατί αυτό παραμένει σημαντικό μακροπρόθεσμα
Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2016 10:16 μμ
O υπεύθυνος της κατηγορίας για την Ευρώπη απαντά στις ερωτήσεις μας για τα μεσοπρόθεσμα σχέδια του ιαπωνικού κολοσσού
Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2016 10:36 μμ
Τηλεοράσεις, players, ταινίες εικόνας 4Κ χωρισμένες σε δύο στρατόπεδα - σε τί διαφέρουν και ποιό επιλέγουμε τελικά;
Δευτέρα, 16 Μαΐου 2016 2:34 μμ
Ποιά πρωτοεμφανιζόμενα προϊόντα αποζημίωσαν το κοινό που επισκέφθηκε το Σαββατοκύριακο την έκθεση στο The Hub Events;
Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016 12:00 πμ
Και γιατί το σχετικό λογότυπο εν τέλει δεν δείχνει ικανό να βιηθήσει στις σχετικές επιλογές αυτούς που θα έπρεπε περισσότερο: τους καταναλωτές