Είδος: Action Adventure
Φορμά: Playstation4
Τιμή: €14,99
Εταιρία: Sony
Διανομή: Sony Hellas
Έχουμε υπογραμμίσει - και είμαστε πρακτικά βέβαιοι πως θα υπογραμμίσουμε και στο μέλλον - τους λόγους για τους οποίους είναι τόσο θετική η πλεονεκτική θέση που έχει πάρει η Sony απέναντι στον ανταγωνισμό υποστηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις μικές ομάδες ανάπτυξης games. Αυτές που τολμούν περισσότερο από τις "μεγάλες" των "υπερπαραγωγών". Είναι πολύ σημαντικό οι νέες ιδέες των "μικρών" να υλοποιούνται. Όμως αυτό δεν σημαίνει, από την άλλη, πως πρέπει εξ ορισμού να κρίνει κανείς με επιείκεια τα games αυτά όταν έχουν εμφανέστατα προβλήματα. Ειδικά, δε, όταν ήταν ικανά για υψηλότερου επιπέδου συνολική εικόνα, όπως το Contrast της Compulsion.
Η βασική ιδέα του τίτλου (χωρίς να "προδώσουμε" τίποτε για το σενάριό της) είναι να βοηθήσει ο παίκτης ένα μικρό σε ηλικία κορίτσι να σώσει τον θετό του πατέρα από τα νύχια τοκογλύφων. Κάτι τέτοιο θα καταστεί εφικτό αν πρώτα γίνει μία σειρά από πράγματα, για τα οποία το μικρό κορίτσι, η Didi, ζητά τη βοήθεια της... φανταστικής της φίλης - αυτή ονομάζεται Dawn και έχει μία ξεχωριστή ικανότητα: να "γίνεται σκιά" και να κινείται πάνω σε τοίχους και άλλες επιφάνειες, πάντοτε με τη βοήθεια ευνοϊκού φωτισμού. Η Dawn ουσιαστικά συνυπάρχει και "στον δικό μας" κόσμο και σε αυτόν "των σκιών" ως σιλουέτα, "περνώντας" από τον ένα στον άλλο εύκολα. Γύρω από αυτόν τον μηχανισμό έχει ουσιαστικά η Compulsion "χτίσει" όλο το Contrast, όχι όμως συχνά με επιτυχία.
Η τεχνική αυτή της "μετατροπής σε σκιά" και κίνησης σε σημεία του περιβάλλοντος που ένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν θα μπορούσε να πάει, προσφέρει ευκαιρίες για έξυπνους γρίφους διαχείρισης του φωτός στο χώρο, μετακίνησης και χρήσης αντικειμένων από τον έναν κόσμο στον άλλο κλπ. Κάποιες φορές οι ευκαιρίες αυτές αξιοποιούνται πανέμορφα, στις πιο πολλές περιπτώσεις ωστόσο είτε η λύση είναι αντιλογική, είτε το τί πρέπει να γίνει εξαρτάται από συγκεκριμένες κινήσεις, άλματα κλπ. που η Dawn δεν μπορεί να κάνει με ευκολία και ακρίβεια. Έτσι η ψυχαγωγία καταλήγει να αγγίζει την... ταλαιπωρία για τον παίκτη, ο οποίος είτε θα "ψάχνει στα τυφλά" επί ώρα, είτε θα προσπαθεί την ίδια ακολουθία ενεργειών και κινήσεων επίσης επί ώρα. Χμ.