Αυτό που δικαιολογεί τη χρήση της λέξης "World" στον τίτλο της συγκεκριμένης παραγωγής, όμως, είναι η εντυπωσιακή εξοικείωση που αναπτύσσει ο παίκτης με το εικονικό οικοσύστημα που έχει δημιουργήσει γι' αυτήν η Capcom. Με την πάροδο του χρόνου o παίκτης θα καταλήξει να γνωρίζει ακριβώς ποια φυτά και έντομα χρησιμοποιούνται για να δημιουργηθούν τα απαραίτητα βοηθητικά φίλτρα, τα μέρη κάθε τοποθεσίας όπου συγκεκριμένα πλάσματα φωλιάζουν ή κυνηγούν, πού θα βρει τα πολύτιμα δρακο-αυγά ή πού θα πάει για ψάρεμα. Αρχικά είναι σχεδόν βέβαιο πως οι πιο πολλοί παίκτες θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν τους χάρτες του τίτλου, τα εκτενή μενού του και την... εμπειρία του Web και των άλλων παικτών του νέου Monster Hunter, σε βάθος χρόνου ωστόσο θα συγκεντρώσει όλη την απαραίτητη γνώση - σε βαθμό που, κατά μία έννοια, ο παίκτης θα καταλήξει να νοιώθει και ο ίδιος μέρος αυτού του οικοσυστήματος.
Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα κατανοητό, βέβαια, το γεγονός ότι δεν θα μπορούσε ποτέ κανείς να χαρακτηρίσει το Monster Hunter: World ως ένα video game... εύκολα προσβάσιμο σε πολύ κόσμο. Πολλά από τα τέρατα του τίτλου άλλωστε είναι τόσο δύσκολο να νικήθουν όσο είναι εντυπωσιακά. Η επιλογή συμμετοχής πολλών παικτών επιτρέπει μέχρι και σε τρεις επιπλέον του εκάστοτε να εισέλθουν στο εικονικό περιβάλλον του νέου Monster Hunter οποιαδήποτε στιγμή για να βοηθήσουν - παρ' όλα αυτά είναι και πάλι πολλά τα τέρατα που χαρακτηρίζονται από τόση ανθεκτικότητα, ώστε να μην είναι εύκολη η εξολόθρευσή τους. Και παρ' ότι η γενική διαδικασία μοιάζει απλή - "επιλέγω αποστολή, σκοτώνω το άτυχο τέρας, μαζεύω τα απομεινάρια του για να φτιάξω καινούριες μπότες - " οι παίκτες εκ των πραγμάτων αφιερώνουν πολύ χρόνο στην προετοιμασία τους πριν από κάθε μάχη: απαραίτητη είναι όχι μόνο η κατανόηση των περίπλοκων όπλων και των bonus τους, αλλά και των συνηθειών κάθε τέρατος, ώστε να επιλεγεί η σωστή "στρατηγική" κυνηγιού του.
Όπως και η γνώση του παίκτη για το πανέμορφα σχεδιασμένο, πλούσιο οικοσύστημα του Monster Hunter: World διευρύνεται κι εμπλουτίζεται σταδιακά, έτσι και η αντίστοιχη γνώση των επιμέρους μηχανισμών του και το πώς αυτοί συνδυάζονται δημιουργικά είναι κάτι που απαιτεί αντίστοιχη επένδυση χρόνου. Το αποτέλεσμα, ωστόσο, ανταμοίβει: ένας τίτλος που αρχικά δείχνει σχεδόν "τρομακτικός" ή και "αποκαρδιωτικός" λόγω πολυπλοκότητας, μετατρέπεται γρήγορα σε μια από τις πλέον ικανοποιητικές ψυχαγωγικές εμπειρίες των τελευταίων ετών. Ελάχιστα πράγματα στην καθημερινότητα ενός σύγχρονου gamer μπορούν να συγκριθούν με την εξολόθρευση ενός γιγάντιου δράκου χρησιμοποιώντας τίποτε άλλο πέρα από το σπαθί, το πνεύμα και το ένστικτο του.
Έχοντας κυκλοφορήσει εδώ και αρκετές ημέρες στην αγορά, το Monster Hunter: World έχει ήδη αναδειχθεί σε μεγάλη εμπορική επιτυχία και έχει κατορθώσει να συγκεντρώσει γύρω του μια μεγάλη, ενθουσιώδη κοινότητα παικτών. Οι φίλοι και οι φίλες του Αθηνόραμα Digital που είναι ήδη τμήμα της γνωρίζουν πολύ καλά όλους τους λόγους για τους οποίους η παραγωγή της Capcom είναι ήδη μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες του 2018. Όσοι και όσες δεν το έχουν ήδη κάνει, ωστόσο, δεν έχουν παρά να λάβουν στα υπ' όψιν την βαθμολογία και την διάκριση που απέσπασε από μας (και τα περισσότερα άλλα μέσα ενημέρωσης της αγοράς) και να αγοράσουν... αδίστακτα το Monster Hunter: World. Είναι ίσως ο ένας και μοναδικός τίτλος που θα φιλοξενηθεί στον σκληρό δίσκο του PS4 τους ή του Xbox One τους για όλη τη χρονιά και ο μόνος στον οποίο θα επιστρέφουν συνεχώς, οποιαήποτε άλλη παραγωγή και να κυκλοφορεί στο μεσοδιάστημα. Τόσο απλά!
Βαθμολογία: 10 αστεράκια