Battlefield 3

Στο Δίκτυο, ο νέος βασιλιάς!

Είδος: Shooter
Φορμά: PC,Playstation3,Xbox 360
Τιμή: €59,99

Εταιρία: Electronic Arts
Διανομή: Electronic Arts Greece

Είναι άδικο και ανόητο, μα ένα λάθος που θα μπορούσε να κάνει - τελικά - οποιοσδήποτε: από τα πρώτα λεπτά που ξεκινά να παίζει το σεναριακό τμήμα του Battlefield 3, της μεγάλης παραγωγής της DICE και της EA, έχει στο μυαλό του μια ερώτηση. "Είναι καλύτερο από τα Call of Duty Modern Warfare;" Δεν φταίμε εμείς. Καλώς ή κακώς η ΕΑ "καλλιέργησε" για πάνω από ένα χρόνο αυτήν την αντιπαλότητα με δηλώσεις επί δηλώσεων, επέλεξε τη μάχη "σώμα με σώμα" με το COD MW3 εν όψει της ίδιας εορταστικής περιόδου, οπότε... εύλογη η ερώτηση. Έχοντας παίξει και τα δύο, λοιπόν, μπορούμε επιτέλους να απαντήσουμε στην ερώτηση - καταθέτοντας πάντοτε τη γνώμη μας φυσικά, τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο - και... να προχωρήσουμε με τη ζωή μας.

Ναι, το Battlefield 3 είναι καλύτερο από το νέο Modern Warfare 3, κι ας έχει σημειώσει το δεύτερο απίστευτες πωλήσεις. Το πρώτο είναι καλύτερο. Αλλά σε καμία περίπτωση τέλειο.

Και αφού έχει "βγει από τη μέση" η ανόητη μεν, αλλά πρακτικά επιβεβλημένη ερώτηση, μπορεί κανείς να εστιάσει στο Battlefield 3 αυτό καθ' αυτό και να εξηγήσει γιατί είναι ένα αληθινό διαμάντι, με λίγα ψεγάδια. Είναι κρίμα που αυτά θα τα συναντήσει κανείς από νωρίς, αφού βρίσκονται στο σεναριακό τμήμα που οι "μοναχικοί" παίκτες θα παίξουν σίγουρα και οι Δικτυακά ανταγωνιστικοί θα χρησιμοποιήσουν για... προπόνηση. Η DICE έχει ολοφάνερα προσπαθήσει να "αντιγράψει" αυτά που θεωρεί ότι έχουν αγαπηθεί περισσότερο στα Call of Duty: την "κινηματογραφική" ατμόσφαιρα και την επική αίσθηση στις μάχες. Το έχει εν μέρει πετύχει, μα αντιγράφοντας και αυτά που... μας εκνευρίζουν στα COD: το γεγονός ότι ελάχιστη ελευθερία κινήσεων έχουμε πρακτικά, το γεγονός ότι ο τίτλος "μας κρατάει από το χέρι" συνεχώς και το γεγονός ότι μας δίνει μόνο συγκεκριμένα, αλλά πολύ συγκεκριμένα, πράγματα να κάνουμε. Για να είμαστε ειλικρινείς, είναι ακριβώς αυτά στα οποία ελπίζαμε ότι η παραγωγή της EA θα διέφερε από εκείνες της Activision.

Αν... αποδεχθεί πάντως κανείς τα παραπάνω από ένα σημείο και πέρα - όχι ότι έχει κι άλλη επιλογή! - θ' ανακαλύψει πολλές συναρπαστικές στιγμές στο σεναριακό τμήμα του Battlefield 3. Κάποια σημεία του είναι άκρως καλοσχεδιασμένα, σωστά "στημένα" και με ρυθμό, έστω κι αν οι αποστολές αυτές καθ' αυτές είναι συνηθισμένες. Υπάρχει ποικιλία στις διάφορες σεκάνς όπου εμπλέκεται ο παίκτης, ο οποίος θα κληθεί να οδηγήσει άρμα μάχης, να κάνει ελεύθερη πτώση από αεροπλάνο, να... συνπιλοτάρει μαχητικό τζετ και άλλα πολλά, πέρα από τα υποχρεωτικά "βάδην", "κάλυψη", "άφθονες σφαίρες παντού" και "επανάληψη των προηγούμενων". Οι αντίπαλοι δεν είναι μεν ιδιαίτερα δύσκολοι, αλλά αναπλάθουν τον κίνδυνο ενός πεδίου μάχης με επιτυχία. Τα όπλα έχουν αποδοθεί πειστικά στην αίσθηση και τα εφέ, έστω κι αν δεν ενθαρρύνουν τη... δημιουργική χρήση ακριβώς. Εν ολίγοις, το Battlefield 3 δεν επιτρέπει ποτέ να αμφιβάλλει κανείς πως είναι ΑΑΑ παραγωγή, αλλά και ποτέ δεν... παύει να είναι γραμμικό. Με ό,τι αυτό σημαίνει.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ