Είδος: Shooter
Φορμά: PC,Playstation3,Xbox 360
Τιμή: €59,99
Εταιρία: Electronic Arts
Διανομή: Electronic Arts Greece
Πολλά από τα παραδείγματα σύγχρονων shoot' em up πρώτου προσώπου συχνά... πέφτουν στο εξής ατόπημα: θεωρούν ότι με πολύπλοκους μηχανισμούς στο gameplay και ατέλειωτες ορδές εχθρών που επιτίθενται μανιασμένα στον πρωταγωνιστή, θα προσφέρουν απαραίτητα στους gamers διασκέδαση. Μετά την κυκλοφορία του Modern Warfare 2 από την Activision, είναι η σειρά της EA και της DICE (εταιρίας με μεγάλη εμπειρία στα online FPS) να καταθέσουν τη δική τους πρόταση φέτος - και το αποτέλεσμα είναι, αν μη τι άλλο, μοναδικής αισθητικής. To πρώτο Bad Company είχε κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2008 με ευνοϊκές κριτικές τόσο για το single player campaign, όσο και για το multiplayer τμήμα του - λογικό, λοιπόν, να βασιστεί σε αυτά η DICE για να δημιουργήσει τον "διάδοχο", που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στα καταστήματα σε PC, PlayStation 3 και Xbox 360.
H ομάδα των τεσσάρων γνωστών χαρακτήρων επιστρέφει και συνεχίζει να αντιμετωπίζει όλες τις δυσκολίες με... το μοναδικό της χιούμορ. Στο Bad Company 2 οι Marlow, Sweetwater, Haggard και Redford θα προσπαθήσουν να θέσουν εκτός λειτουργίας ένα όπλο μαζικής καταστροφής και να αποτρέψουν ένα πόλεμο ανάμεσα στη Ρωσία και την Αμερική, αντιμετωπίζοντας ομάδες διαφόρων εθνικοτήτων που θέλουν να προκαλέσουν σύρραξη. Μέσα από 13 ξεχωριστές αποστολές που μπορούν να αγγίξουν σε διάρκεια τις 7 ώρες παιχνιδιού, ο παίκτης θα ταξιδέψει σε διάφορα σημεία του πλανήτη και θα βιώσει αλληλεπιδραστικά την εμπειρία των πολεμικών συγκρούσεων σε μία ποικιλία από τοποθεσίες και συνθήκες.
Η βελτιωμένη έκδοση του μηχανισμού προβολής 3D γραφικών που χρησιμοποιείται στο νέο Bad Company βοηθά πολύ στην αποτελεσματικότερη απεικόνιση των υλικών και των χαρακτήρων, συνδυάζοντάς τα πειστικά. Το σύστημα 3D φωτισμού αποδίδει πάρα πολύ καλά ακόμη και σε δύσκολες περιπτώσεις (π.χ. ζούγκλα με πυκνή βλάστηση), ενώ η κίνηση των χαρακτήρων είναι ομαλή, όπως και ο ρυθμός ανανέωσης των καρέ, ο οποίος δεν δείχνει σε κανένα σημείο να επηρεάζεται από την πληθώρα αντιπάλων που εμφανίζονται ταυτόχρονα στην οθόνη. Το εντυπωσιακότερο τμήμα του τεχνικού τομέα, ωστόσο, είναι αναμφίβολα η ηχητική απόδοση των όσων συμβαίνουν στην οθόνη με τα σχετικά εφέ, αφού ακόμα και ο κάλυκας του όπλου που πέφτει στο έδαφος ή φορτώνεται στη θαλάμη του όπλου αποδίδεται με τρόπο αληθοφανή.