Είδος: Strategy
Φορμά: PC,Xbox 360
Τιμή: €49,99
Εταιρία: Square Enix
Διανομή: CD-Media
Μπορεί στην αγορά των τίτλων στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο (RTS) να έχουν αποσπάσει μεγάλα μερίδια οι διάσημες, εμπορικές σειρές τύπου Command & Conquer και Total War, υπάρχει ωστόσο πάντοτε περιθώριο για δημιουργίες μικρότερων ομάδων ανάπτυξης που ενίοτε έχουν περισσότερο ενδιαφέρουσες ιδέες να προτάξουν. Το Supreme Commander κατάφερε να δώσει πριν από 2 χρόνια μία ξεχωριστή νότα στη συγκεκριμένη κατηγορία games αλλά - δυστυχώς για τη δημιουργό και την εκδότρια εταιρεία - στοχεύοντας σε εξειδικευμένο κοινό, σημείωσε σχετικά χαμηλές πωλήσεις.
Αυτός ήταν ο κύριος λόγος για τον οποίο ο διάδοχος του Supreme Commander αποφασίστηκε να κινηθεί σε πλαίσιο περισσότερο βατό για το ευρύτερο κοινό - έτσι, ο κεντρικός μηχανισμός του gameplay απλουστεύθηκε, ενώ αλλαγές έγιναν και σε πολλούς δευτερεύοντες. Με αυτόν τον τρόπο οι δημιουργοί φιλοδοξούν να θέσουν ένα πλαίσιο που θα επιτρέπει τόσο στους νέους όσο και σε βετεράνους παίκτες της σειράς να εξοικειωθούν με το σύστημα και το χειρισμό του νέου Supreme Commander πάρα πολύ γρήγορα. Η στρατηγική συνεχίζει να βρίσκεται στο προσκήνιο, φυσικά, δεν απαιτεί όμως πολυεπίπεδη σκέψη και χρονοβόρα υλοποίηση όσο παλαιότερα, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων δεν εκμεταλλεύεται πάντα τα λάθη του παίκτη, συγχωρώντας τουλάχιστον τα πολύ σημαντικά σφάλματα τακτικής. Το τελικό αποτέλεσμα, δε, είναι ικανοποιητικότατο - πόσο μάλλον αφού καταφέρνει και πάλι να προσφέρει δώσει την αίσθηση του "φρέσκου", όπως ο προκάτοχός του.
Η πρώτη μεγάλη διαφορά στο Supreme Commander 2 έχει να κάνει με τον οπτικό τομέα. Η εταιρία ανάπτυξης αποφάσισε να εγκαταλείψει τα περίπλοκα μοντέλα των μαχητικών μονάδων και τα πεδία μάχης με τα πολύ μεγάλα επίπεδα λεπτομέρειας και, αντ' αυτού, να υιοθετήσει απλούστερη απεικόνιση σε όλα ώστε να μειθωθούν πάρα πολύ και οι απαιτήσεις του τίτλου σε hardware. Η λειτουργία του zoom γίνεται με αυτόν τον τρόπο ταχύτερη και αποτελεσματικότερη, προσφέροντας σαφώς χρησιμότερη κάλυψη όλου του πεδίου της μάχης, από πολύ ψηλά έως πολύ κοντά, ομαλά και γρήγορα - τα κοντινά πλάνα, δε, δίνουν καλύτερη αίσθηση της πορείας μιας μάχης, καθώς δεν επιβαρύνονται από το σχεδιασμό πάρα πολλών στοιχείων των γραφικών που, εν πολλοίς, περνούν απαρατήρητα από τους περισσότερους παίκτες.
Η πλειοψηφία των πεδίων μάχης στο νέο Supreme Commander αποτελείται από μεγάλες εκτάσεις που ενώνονται μεταξύ τους με μακριές γέφυρες, κάτι που αυτόματα δημιουργεί πολλές διαφορετικές συνθήκες για τις συγκρούσεις, σε στενό και μη περιβάλλον. Το σενάριο φέρνει στο προσκήνιο τρεις στρατηγούς, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους διαφορετικά στο στυλ αλλά ισορροπημένα στις δυνατότητες στρατεύματα: τους UEF (United Earth Federation), τους Cybran Nation και τους Illuminate. Τα καλοσκηνοθετημένα videos του πρώτου τίτλου έχουν αυτή τη φορά δώσει τη θέση τους σε νέα, διαφορετικής αισθητικής, τα οποία έχουν ως πρωταγωνιστές... ήρωες-καρτούν (!). Το γεγονός σε καμία των περιπτώσεων δε βοηθά τον τίτλο να αποδώσει με σοβαρότητα την αιτιολογία της διαμάχης ανάμεσα στις τρεις πλευρές.