banner

SoulCalibur VI

Θριαμβευτική επιστροφή, εγγυημένη διασκέδαση

Είδος: Fighting
Φορμά: PC,Playstation4,Xbox One
Τιμή: €69,99

Εταιρία: Namco
Διανομή: Bandai Namco Entertainment Greece

Video games μάχης σώμα με σώμα υπάρχουν τόσο παλαιότερα σε διαδρομή, όσο και σημαντικότερα σε δημοτικότητα (τα Street Fighter και Tekken αντίστοιχα), όμως τα SoulCalibur πάντοτε είχαν πιστό κοινό που τ' αγαπά περισσότερο για μία σειρά από λόγους: η αίσθηση της μάχης με όπλα είναι διαφορετική (από μερικές απόψεις απείρως καλύτερη), το σεναριακό υπόβαθρο της σειράς πλουσιότερο με έναν τόνο... επικού και η ισορροπία των βασικών του μηχανισμών ανάμεσα στην προσβασιμότητα για αρχάριους και την πολυπλοκότητα για έμπειρους ασύγκριτη. Η οικογένεια αυτή τίτλων ωστόσο από το SCIII και μετά έχασε τον προσανατολισμό της και, μοιραία, την περίοπτη θέση της στην αγορά. Μπορεί το ολοκαίνουργιο SoulCalibur VI (έκτο ονομαστικά και έβδομο κατ' ουσίαν) να επαναφέρει την σειρά στις πρότερες δόξες της, με τα δεδομένα του 2018 και των PS4/Xbox One (για πρώτη φορά και των PC);

H Bandai-Namco αντιμετωπίζει το SCVI ως τίτλο "επανεκκίνησης" τρόπον τινά - και, καθόλου τυχαία, για τον σκοπό αυτό γυρίζει πίσω 16 ολόκληρα χρόνια, στα τεκταινόμενα του SoulCalibur II: δεν πρόκειται μόνο για την πλέον αγαπημένη έκδοση όλης της σειράς, αλλά και για εκείνη με το πλέον... συγκεχυμένο σενάριο, υπό την έννοια πως εξηγούσε μάλλον επιδερμικά πώς προέκυψαν οι αλλαγές και εξελίξεις στον μύθο του θρυλικού διττού σπαθιού από το αρχικό SoulCalibur. O 6ος τίτλος σκιαγραφεί μια ακολουθία συμβάντων που ξεκινά πριν από το τέλος του πρώτου και τελειώνει μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου, αποκαλύπτοντας πολλές άγνωστες "πτυχές" της όλης ιστορίας, λεπτομέρειες που δεν είχαν ποτέ αναφερθεί για τον ρόλο οικείων μας χαρακτήρων σε όλα αυτά, αλλά και για την εμπλοκή χαρακτήρων που εμφανίζονται στο προσκήνιο της σύγκρουσης των δύο αντιπάλων όπλων για πρώτη φορά.


Αυτοί οι χαρακτήρες που εμφανίζονται για πρώτη φορά το κάνουν είτε για λόγους σεναριακούς, είτε για λόγους... marketing. Οι δεύτεροι αφορούν φυσικά την εμφάνιση του Geralt, του πρωταγωνιστή της άκρως επιτυχημένης σειράς των Witcher (που εκδίδει στην Ευρώπη η Bandai-Namco), στο SoulCaliburVI: o πασίγνωστος μάγος-μαχητής των θρυλικών action RPG της CD Project έχει "πάρει σάρκα και οστά" υπέροχα στο νέο SC, διατηρώντας τις χαρακτηριστικές του κινήσεις και δυνάμεις χωρίς να υστερεί ή να υπερτερεί των άλλων καθιερωμένων μαχητών. Οι άλλοι δύο χαρακτήρες, ο Azwel και ο Groh, είναι καλοσχεδιασμένοι και πρωτότυποι στις κινήσεις και τον τρόπο μάχης τους, απομένει ωστόσο να διαπιστώσουμε σε ποιό βαθμό η κοινότητα των SoulCalibur θα τους "αγκαλιάσει" και χρησιμοποιήσει σε τουρνουά και Δικτυακές συγκρούσεις.

Οι συνολικά είκοσι (και ένας αποκαλύψιμος) χαρακτήρες που είναι διαθέσιμοι στο SCVI εξ αρχής κρίνονται ως ικανοποιητικοί τόσο σε αριθμό όσο και σε ποικιλία, αφού όλοι οι ιστορικά δημοφιλείς χαρακτήρες της σειράς είναι παρόντες (η Tira του SCIII είναι διαθέσιμη ως εμπορικό extra από την πρώτη μέρα και ακόμη τρεις μαχητές αναμένεται να διατεθούν αργότερα). Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε έναν ή δύο ακόμη εντελώς καινούργιους χαρακτήρες, ίσως, έστω κι αν το πιθανότερο είναι να λάβουμε έναν ακόμη "φιλοξενούμενο" α λα Geralt και δύο από άλλα SoulCalibur που η κοινότητα των SC ζητά επίμονα - όμως η τελείως διαφορετική αίσθηση στον χειρισμό που έχει ο καθένας από αυτούς τους 20 μαχητές καθιστά το SCVI πληρέστερο από αυτήν την άποψη τόσο σε σχέση με το Street Fighter V όσο και τo Tekken 7 (όταν πρωτοκυκλοφόρησαν φυσικά).

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner