Στην συνειδητή επιλογή της Polyphony Digital να εστιάσει στις Δικτυακές επιλογές και την ανταγωνιστική οδήγηση αποδίδονται όλες οι άλλες επιλογές της που δεν ευθυγραμμίζονται με τις προσδοκίες ενός ποσοστού του κοινού της. Τα διαθέσιμα αυτοκίνητα δεν είναι 800 ή 1000, αλλά 170. Οι αγωνιστικές πίστες δεν είναι 80 ή 100, αλλά 40. Το εικονικό γκαράζ όπου οι παίκτες δοκίμαζαν διαφορετικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ ώστε να "πειράξουν" τα αυτοκίνητά τους δεν υπάρχει πια. Και το θρυλικό GT Mode, η επιλογή "καριέρας" οδηγού στην οποία άλλοτε η Polyphony Digital ζητούσε ν' αφιερώσουμε εβδομάδες ή μήνες από τις ζωές μας, έχει συνολικά αντικατασταθεί με τρεις άλλες επιλογές παιχνιδιού που μπορούν να παιχθούν αυτόνομα: το Driving School, τα Mission Challenges και το Circuit Experience.
Διαφωνούμε, φυσικά, με τον Yamauchi όταν δηλώνει πως όλες οι επιλογές που υπήρχαν στα παρελθόντα GT, περιλαμβάνονται και στο Sport. Δεν είναι έτσι και πρόκειται για απάντηση... με γεύση PR. Όμως οι τρεις προαναφερθείσες επιλογές έχουν ουσιαστικά ως αποστολή να προετοιμάσουν όσο καλύτερα γίνεται τον παίκτη για τις online αναμετρήσεις του GT Sport, αφενός. Αφετέρου και το δικό τους περιεχόμενο δεν θα το εξαντλήσει κανείς και... σε καμιά βδομάδα, ακριβώς, αφού σε ουκ ολίγες περιπτώσεις είναι απαιτητικές και καθόλου πρόθυμες να αποδώσουν στον παίκτη "το χρυσό κύπελλο" (όπως θα επιδιώξουν να κάνουν σαφέστατα οι συλλέκτες-θιασώτες του GT Mode). Συν τοις άλλοις και οι τρεις επιλογές παιχνιδιού ολοφάνερα έχουν σχεδιαστεί ως "αρθρωτές", δηλαδή δέχονται επέκταση και εμπλουτισμό μέσω πρόσθετου περιεχομένου (DLC) που μπορεί να προσφερθεί μέσω PSN.
Ο Yamauchi έχει ήδη δηλώσει πως η εταιρεία του έχει σκοπό να κάνει ακριβώς αυτό από την νέα χρονιά - το ίδιο ισχύει, άλλωστε, τόσο για την γκάμα των αυτοκινήτων, όσο και για τις αγωνιστικές πίστες. Βάσει ιστορικού δηλώνουμε απερίφραστα πως εμπιστευόμαστε την Polyphony Digital και την Sony: ας μην ξεχνάμε πως το Gran Turismo 6 του PS3 υποστηρίχθηκε με νέο δωρεάν περιεχόμενο, και μάλιστα πλούσιο και ποιοτικότατο, για... δύο ολόκληρα χρόνια, σε σημείο που η έκδοσή του ως έχει σήμερα να είναι σχεδόν η διπλάσια σε μέγεθος με την αρχική. Ήταν σαφέστατα επιλογή του Yamauchi να φροντίσει ώστε να "θέσει τα θεμέλια" του GT Sport με τρόπο άψογο πριν από ο,τιδήποτε άλλο, αντιμετωπίζοντας αυτή την φορά το αρχικό διαθέσιμο περιεχόμενο ως όχι την No 1 προτεραιότητα.
Όταν όλα έχουν ειπωθεί αισθανόμαστε ικανοποίηση που προτίμησε να κινηθεί έτσι ο Yamauchi - γιατί αν έπρεπε να περιμένουμε ώστε οι αγωνιστικές πίστες να φτάσουν τις 100 και τα αυτοκίνητα τα 1000, το GT Sport μάλλον θα ερχόταν στα καταστήματα... μαζί με το PlayStation5 το 2020. Τα Gran Turismo είναι ούτως ή άλλως games που καταγράφουν σταθερές πωλήσεις για πάρα πολύ καιρό και την εικόνα της συνεχιζόμενης υποστήριξης λογικό είναι να θέλει να την δώσει η Polyphony Digital. Το μόνο που μένει ν' αποσαφηνιστεί είναι αν και κατά πόσο το extra περιεχόμενο για το GT Sport θα προσφέρεται δωρεάν ή θα είναι εμπορικό DLC που απαιτεί χρήματα - η αίσθησή μας είναι πως διαθέσιμα θα είναι σε βάθος χρόνου και τα δύο είδη, αλλά πως πρόσθετες λειτουργίες κι επιλογές παιχνιδιού δεν θα χρεωθούν. Μόνο αυτοκίνητα κι αγωνιστικές πίστες θα πωληθούν, δηλαδή, ενώ πιθανολογούμε πως ένας σημαντικός αριθμός και από αυτά θα προσφερθεί δωρεάν, αν μη τί άλλο ως κίνηση καλής θέλησης απέναντι στις ενστάσεις που αναπόφευκτα θα εκφραστούν.