Είδος: Racing
Φορμά: Playstation3
Τιμή: €69,99
Εταιρία: Sony
Διανομή: Sony Hellas
Είναι μεγάλη, πολύ μεγάλη η διαδρομή που οδήγησε σε αυτήν την παράγραφο. Δεν αναφερόμαστε μόνο στη σχετική Αθηνόραμα Digital Week, όπου έχουμε μέχρι σήμερα καλύψει τα σχετικά με τα αυτοκίνητα του Gran Turismo 6, τις αγωνιστικές πίστες του, τις διάφορες εκδόσεις του και τα νέα του στοιχεία. Όχι. Αν θέλει να είναι κανείς ειλικρινής, θα τοποθετήσει την αρχή της διαδρομής στην εκδήλωση της κυκλοφορίας του Gran Turismo 5 στη Μαδρίτη το Νοέμβρη του 2010, θα την συνεχίσει στις πολλές στροφές και παρεκκλίσεις εκείνου του τίτλου λόγω των προβλημάτων του, στις πολλαπλές... στάσεις στα pits για τα διορθωτικά patch, καθώς και στην αποκάλυψη του Gran Turismo 6 το φετινό Μάη στο Silverstone - του ανανεωμένου και σαφώς καλύτερα μελετημένου μοντέλου. Ο λόγος είναι απλός: αυτό, το GT6, είναι το Gran Turismo που πιθανώς ήθελε η Polyphony Digital να προσφέρει τότε, το 2010. Σίγουρα το Gran Turismo που περίμεναν, ίσως περισσότερο απ' ο,τιδήποτε άλλο, οι κάτοχοι του PlayStation3.
Η ερώτηση είναι, λοιπόν, μόνο μία και απλή: είναι το GT6 - αναμφίβολα το τελευταίο μεγάλο racing game του PS3 - όλα όσα θέλαμε και θέλουμε όλοι να είναι;
Χωρίς περιστροφές, ναι. Είναι. Αυτή τη φορά ο Kazunori Yamauchi και η ομάδα του έκαναν το σωστό: υποσχέθηκαν πράγματα εφικτά και πέτυχαν παραπάνω απ' όσα υποσχέθηκαν. Με τον τρόπο αυτό κράτησαν τις προσδοκίες σε... διαχειρίσιμα επίπεδα - όλοι περιμέναμε ένα απλώς περισσότερο φροντισμένο Gran Turismo 5 - ενώ το GT6 είναι ολοφάνερα μεγάλο και θετικό βήμα μπροστά για τη σειρά. Ο έλεγχος, για παράδειγμα, είναι όντως ευδιάκριτα καλύτερος και η αίσθηση της οδήγησης κατά πολύ πειστικότερη. Tα πρόσθετα δεδομένα που συνυπολογίζονται στην οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων "κάνουν διαφορά αρκετή" ώστε, αν γυρίσει κανείς πίσω στο GT5 για να παίξει (το δοκιμάσαμε) να γίνεται αμέσως αντιληπτή η βελτίωση. Ένα το κρατούμενο.