Είδος: Strategy
Φορμά: PC
Τιμή: €59,99
Εταιρία: Blizzard
Διανομή: CD-Media
H... εμμονή της Blizzard με την τελειότητα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που την έχουν καθιερώσει στην αντίληψη του κοινού ως μία από τις πλέον δημοφιλείς εταιρείες ανάπτυξης στο χώρο του gaming. Δώδεκα ολόκληρα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του αρχικού StarCraft - και ενώ έχει μεσολαβήσει η απίστευτη επιτυχία του World of Warcraft βέβαια - η Blizzard αναλαμβάνει το (σχετικό) ρίσκο να διαθέσει σε μία αγορά με τελείως διαφορετικά δεδομένα όσον αφορά τα strategy games, το StarCraft II. Τολμά μάλιστα να το προσφέρει... χωρίς ολοκληρωμένο σενάριο, αφού αυτό είναι το πρώτο μέρος μιας - ήδη προαναγγελθείσας - τριλογίας, η οποία θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια. Όχι μικρό το στοίχημα. Το κερδίζει η Blizzard ή έχουν δημιουργηθεί τόσο μεγάλες προσδοκίες για το StarCraft II που... κάτι τέτοιο ήταν σχεδόν αδύνατο εξ αρχής;
Πολλές ήταν οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν την πρώτη κιόλας ημέρα κυκλοφορίας του τίτλου, αφού πολλοί έσπευσαν να το κατηγόρησαν ως απλώς ένα "StarCraft υψηλής ευκρίνειας", ενώ δεν πέρασε απαρατήρητη και η αυξημένη - σε σχέση με τη συνήθη των PC games - τιμή στην οποία το προσφέρει η Activision. Το Αθηνόραμα Digital επένδυσε τις τελευταίες ημέρες πολλές, πολλές ώρες παρέα με τη δημιουργία της Blizzard και οφείλει να ομολογήσει το εξής: ο τίτλος συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από στοιχεία που αγαπήσαμε στο αρχικό StarCraft, όπως η ευκολία με την οποία ο παίκτης θα παίξει την ίδια αποστολή ξανά και ξανά, ο αληθοφανής τρόπος ανάπτυξης των στρατευμάτων και τις θεαματικές συρράξεις ανάμεσα στις αντίπαλες φυλές, συγκρούσεις που θα κατακλύσουν με εντυπωσιακά ειδικά εφέ την οθόνη με εφέ.
Η πλευρά του StarCraft ΙΙ που απευθύνεται στους... μοναχικούς παίκτες επικεντρώνεται στην πορεία των Terrans, της ανθρώπινης φυλής, μέσα από μία σειρά αποστολών ικανών να κρατήσουν το ενδιαφέρον τους αμείωτο για περισσότερες από 16 ώρες. H Blizzard επέλεξε να μην συμπεριλάβει αντίστοιχο τμήμα για τις άλλες δύο φυλές, τους Protoss και τους Zerg: αυτό σημαίνει πως ο παίκτης δε θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το ίδιο καλά τους μηχανισμούς άμυνας, επίθεσης και ανάπτυξής των άλλων δύο φυλών, κάτι που ενδέχεται να τού... στοιχίσει αν διαλέξει μία από αυτές για συγκρούσεις μέσω Internet.